Mihin asti tämä jakso kestää? En huomannut sitä itse eilen vilkaista. Meikäläinen on viikonloppuna reissussa, enkä ole boxin ääressä ennen sunnuntaita klo 18.
Tiistai tais olla takaraja.
Mihin asti tämä jakso kestää? En huomannut sitä itse eilen vilkaista. Meikäläinen on viikonloppuna reissussa, enkä ole boxin ääressä ennen sunnuntaita klo 18.
Jos sulla on tässä jaksossa ottelu Devilsiä vastaan, niin voitko kokeilla?
Yritettiin eilen vaikka mitä, että Devils pääsisi palkkalattian yli. Yritä siis pelata koneen ohjaamaa Devilsiä vastaan.Onkos edelleen niin että kokeilen. Uutiset näyttää että Devilsin manageri on poistunu ja liittyny uudestaan. Onko se ollu vaan kokeilu? Voisin nyt koittaa heti..
Edit. Ok, pelaa se ottelu pois alta.
Hypodermic:
Kyllä se todella hitaasti pyörittää noita valikoita mullakin. Varsinkin eilen illalla oli todella hidasta. Onneksi itse peleissä ei ole mitään ihan hirveetä lagia ollut.
Vähän lapsenkengissä on noi GM connectedin valikot muutenkin. Juuri tuo mitä sanoit että hankalaa kurkkia ketä linjoilla ja ovaatko vapaana pelaamaan. Toinen mikä ärsyttää on että kun postilaatikossa on viestit waivers-pelaajista, niin pelaajaa ei pääse siitä suoraan katsomaan vaan pitää mennä kyseisen joukkueen kokoonpanosta katsomaan. Tai sitten en ole vain huomannut miten tuo helpommin onnistuisi.
Eipä näyttänyt auttavan. Devils on edelleen alla palkkalattian. Eli Devilsin tämän jakson pelit joko simuloidaan tai pelataan konetta vastaan.Pelattu. Tässä jos tästä on jotain apua:
30min sisällä meikä pelailemassa. Ehdin pelaamaan tuonne puoli kuuteen asti, eli peli-kaksi.
Tähän ketjuun voisi kuitata, kun on saanut tämän jakson ottelut pelattua. Tiedä vaikka saataisiin seuraava jakso aloitettua suunniteltua aikaisemmin.Wild pelannut pelinsä.
Eli siis mistä helvetistä tuolta nyt näkee kuka GM on onlinessa ja kuka ei?
Täysin ääliömäinen moka EA:lta jättää nuo valkoiset ukot valkoisiksi, olisi niin perkeleen helppo katsoa vaan siitä kun kyseinen GM on onlinessa.
Minulla on vielä peli San Josea vastaan, kunhan GM ilmestyy paikalle. Muuten on hyvin porukkaa ollut paikalla.
San Josella työt haittaa nyt vähän peleihin pääsyä. Mut sharks linjoilla sunnuntaina klo 11-15
Hohhoijjaa... Toista kertaa jo tämän Liigan aikana vaihtanut kokoonpanoja itsekseen? Kertokaa nyt miten tämän pelleilyn saa pois.
Carolina ja Phoenix, löytyykö tänään yhteneväiset ajat peleihin?
Carolina ja Phoenix, löytyykö tänään yhteneväiset ajat peleihin? Mä pystyn oikeestaan tuleen online koska vaan kun sovitaan. Ässät-HPK ajattelin katella telkasta mut muuten voin suunnitella aikataulun vapaasti..