Xbox 360: NHL 14 GM Connected Liiga JATKOAIKA2

  • 46 308
  • 612

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Minä voin sitten tarvittaessa tuurata sinua, jos välillä tulee muita kiireitä. Voisiko se bottia vastaan pelaaminen olla vaikka klo 21.00? Eli jos ei tuohon mennessä ole mitään vastustajasta kuulunut livessä eikä täällä, niin saa pelata konetta vastaan simulointia edeltävänä iltana.

Hyvä homma, että tuuraaja löytyy. Tuossa vajaan kuukauden päästä onkin 3 päivän reissu tiedossa, jolloin olen pois simulointipäivänä ja tuuraajalla on tarvetta.

Suosittelisin, että simulointia edeltävänä päivänä kaikki managerit ottaisivat tavaksi ilmoittamisen omasta läsnäolostaan, heti kun tietää oman aikataulun. Näin ollen vastustajien ei tarvitsisi "väijyä" koko iltaa linjoilla.

Mennäänkö nyt tuolla 20.00 vai 21.00 aikarajalla? Mulle passaa molemmat, joten olisi mukava kuulla mahdollisimman monen mielipide asiasta.

Täsmennetään sääntöä siten, että konepeliä EI saa pelata kello 20.00/21.00 sillä verukkeella, että vastustajaa ei näy linjoilla. Pelaajalla on velvollisuus käydä tarkistamassa palstalla klo 20.00/21.00, onko vastustaja ilmoittanut esim. "Colorado linjoille tänään 22.00", jolloin peli pelataan tuolloin, tai jos se ei enään itselle sovi, niin sovitaan vastustajan kanssa kumpi pelaa CPU-matsin.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Onko muuten Anaheimista kenelläkään tietoa? Ollut viimeksi 15.11. koneella.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Mennäänkö nyt tuolla 20.00 vai 21.00 aikarajalla? Mulle passaa molemmat, joten olisi mukava kuulla mahdollisimman monen mielipide asiasta.
Mun mielestä mennään klo 20:00 koska jos ei ole itsestään antanut kuulua 3 päivän aikana niin ei se pitäisi silloin tunnista olla kiinni. Antaa enemmän pelivaraa sille joka linjoilla on.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
San Jose linjoilla tuossa kahdeksan maissa.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Torontoa ja Devilsiä kaipailtaisiin Columbuksessa. Pääsen huomenna illalla seuraavan kerran pelaamaan, joten pääseekö jompikumpi silloin? Simu tulee mihin aikaan?
 

Islandhill

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, USA:n maajoukkue
Calgary ei pääse huomenna peleille. Tänään peleillä 17.45-22.00 aikavälillä näillänäkymin. Edmonton, Minnesota ja Kings jäljellä
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Buffalolla puutetta sentteristä, mielellään PR ja Oikean laidan snaipperista. Hodgson telakalla aika kauan vielä, joten tarvetta olis semmosille 80-82 pelaajille. Kaikki pelaajat vaihtuvat, jos oikein hyvä tarjous tulee. Jopa Miller!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Carolina ja New Jersey tänään vielä tulilla?
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Tarkennetaan vielä ehkä hieman tuota vaihtoasiaa. Eli Torontolla on aika hyvä sentteritilanne melkeinpä jopa ylitarjontaa, kun taas laitureita ja pakkeja olisi enemmänkin hakusessa. Ja 1. veska puuttuu.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
St. Louisilla vielä peli Anaheimia vastaan jota ei tosiaan ole näkynyt missään. Pelaan huomenna klo 19 pelin pois jos ei GM Saekkista mitään kuulu.

Kauppojakin on ehditty toteuttaa kun Andy Greene päätyi pakkaamaan kamppeensa paluun kentille tekevän Jay Bouwmeesterin tieltä San Josen lämpöön. Keskushyökkääjä Frans Nielsen siirtyy samalla St. Louisiin antamaan apuja hyökkäyspäähän.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Carolinalla nyt muutama tunti mahdollista pelata, sitten iltaan töihin. Anaheimin hiljaiselon jatkuessa olen sika ja otan valtuudet pelata pois. Te ette voi mua estää! Ei simuja tähän rakoon, kiitos.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Carolinalla nyt muutama tunti mahdollista pelata, sitten iltaan töihin. Anaheimin hiljaiselon jatkuessa olen sika ja otan valtuudet pelata pois. Te ette voi mua estää! Ei simuja tähän rakoon, kiitos.

