Mitkäs ne syklit olikaan simujen kanssa? Ja tuossa Lasileuan kanssa juteltiin, että olisi tänne olisi laittaa ne pelisäännöt kertaukseksi?
Minkäs tähden jatkoajalla saa hyökätä alivoimalla ? Yhtä helppoahan se on 3vs4 AV:lla rakentamalla omista hyökätä kuin 4vs5 ellei jopa helpompaa..
Ite oon ainakin vahvasti sitä mieltä, että ALIVOIMALLA EI HYÖKÄTÄ edes jatkoajalla. Koneen ottamat jäähyt on kyllä perseestä, omakohtaista kokemusta löytyy viimeaikoina lähes jokapelistä!Tästä oli aikaisemminkin jo puhetta. Itselläni vanhassa liigassa oli neljä jatkoaikaa, joista kahdessa kone otti jäähyn. Siinä on todella mukava pelata alivoimalla kun päässä miettii, että "sinnitellään nyt rankkareille". Muutenkin nuo rankkarit ovat täyttä paskaa kun itse joutuu maalissa olemaan.
Tämän torstain simu muuten sitten vasta myöhemmin päivällä, kun jo aamusta pitää taas lähteä liikkeelle, niin simu poikkeuksellisesti sitten vasta myöhemmin päivällä.
Toronto pyytää anteeksi sitä, että olen päässyt huonosti boksille nyt tämän viikon aikana. Viikonloppuna en vielä juurikaan pääse boksille, mutta sunnuntai-iltana tai maanantaina viimeistään tilanne parantuu. Käyn tnä laittamassa konepeluun päälle ettei tarvitse simuun mennä.
Mistä mä saan ton konepeluun päälle? Ej jymmärrä? Ja eikö se ollu nimenomaan idea että se on kaikilla päällä?
Caps, devils ja flyers olisi jäljellä. Flyersin manageri ei ole edelleenkään ottanut joukkueensa ohjaksia haltuun. Tälle iltaa pääsen vielä pelailee, sen jälkeen olen langoilla vasta maanantaina, laitan cpun päälle.
E: Ja Flyersin gm ollut online 5 days ago..
Simuloinnit on ma ja to päivisin klo 12 eli sunnuntainakin ehtii pelaamaan.