Xbox 360: NHL 10 Liiga (vol 2)

  • 16 687
  • 245

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Katos perkele, täällä on kohta valittu jo joukkueet! Päästään kohta divarin puolella(Ekana!) valkkaamaan joukkueita..
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nashville 5 - New Jersey 1

Aivan kohtalainen alku uudelle kaudelle. Totuuden nimissä Brodeurille sattui se "yksi sadasta huono peli" juuri sopivaan paikkaan. Hitusen kyllä hallitsin ja aika jäätävää viimeistelyä nähtiin myös yllättäviltä tahoilta. 3 tähteä:

Legwand 2+0
Hörnqvist 1+1
Sullivan 1+1

New Jersey 3 - Nashville 2

Ekan erän jälkeen kaverilla kaksi laukausta ja kaksi maalia. Eka oli toki hieno ei siinä mitään ja toisesta oli rankkari tulossa muutenkin. New Jersey oli juuri maalin verran parempi vaikka voittomaalin teinki omiin.

Sullivan aloittanu väkevästi 2+2 tehoilla ja ykköseen nostettu Marcel Goc on hienosti saalistanu 1+1 ilman YV-aikaa.

Legwandia tarjottu kaikille.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kojootit vois tulla aloittamaan Season 2:sta tänään iltasella, luultavasti jostain 20 eteenpäin. Vielä ei oo ihan varma kuinka pitkään duunissa venyy...
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Saisikohan nuo viimeiset joukkueiden valitsijat herätettyä, kun seisottaa meitä divarilaisia...
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jeps eilen tuli startattua pelit New Jersey Devilsiä vastaan, eikä nyt niin mairitteleva ollut lopputulos.

Devils 7 - 5 Canucks

Canucks 3 - 4 Devils

Ensimmäisessä pelissä vitutti heti kättelyssä, kun vastustaja nousee neljän maalin johtoasemaan, kolmella onetimerilla ja yhdellä kiepautuksella. Parin rankkarin ansiosta sain kuitenkin mutaman maalin, joidenka lisäksi tarvittiin pari tarkkaa laukausta ohittamaan Brodöö. Kuitenkin Lacku pysytteli aina vähintään kahden maalin päässä, joten tuohon jäi.

Toisessa matsissa oli jo huomattavasti tasaisempaa ja mukavampi pelata. Luovia kuvioita ja tiukkoja vääntöjä. Sain jopa itse aloitettua maalinteon 1. erässä, mutta Devs teki heti kaksi ja nousi johtoon. Loput maalit taisivat mennä vuorotellen, NJ, VAN, NJ ja tähän mennessä ottelu oli jo kolmannessa erässä, joten alkoi näyttää toivottomalta. Hieman yllättävä kavennus toi kuitenkin valoa kansalle, mutta parikymmentä sekuntia pelikellossa ei riittänyt enää tasoituseen, joten tämäkin voitto vastustajalle.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Saisikohan nuo viimeiset joukkueiden valitsijat herätettyä, kun seisottaa meitä divarilaisia...

On laitettu viestiä. Voin kertoa, että toinen ottaa Phillyn joten voitte divarissa alkaa mielessä tekemään listoja pikkuhiljaa draftia varten. Toki voi myös laittaa oman TOPX- listan edellä varaavalle kaverille joka voi sen huudon suorittaa - varsinkin jos tietää itse olevansa poissa koneen ääreltä.

Teillä kuitenkin on yksinkertainen sarja (n. 18 peliä?) ja meillä tulee se 20 matsia jokaiselle niin eiköhän nää melko yhtä aikaa saada pelattua loppuun.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philly tosiaan mulle. Jokkehan lupas olla sitä valitsematta. :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Philly tosiaan mulle. Jokkehan lupas olla sitä valitsematta. :)

Näinhän se tosiaan tais luvata :D On siellä toki vielä esim. Detroit joka on varmasti Joken listalla heti kolmantena. Poikkeustilanteessa voinemme antaa Jokelle luvan ottaa Worchester Sharksit tai Kölner Haien?
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Pari tappiota Vancouveria vastaa (2-1 ja 3-1). Kumpaakiin peliin parit joululahjat etukäteen kaverille. Pelit tuntui hirveen nihkeiltä tuntu että kaikki pelaajat oli jotai 66 kokonaisuuden kovanaamoja liikkeiltään. Mut yks suunta ja se ei ole onneksi alaspäin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Pari tappiota Vancouveria vastaa (2-1 ja 3-1).

Ensimmäinen (2-1) ottelu ratkesi oikeastaan Bernierin räkätuurimaaliin ensimmäisessä (tai toisessa) erässä, kun Niemi imaisi käsittämättömän helposti etukulmasta sisään, Bernierin ei tarvinnut kuin viedä kiekko nurkalle. Ennen tuota osumaa oma pelini näytti todella vaikealta, mutta tuon maalin mukana hyppäsi apina hartioita ja joukkueen peli aukesi paremmin. Voittomaaliksi taisi jäädä Keslerin vahva nousu hyökkäysalueelle ja lopulta vanhanaikaisella sisään.

