XBox 360: NHL 11 Liiga/Divari

  • 4 376
  • 47

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Uusi änäri ilmestyy parin päivän päästä, ja olisi aika ruveta miettimään tuota liiga/divari -järjestelyä.

-Missä muodossa tämä vedetään läpi? Joku tuolla toisessa ketjussa heitti, että yhteen liigaan mahtuun vain 10 pelaajaa, eikä 32, niin kuin kympisssä oli? Jos näin on, vedetäänkö 10+10 joukkueella, vai pitääkö divari jakaa esim. kahteen eri lohkoon, joiden parhaat saisivat mahdollisuuden nousuun?
-Milloin aloitetaan? Alkuun kaikki varmaan haluavat vähän tutustua peliin, ja voihan jonkun kaljaliigan pistää myös pystyyn. Lokakuun alusta?
-Kuka lähtee tätä projektia vetämään? Joku viime kauden johtohahmoista(, thego)?

Halukkaat voisivat vaikka ilmoitella tähän ketjuun, niin saadaan jotain kuvaa joukkuemäärästä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mukana tottakai ja ilmeisesti vasta toiseksi viimeisenä saan joukkueeni valita kun olin kakkonen viime liigassa?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläisen mielestä tuo kuulostaa hyvältä että ensin laitetaan pystyyn kaljaliiga ja esimerkiksi ensi kuun alusta kunnon liiga-/divarimeininkiä. Joka tapauksessa joku liiga olis mukava saada pystyyn suurinpiirtein heti tällä viikolla, jos vaan joku jaksaa moisen tehdä. Siinä on sitten hyvä harjoitella uutta peliä "kaljameiningillä" tulevaa kautta varten. ;)
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Mukana ollaan!

Kaljaliigasta sen verran, että minä voin lähteä pyörittämään sitä, vaikka heti torstaina. Toivottavasti tuo kymmenen pelaajan raja ei pidä paikkaansa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Joo siis voin vaik lähteeki vetään liigaa, mut pääsen Boxin ääreen vasta aikasintaan 4.10. Jos toi max 10 pitää paikkansa niin sit pitää varmaan perustaa liiga+mestis+championsip+Suomi-sarja ja mitä kaikkea näitä nyt onkaan. Toivottavasti ei, mut oishan toi loppujen lopuksi ihan mielenkiintosta vetää pienil määril näitä kausia.

Joukkueiden valinnathan menee viime kautisten sijoitusten perusteella eli mestari ottaa vikana yms.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Jep!
Toivottavasti peli tulee torstaiksi giganttiin. Kuiteskii allekirjoittanut ja aisakujan king mukana uusissa sarjoissa...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tuo thegon mainitsema 4.10 tai jopa siitä eteenpäin esim 10.10 voisi olla hyvä aika aloittaa liiga, divari, mestis yms yms...

Jos pystyy niin thego voi laittaa minut taas toiseksi gm:ks. Kaksipäinen hirviö siis iskee jälleen.

Kaljaliigaa voidaan mielellään vetää alussa vaikka heti, mutta nämä mieluummin esim eurooppalaisilla tai ahl jengeillä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo siis voin vaik lähteeki vetään liigaa, mut pääsen Boxin ääreen vasta aikasintaan 4.10. Jos toi max 10 pitää paikkansa niin sit pitää varmaan perustaa liiga+mestis+championsip+Suomi-sarja ja mitä kaikkea näitä nyt onkaan. Toivottavasti ei, mut oishan toi loppujen lopuksi ihan mielenkiintosta vetää pienil määril näitä kausia.

Joukkueiden valinnathan menee viime kautisten sijoitusten perusteella eli mestari ottaa vikana yms.

Tullaan PS3:sen puolelta huutelemaan. Eli 10 joukkuetta on max. jos sallii treidit. 32 joukkuetta on mahdollista jos ottaa treidit pois. Näin ainakin PS3:sella. Kai tuohonkin on tulossa jonkilainen patch.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Mukana ehdottomasti, vaikken viime kauden liigajuttuihin osallistunut. Turnauksiin kyllä senkin edestä. Divarin puolelle vaikka jossei muualle mahdu.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mitäs mieltä muut ovat tuosta joukkuemäärästä?

Itse olen sitä mieltä, että treidit pois ja samalla joukkuemäärillä kuin viime vuonna. Tämä varmasti auttaa myös valmistautumista liigakarsintoihinkin kun joukkue ei mene uusiksi heti karsinnoissa. Myöskään kilpavarustelua ei pysty niin paljoa harrastamaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mitäs mieltä muut ovat tuosta joukkuemäärästä?

Itse olen sitä mieltä, että treidit pois ja samalla joukkuemäärillä kuin viime vuonna. Tämä varmasti auttaa myös valmistautumista liigakarsintoihinkin kun joukkue ei mene uusiksi heti karsinnoissa. Myöskään kilpavarustelua ei pysty niin paljoa harrastamaan.

