Toronto tänään 8-9 eteenpäin paikalla. Montreal ja Pittsburgh oli ihmisjoukkueista vastassa, heittäkää vaan viestillä jos olette samaan aikaan laatikolla.
Olikos siis huomenna jo simu?
Voin tulla pelaamaan pelin pois tasan vartin yli.Sens ja Isles, pääsettekö peleille kympin jälkeen? Aika tarkalleen ollaan laatikon äärellä 22.15.
Valehtelin hätäpäissäni, linjoilla vasta 10 jälkeen todennäköisesti aina änärikierroksen alkuun asti.
Torstaina siis vasta simu? Lampaanperseitä kaikille, paitsi mulle! Eilen tuli jo pelailtua kaikki kaksi peliä.
Torstaina siis vasta simu? Lampaanperseitä kaikille, paitsi mulle! Eilen tuli jo pelailtua kaikki kaksi peliä.
Toki voidaan simuloida jo tänään jos porukka saa kaikki pelit pelattua.
Älä nyt vaan vielä ainakaan simuloi kun siitä Anaheimist ei kuulu mitään! Ja simusta tulee varma tappio ja loukkaantuminen. Jos on kiire tänään sinuloida, niin voin käydä mättämässä konetta vastaan noin klo 1400 mennessä?
Infoa Anaheimin pelaamismahdollisuuksista odotellaan edelleen. Jos ei ukosta vielä tänäänkään kuulu niin pakko myllyttää konetta vastaan.
Tänään sopii klo 17 tai sitten illemmalla kahdeksan kieppeillä.
Kingsillä Calgary jäljellä. Viesteihin mies ei ole vastannut, joten en tiedä saadaanko peliä pelattua.
Calgarylle: olen vieläkin iltavuorossa, joten 22.15 pääsisin pelamaan. Jos ei vastausta kuulu tai viim. klo 23 sinua ei näy livessä niin pelaan konettasi vastaan?