Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 149 464
  • 2 672

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minulla pitää torstaina lähteä reissuun ja tulen maanantaina takaisin, toivottavasti saan mahdollisimman monen kanssa pelit pelattua!
 

Mige

Jäsen
Rangers pelivalmiudessa torstai-illasta lähtien. Herkullisen oloinen ohjelma luvassa; vastassa mm. lake79 kahdesti ja bugi-JiVe NY:n paikallispelissä.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Blackhawks linjoilla nyt ainakin klo 23 asti.

Vastassa olis Colorado, Dallas, Edmonton x2, Vancouver, Calgary sekä San Jose.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Rangers pelivalmiudessa torstai-illasta lähtien. Herkullisen oloinen ohjelma luvassa; vastassa mm. lake79 kahdesti ja bugi-JiVe NY:n paikallispelissä.

Pitäs telaketjuosastoa hankkia silmälläpitäen näitä NYR-matseja, jotta sen Gaborikin sias telottua pois sieltä.

Islander koittaa ilmestyä tänään yhdeksän maissa linjoille. iPhonen mukaan viiden ottelun kierros Islandersille ja tiedossa mm. länsirannikon kiertue ANA, SJ & NSH vastassa siellä. Kotona napsitaan helpot pisteet paikallismatseista Rangersia ja Devilsiä vastaan.


Käyttääkö muut tuota NHL13 iPhoneappia? Ja onko muilla samaa ongelmaa, eli sitä, että kun toista kertaa yrittää katsoa mitä tahansa tietoja, niin softa ei saa mitään ladattua ja se pitää tappaa siitä appilistalta ja käynnistää "alusta" uusiksi.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose linjoilla Huomena keskiviikkona klo 18 eteenpäin. Joten haasteita tulemaan.
 

Mige

Jäsen
Käyttääkö muut tuota NHL13 iPhoneappia? Ja onko muilla samaa ongelmaa, eli sitä, että kun toista kertaa yrittää katsoa mitä tahansa tietoja, niin softa ei saa mitään ladattua ja se pitää tappaa siitä appilistalta ja käynnistää "alusta" uusiksi.
Lataa päivitys, sen jälkeen toimii ainakin mulla täydellisesti.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Lataa päivitys, sen jälkeen toimii ainakin mulla täydellisesti.

on ladattu ja iOS 6, eikä toimi, vaan aina pitää tappaa appi ja aloittaa alusta. Muutoin jää lataamaan ja parin minuutin jälkeen menee hermot ja tapan apin.

Kokeilen vielä, että tekeeko iPad samaa iOS 5:lla. Puhelimessa siis jo tuo kutosversio.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Loukkaantumiset taitaa olla melko herkässä, lähes jokaisessa mun pelissä joku loukkaa itteänsä. En sitten tiedä, onko mulla jotenkin keskitasoa fyysisempi pelityyli kun kaveria putoaa joka ottelussa..
Omalla kohdalla ne on vielä niitä joukkueen tähtipelaajia ketkä putoilee, se pistää pikkusen harmittaamaan :)

E: Nyt oli Zidlickyn vuoro... Pahoitteluni Devils-Gm:lle :) Hyvä peli noin muuten, lopussa meni jo vähän jännemmäks.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Loukkaantumiset taitaa olla melko herkässä, lähes jokaisessa mun pelissä joku loukkaa itteänsä. En sitten tiedä, onko mulla jotenkin keskitasoa fyysisempi pelityyli kun kaveria putoaa joka ottelussa..
Omalla kohdalla ne on vielä niitä joukkueen tähtipelaajia ketkä putoilee, se pistää pikkusen harmittaamaan :)

Islandersin matseissa ei käsittääkseni ole loukkaantunut toistaiseksi vielä yhtään pelaajaa. Johtunee siitä, että ei löydy tällekään osastolle voimaa Islandersin rosterista.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toronto laittoi kokoonpanoa (siis lähinnä kenttäkoostumuksia) uuteen uskoon kun näköjään peli oli ne sopivasti taas sotkenut originaaliin(?) muotoon. Toivottavasti se pelikin lähtee tästä lutviutumaan.

Toronto hyökkää linjoille tossa vartin päästä. Caps, Hurricanes, Senaattorit, Blues ja mitä näitä nyt oli... tulkaa pelaa!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Caps tulee yhden pelin pelaamaan tuossa kun Elitserien-matsi päättyy.

Huomenna lisää sitten taas. Torstai menee töissä ja pelissä, tuskin pelaan yhtään peliä pelin jälkeen. Perjantaina aikaa paikallispelin jälkeen sitten onkin, kun viikonloppu tulee nyt vietettyä ihan selvänä. Lauantaina voi olla menoa, mutta siitä lisää myöhemmin sitten.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins linjoilla huomenna kun on selvitty historian kirjoituksista.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..
Olin näkevinäni miehen waiverlistalle eilettäin. En poiminut kun ajattelin että onkohan ollut kämmi. Toivottavasti kukaan ei miestä ottanut.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..

Huomasin O'Reillyn waiversseissa ensimmäisen jakson aikana, mutta en tarkoituksella poiminut häntä, koska ajattelin sen olevan vahinko. Joku muu taisi napata?
 

Mige

Jäsen
Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..
Joku muu joukkue on napannut sen waiversista itselleen, koska nostit sen viime jakson aikana farmista ylös (joutui siis tällöin waiver listille). Itse signasin vapaista agenteista kolme peluria ekalla jaksolla, mutten voi nyt nostaa heitä ylös koska heidän pitäisi mennä waivereiden läpi. Kommentoin tämän säännön epärealistisuutta aiemmin, mutta porukka halusi mennä EA:n säännöillä oikeiden sääntöjen sijaan.

E: Tarkennetaan nyt sen verran, että sääntö itsessään ei ole epärealistinen, mutta noiden signaamieni pelaajien farmiin jumittumisen sijasta olisin halunnut lähettää NHL-joukkueesta sen verran pelaajia alas (waivereiden kautta), että nämä paremmat signatut pelaajat olisivat voineet pelata ylhäällä. Samalla tavalla kun treidasin kaksi omaa pelaajaa kolmeen, niin kone arpoi vaan sattumanvaraisesti jonkun NHL-pelaajan farmiin, onneksi kyseessä oli huonoin kenttäpelaajani.
 
Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..

Tuli poimittua Phoenixiin kun en ajatellut että se olisi kiellettyä . Mikäs linja näissä on ja mitäs nyt tehdään? Laitanko waiverseihin ja sinä poimit takaisin?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tuli poimittua Phoenixiin kun en ajatellut että se olisi kiellettyä . Mikäs linja näissä on ja mitäs nyt tehdään? Laitanko waiverseihin ja sinä poimit takaisin?

Odotellaan nyt komissionäärin vastausta. Eli siis ROR meni kuitenkin waiversin kautta, ymmärsin koneen tekstistä että voin nostaa ylös mutta jos haluan laittaa takaisin farmiin niin pitää läpäistä waiversit. Mutta ykkös-kakkos jakson vaihdon yhteydessä siis meni koneen puolesta farmiin.

EDIT: BOS, PIT, MTL jäljellä enää jaksosta. Tän illan jälkeen meikän tavoittaa vasta lauantaina, huomisesta perjantai-iltaan olen työmatkalla.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täältä ääni kyllä Peteliuzille palauttamisen puolesta. Voitais muutenkin sopia joku herrasmies-sääntö, jos näin tulee käymään jatkossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös