Toronton managerille tässä viestiä. Tämän ketjun neljäs sivu ja viesti #91 on tässä:
VIESTI.
Muistin ensin että Toronto halus tehdä tilaa kokoonpanoon mutta se menikin niin, että Hechtistä ei oltu varmoja onko se UFA ja siks Toronton silloinen GM halus että vaihdetaan Jochen kolmannen kierroksen varaukseen niin ei tule ongelmia.
Mä en jaksa tolla ohjaimella naputella kirjain kerrallaan boxilla viestejä, siks laitan nyt vaan tänne.
Totta, Hecht lähti jo muille maille, vaihdoin sen Winnipegiin. Mitä sitten? Kirjotit myöskin ettei Vanekia löydy mun kokoonpanosta. Tänään sille ainakin merkattiin 0+1 Bostonia vastaan. Siellä se viiletti ykkösen vasemmassa laidassa.
Mut en mä jaksa jauhaa tästä enempää, jos sulle on vaikeeta toi vaihto hyväksyä niin saat pitää ne pelaajas. Luultavasti saan Vanekin kaupattua muuallekin.
Ja ei, kukaan muu ei ole ollut mun tunnuksilla missään tekemässä vaihtoja saati pelaamassa.
edit. Niin joo, tarkotit että täällä viestissä ei näkyny Vanekia? Ei tietenkään, kun oletin että vaihto tehdään managerin kanssa joka oli sovittu. Viesteissä näkyy kokoonpanot jotka oletin mulla olevan. Miks et ihmetelly kun siitä kokoonpanosta löytyy Grabovski ja Kulemin? Ne kai pelaa sulla edelleen...?