Toinen matsi ratkesi puolestaan Byfuglienin ottelurangaistukseen kolmannessa erässä ja siitä Chicagolle langenneelle alivoimalle. Tuota ennen tilanne oli aika tasainen 2-1 Vancouverille, vain Niemen imaisu 2-1 -maalissa oli nostanut Canucksin edelle. Demitra rankaisi lopulta varmistelevan osuman ylivoiman viimeminuutilla, eikä Chicago enää noussut.

Kuitenkin ihan mukavat ja tasaiset ottelut, kiitokset vastustajalle.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
- Divarin ykkönen ja kakkonen nousevat suoraan Liigaan
- Liigan 9-11. ja Divarin 3-7. karsintasarjaan, josta neljä parasta liigaan ja neljä viimeistä divariin. Yksinkertainen sarja

Done deal?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
- Divarin ykkönen ja kakkonen nousevat suoraan Liigaan
- Liigan 9-11. ja Divarin 3-7. karsintasarjaan, josta neljä parasta liigaan ja neljä viimeistä divariin. Yksinkertainen sarja

Done deal?

Eli jatkossa liigassa 14 joukkuetta? Sopii mulle. Muutenkin vois mun puolesta jatkossa vetää karsinnat useammalla joukkueella niin onpahan monella joukkueella lisää mielenkiintoa runkosarjan jälkeen. Esim. liigasta 10-13. ja divarin 2-5.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Phillyltä turpaan pari kertaa joista eka tais olla 0-1 ja toinen 2-1 tai jotain.

Ensimmäinen matsi meni oikeastaan selvästi vastustajalle, mutta kyllä siellä veska pomputteli sen verran pahasti et ois pari häkkiä pitäny iskeä. Toisessa matsissa sit iskin Rinteellä hienon tasoitusmaalin ja tämän jälkeen päästin käsittämättömästi kaverin iskemään helposti takatolpalta voittomaalin.

Bouillon oli aivan liekeissä näissä peleissä ja ihme ettei kukaan loukkaantunu.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eikös tällä järjestelyllä tulisi 12 joukkuetta liigaan? :) Minä olen ennemmin 12:n joukkueen liigan kannalla, mutta karsinnoissa toki voi olla useampi divariporukka kuin ne edellisen kauden kolme.

Kahdeksan pleijarijoukkuetta + kaksi suoraan divarista + neljä karsintasarjasta?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Eikös tällä järjestelyllä tulisi 12 joukkuetta liigaan? :) Minä olen ennemmin 12:n joukkueen liigan kannalla, mutta karsinnoissa toki voi olla useampi divariporukka kuin ne edellisen kauden kolme.
Entä näin:

- Liigassa 12 joukkuetta, kaksinkertainen sarja
- Divarissa 18 joukkuetta, yksinkertainen sarja
- Divarin voittaja suoraan liigaan
- Karsintasarja (Liigan 9-11., Divarin 2-6.) tämän kauden osalta 3+5, yksinkertainen sarja, jatkossa karsintasarja 4+4 (Liigan 9-12., Divarin 2-5.), kolme parasta liigaan...
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kahdeksan pleijarijoukkuetta + kaksi suoraan divarista + neljä karsintasarjasta?

Hups, en lukenut koko Niksin postia (vitun iso viesti olikin :D)

Entä näin:

- Liigassa 12 joukkuetta, kaksinkertainen sarja
- Divarissa 18 joukkuetta, yksinkertainen sarja
- Divarin voittaja suoraan liigaan
- Karsintasarja (Liigan 9-11., Divarin 2-6.) tämän kauden osalta 3+5, yksinkertainen sarja, jatkossa karsintasarja 4+4 (Liigan 9-12., Divarin 2-5.), kolme parasta liigaan...

Kuulostaa hyvältä!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uusi kausi aloitettu kolmella voitolla:

PHI - NAS 1-0
NAS - PHI 1-2
PHI - NJ 4-2

Toinen peli thegoa vastaan oli vaikea. Äijät oli koko ajan kontallaan, kun thego jakeli pommeja niin perkeleesti, ei tullut pelistä oikein mitään. Silti siitä onnekas voitto kotiin.

lackua vastaan pääsin nopeasti kahden maalin johtoasemaan, ja peli ratkesikin melkein siihen. Kovasti NJ yritti silti vanhanaikaisilla tulla peliin mukaa, onneksi vain yksi lirahti.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Duunipäivä venähti kivasti ja Brasilian pelin jälkeen joutuun painumaan unten maille. Joten jos joku pääsee huomenna aamupäivällä ennen klo 12 pelaamaan Phoenixia vastaan niin laittakaa yv niin tiedän tulla paikalle. Torstai-lauantai onkin vapaapäiviä joten viimeistään sillon ehdin pelaamaan, ellei kaikki ole jo torstaina(kin) juhannuksen vietossa jossakin...

edit:

Tosiaan, mulle tulee taukoa peleistä 29.6.-5.7. kun olen ulkomailla. Heinäkuun 7. ja 8. päivä taas menee maan sisäisessä reissussa. Eli täytyy koittaa ennen noita pelata mahdollisimman paljon...toivottavasti onnistuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös