Lataa päivitys, sen jälkeen toimii ainakin mulla täydellisesti.Käyttääkö muut tuota NHL13 iPhoneappia? Ja onko muilla samaa ongelmaa, eli sitä, että kun toista kertaa yrittää katsoa mitä tahansa tietoja, niin softa ei saa mitään ladattua ja se pitää tappaa siitä appilistalta ja käynnistää "alusta" uusiksi.
Lataa päivitys, sen jälkeen toimii ainakin mulla täydellisesti.
Loukkaantumiset taitaa olla melko herkässä, lähes jokaisessa mun pelissä joku loukkaa itteänsä. En sitten tiedä, onko mulla jotenkin keskitasoa fyysisempi pelityyli kun kaveria putoaa joka ottelussa..
Omalla kohdalla ne on vielä niitä joukkueen tähtipelaajia ketkä putoilee, se pistää pikkusen harmittaamaan :)
Olin näkevinäni miehen waiverlistalle eilettäin. En poiminut kun ajattelin että onkohan ollut kämmi. Toivottavasti kukaan ei miestä ottanut.Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..
Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..
Joku muu joukkue on napannut sen waiversista itselleen, koska nostit sen viime jakson aikana farmista ylös (joutui siis tällöin waiver listille). Itse signasin vapaista agenteista kolme peluria ekalla jaksolla, mutten voi nyt nostaa heitä ylös koska heidän pitäisi mennä waivereiden läpi. Kommentoin tämän säännön epärealistisuutta aiemmin, mutta porukka halusi mennä EA:n säännöillä oikeiden sääntöjen sijaan.Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..
Mihinköhän hävis jakson vaihdon jälkeen mun kakkossentteri Ryan O'Reilly? Ei ole farmissa, enkä taatusti ole laittanut waiversiin. Ekan jakson jälkeen kone pudotti automaattisesti farmiin josta nostin takaisin ylös..
Tuli poimittua Phoenixiin kun en ajatellut että se olisi kiellettyä . Mikäs linja näissä on ja mitäs nyt tehdään? Laitanko waiverseihin ja sinä poimit takaisin?
Täältä ääni kyllä Peteliuzille palauttamisen puolesta. Voitais muutenkin sopia joku herrasmies-sääntö, jos näin tulee käymään jatkossa.
Vancouver, Columbus (x2), Nashville, Tampa Bay ja/tai Anaheim tänään enää linjoilla? Mulla mahis skulata tonne yömyöhään asti, jos vaan vastustajia nappaa.
Minnesota x2, Dallas ja Pittsburgh, vieläkö tänään pystytte ottamaan peliä?