San Josella aikaa pelaamiseen tässä välissä, pelataan jos vielä joudat.
 

huoh

Jäsen
Rangers linjoilla kahdeksan, tai viimestään yhdeksän aikoihin. Toronto vastassa. Olen myös nyt linjoilla jos Toronto joutaa linjoille.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
San Jose linjoilla myös kahdeksan jälkeen.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tuli tuossa tehtyä vähän reilumpaa pelaajakauppaa suuntaan ja toiseen. Kokemusta rutkasti lisää joukkueeseen. Mutta asiaan. Mitenkäs nyt tuon pelaajaan kohdalla, joka kaupan yhteydessä tulee Buffaloon on ympyrä, jossa on viiva poikittain? Siis onko pelaajaa nyt loukkaantunut, vaikka juurikin ennen kaupan tekohetkeä pelaaja oli täysin pelikunnossa?

edit. Ja mistäs muuten pystyy muokkaamaan taktiikoita ennen ottelua? Ei vaan satu sitten millään sokean silmään.
 
Viimeksi muokattu:

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuli tuossa tehtyä vähän reilumpaa pelaajakauppaa suuntaan ja toiseen. Kokemusta rutkasti lisää joukkueeseen. Mutta asiaan. Mitenkäs nyt tuon pelaajaan kohdalla, joka kaupan yhteydessä tulee Buffaloon on ympyrä, jossa on viiva poikittain? Siis onko pelaajaa nyt loukkaantunut, vaikka juurikin ennen kaupan tekohetkeä pelaaja oli täysin pelikunnossa?

edit. Ja mistäs muuten pystyy muokkaamaan taktiikoita ennen ottelua? Ei vaan satu sitten millään sokean silmään.
Pelaaja on loukkaantunut sen jälkeen kun sovitte kaupan. Jos kyseessä on pitkä loukkaantuminen, kauppa voidaan varmaan perua ja komissaari voi hylätä treidin.

Taktiikoiden säätäminen on jostain syystä tehty EA:n puolelta vaikeaksi. Sun pitää aluksi mennä päävalikoista tekoälyn hallintaan, ja siellä tehdä haluamasi taktiikkasetti. GMC-valikoissa sitten "GM:n valinnat" -> Lataa palvelimeen oma tekoäly-tiedosto ja valitset haluamasi taktiikkasetin. Toivottavasti nyt ei tullut selitettyä liian epäselvästi.

Vancouver ja San Jose kaupoilla, pohjoiseen siirtyy ex-puolustaja Brent Burns ja Kalifornian aurinkoon matkaa Edler.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Parin puolustukseen tekemän täsmähankinnan myötä Brad Stuart (84) tai Justin Braun (81) vaihtuu kakkosketjun laituriin! Left mielellään, mutta ei pakosti.
 
Viimeksi muokattu:

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Pelaaja on loukkaantunut sen jälkeen kun sovitte kaupan. Jos kyseessä on pitkä loukkaantuminen, kauppa voidaan varmaan perua ja komissaari voi hylätä treidin.

Taktiikoiden säätäminen on jostain syystä tehty EA:n puolelta vaikeaksi. Sun pitää aluksi mennä päävalikoista tekoälyn hallintaan, ja siellä tehdä haluamasi taktiikkasetti. GMC-valikoissa sitten "GM:n valinnat" -> Lataa palvelimeen oma tekoäly-tiedosto ja valitset haluamasi taktiikkasetin. Toivottavasti nyt ei tullut selitettyä liian epäselvästi.

Okei. Kiitoksia tiedosta. Onhan tuo kieltämättä aika vaikeaks tehty. Pitää vissiin tehdä tuo oma taktiikkasetti jossain, jonka jälkeen tallentaa ja ladata sitten tälle joukkueelle. Vissiin näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös