Minä voin sitten tarvittaessa tuurata sinua, jos välillä tulee muita kiireitä. Voisiko se bottia vastaan pelaaminen olla vaikka klo 21.00? Eli jos ei tuohon mennessä ole mitään vastustajasta kuulunut livessä eikä täällä, niin saa pelata konetta vastaan simulointia edeltävänä iltana.
Hyvä homma, että tuuraaja löytyy. Tuossa vajaan kuukauden päästä onkin 3 päivän reissu tiedossa, jolloin olen pois simulointipäivänä ja tuuraajalla on tarvetta.
Suosittelisin, että simulointia edeltävänä päivänä kaikki managerit ottaisivat tavaksi ilmoittamisen omasta läsnäolostaan, heti kun tietää oman aikataulun. Näin ollen vastustajien ei tarvitsisi "väijyä" koko iltaa linjoilla.
Mennäänkö nyt tuolla 20.00 vai 21.00 aikarajalla? Mulle passaa molemmat, joten olisi mukava kuulla mahdollisimman monen mielipide asiasta.
Täsmennetään sääntöä siten, että konepeliä EI saa pelata kello 20.00/21.00 sillä verukkeella, että vastustajaa ei näy linjoilla. Pelaajalla on velvollisuus käydä tarkistamassa palstalla klo 20.00/21.00, onko vastustaja ilmoittanut esim. "Colorado linjoille tänään 22.00", jolloin peli pelataan tuolloin, tai jos se ei enään itselle sovi, niin sovitaan vastustajan kanssa kumpi pelaa CPU-matsin.