Itse taas suosisin treidejä, mutta jos on pakko jättää pois niin en myöskään vastusta. Pitää vaan toivoa että kokoonpanojen laajuus on eri luokkaa kuin NHL10:ssa, muutamalla joukkueella oli 1-2 pelaajaa scratched statuksella.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Iteki kyllä tykkäisin et olis treidit käytössä eikä se nyt loppujen lopuksi niin pahalta kuulosta vaik jouduttais vetään kymmenen joukkueen "lohkoilla". Vois ottaa joka sarjatasolle kaksinkertaisen sarjan ja pysyis homma vähän tiiviimpänä. Parhaat nousis suoraan ja toiseksi paras karsis toiseksi viimeistä vastaan esim. paras seitsemästä sarjan.

Näin vois kuvitella et mielenkiintoki säilyy pitempään kun 8/10 pääsee pleijareihin. Heitelkäähän mielipiteitä kehiin niin mennään enemmistön päätöksellä.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Otettaisko sit heti alkuun vaikka joku "höntsä"turnee, että pääsis vähän sisälle peliin, ja voisi yritellä reilusti niitä uusia juttuja?? Ei tartteis verenmaku suussa pelata pelejä.

Ja jos jotenkin nyt hanskattas tuo pelaajien määrä silleen, ainakin divarissa, että jos lopettaa pelit "kesken, niin pantaisiin harkintaan seuraava kausi. Vituttaa, kun viime kaudellakin olin ihan viimeisten joukossa ja sit ne keitä vastaan olis saattanut pärjätäkkiin ei koskaan ollut paikalla. Voitte mennä katsomaan vaikka divari2:sta ketä oli ne viimeiset minun lisäksi...

Ja voi luoja, että toivon niiden glitch-maalien poistamisen onnistuneen...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen sitä mieltä, että treidit pois ja samalla joukkuemäärillä kuin viime vuonna. Tämä varmasti auttaa myös valmistautumista liigakarsintoihinkin kun joukkue ei mene uusiksi heti karsinnoissa. Myöskään kilpavarustelua ei pysty niin paljoa harrastamaan.

Itse olen samaa mieltä tästä.

Tosiaan kaljaliiga vaikka noilla AHL-tiimeillä heti pystyyn jos joku vaan jaksaa moisen pykätä. Mitään lentolenttäkaukalo-euroliigoja jaksa. ;)
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Minähän jo tuossa ylempänä lupasin laittaa torstaina kaljaliigan pystyyn.

Millä joukkueilla ihmiset haluavat pelata kaljaliigan?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Minähän jo tuossa ylempänä lupasin laittaa torstaina kaljaliigan pystyyn.

Millä joukkueilla ihmiset haluavat pelata kaljaliigan?

Eiköhän heitetä niil AHL jengeillä?? ja mullahan on vanha tuttu Worchester sit ;)

----

thego kyllä sopii 10 joukkueenkin lohkot.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mukana ollaan tälläkin "kaudella" näissä kuvioissa. Kaljaliigan kannalla ehdottomasti tähän alkulämmittelyksi, AHL-jengit sopivat hyvin. Kunhan vain pelimäärät pidettäisiin pieninä, vaikka yksinkertaisella sarjalla, että ehtii testailla rauhassa myös muitakin pelimoodeja.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Täältä ääni 10 joukkueen liigalle ja kaksinkertaiselle sarjalle. Viimeinen putoaa suoraan ja toiseksi viimeinen karsintaan?

Mitenhän sitten olisi fiksuinta tehdä karsintojen kanssa? Jos tarpeeksi saadaan porukkaa kasaan, niin kolme sarjaporrastakin voisi olla ihan hauska juttu. Tai sitten kaksi eri lohkoa divariin.

Kolmella sarjaportaallahan tuo olisi helpointa, voittajat suoraan ylös ja sijat 2.-? karsintaan? Kahdella lohkolla vaikka niin, että lohkojen voittajat pelaavat suorasta noususta keskenään ja molempien lohkojen kakkoset ja kolmoset karsintaan + tietenkin tuo "finaalin" häviäjä.. Emminä tiedä, fiksummat päättäkööt. =)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Joo, kai sitä täytyy tulla mukaan kiukuttelemaan. Ilmeisesti se 10 joukkuetta ei ole rajana, vai miten on ollut tuon AHL-liigan kanssa? Siellä ainakin ilmoittautuneita on yli tuon määrän.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Joo, kai sitä täytyy tulla mukaan kiukuttelemaan. Ilmeisesti se 10 joukkuetta ei ole rajana, vai miten on ollut tuon AHL-liigan kanssa? Siellä ainakin ilmoittautuneita on yli tuon määrän.

Älä kiukuttele.

Yli kymmenen porukkaa jos on niin ei voi tehdä treidejä eikä muokata ketjuja. (Tai sitten Lacku on näissä asioissa totaalinen käsi)

Ja kymmenellä porukalla tämä sitten ilmeisesti onnistuu.
(Tai paremmalla managerilla;)
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Jepjep mukana ollaan taas tänäkin vuonna ollaan.

Vielä kun kohta pääsisi itse peliä testaamaan, gigantin nettikaupan lähetystä tässä ollaan nyt pari päivää odoteltu..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös