Ottawa, Atlanta, Carolina tai Columbus linjoilla tänään?
Olisiko ketään tänään linjoilla? Voisi pelata pelejä alta pois.
Koska kukaan ei näytä ottavan yhteyttä, niin:
Jos joku on huomenna linjoilla (Mieluummin kahden jälkeen), niin ilmoittelee. En rupea odottelemaan monta tuntia turhaan, joten jos on Ottawa-matsi jäljellä, niin olisi aika huudella täällä jos ehtii huomenna pelata.
Mulle sopii viiden jälkeen, sovitaanko vaikka 18:00 ?
Kyllä tuolla EA:n serverillä on jotain häikkää... Eilen koko päivä meni vituiks kun ei laskenut pelaamaan verkkoon, vaikka veli pelasi ihan normaalisti samaan aikaan. Liveen kyllä pääsee normaalisti, mutta eipä lätkää pelaamaan.
Arvotaan peli noihin aikoihin.Mulle sopii viiden jälkeen, sovitaanko vaikka 18:00 ?
Tuon vihjeen kaivoin eilen jostain saitilta, mutta en sitten jaksanut käydä testailemaan. No, yhtä kanssa, tänään näköjään toimii, että ei se ollut kuin väliaikaista.Itsellä ollut pari kertaa tämä sama juttu. Kannattaa koittaa seuraavaa:
-Sign out
-Vaihdat XBOXin asetuksista kellonajan ja/tai vuoden väärin
-Käynnistät änärin ja menet livepelien puolelle. Jossain vaiheessa pitää kirjautua livetunnuksella sisään, jolloin automaattisesti aika ja vuosi muuttuvat oikeiksi. En tiedä miksi tämä auttaa mutta kaksi kertaa olen joutunut jo tuon tempun tekemään, kun en ole päässyt EA servereille.
Arvotaan peli noihin aikoihin.
Zyxel se tuossa vittuilee.Jahas, sepäs jäi sitten lyhyeksi matsiksi. Sulla taisi pätkästä netti?
Koskahan Los Angelesiä vastaan olis mahdollista pelata?
Tuo onkin ainut jäljellä oleva matsi.