Xbox 360: NHL 12-liiga

  • 14 650
  • 161

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Caps jatkaa voitoin 3-2. Tiukille meni, ja viimeisen voittomaali olisi voinut tulla tekemällä. Seminin heitto maalintakaa meni Pricen luistimista sisään.

Mites kahdella jäljellä olevalla parilla on pelit meneillään?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Caps jatkaa voitoin 3-2. Tiukille meni, ja viimeisen voittomaali olisi voinut tulla tekemällä. Seminin heitto maalintakaa meni Pricen luistimista sisään.

Jeps, no toisaalta aika tyypillinen ratkaisumaali että mitäpä siitä itkemään. :) Raivostuttava pelihän tää änäri on jo pelkästään siitä syystä että AI ei osaa edelleenkään puolustaan ollenkaan. Tuli tosin itsekin pelattua melkosta hawaijikiekkoa suuri osa ajasta, joten ei ihme että omissa kolisi. Tulipahan ainakin suht maalirikkaita pelejä, aika huvittavaa kun yhdessäkin pelissä tais upota neljä peräkkäistä vetoa parin minuutin sisällä maaliin. Kotietu oli tässä sarjassa aika tuntematon käsite, vasta viidennessä pelissä kotietu piti.

Mut ihan hyvät matsit oli, ei siinä mitään. Koittakaahan muutkin pelailla pelejä pois niin saadaan / saatte tän kauden pakettiinkin jossain vaiheessa. ;)
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meidän sarja ei ole edennyt vielä peliäkään. Pistin kyllä vastustajalle jo yksityisviestiäkin, että koska pelaillaan. Itse pystyn melkein aina klo. 20 -> pelailemaan, joten viestiä vaan Jewnaberry kun huomaat.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ai :/ mutta itsellä on aikaa ainakin sunnuntaina kello 15 jälkeen, joten jos silloin saataisiin pelit pelattua?
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulle vähän huono toi sunnuntai. Lauantaina voisin keritä päiväsaikaan - kun on pyhäpäiväkin kaikenlisäksi :P

Hyvin menee ristiin..:) Lauantaina oon Turussa kattomassa Ilveksen kidutusta, no mutta pistelen yksityisviestillä vaikka täällä että miten sopisi ensi viikon alusta.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Onko kaksi jäljellä olevaa paria edennyt mihinkään vai arvotaanko jo jatkoonmenijät? Vai aloitetaanko kokonaan uusi sarja? :D
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jewnaberrylle olen yksityisviestiä pistänyt, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Jos ei nyt pariin päivään kuulu mitään niin mun puolesta voidaan sit vaikka arpoa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Hold your horses guys! Colorado ja Philly saa todennäköisesti pelinsä pelailtua ensi viikonlopun puitteissa. Oon ollut viimeset pari viikkoa vain viikonloppuisin boksin ääressä, kun vein sen eri paikkakunnalle häiritsemästä kokeisiin lukua. Viime vklp piti pelit saada pelattua, mutta Phillyn peli oli jäänyt kaverille. :D

Pitäisikö seuraavaan liigaan ottaa vähemmän väkeä ja sopia vaikka joku sääntö, että joka toinen päivä vaikka kello 19-22 pyhitettäisiin peleille? Jo parin pelin pelaaminen illassa riittäisi siihen, että runkosarja saataisiin nopeasti hoidettua alta pois. Tuo sovittu kellonaika vähentäisi myös sitä turhaa vastustajan odottelua mitä ainakin minä jouduin kokemaan, kun kiltisti odottelin tulisko vai eikö se vastustaja kohta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös