Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL III)

  • 42 894
  • 802

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
FLA - NJ 7-1

Kolmannessa erässä sitten reps ja molari imuroi turhankin helposti. Molemmat tosin sai ensimmäiset maalit lahjamaaleina. Tästä pelistä ei tullu yhtään mitään.. Kiitti pelistä!
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Edmonton - Colorado 10-6 (2-0, 4-4, 4-2)

Mitä helv, muijaasko vetelit siinä kesken pelin? :D Sen verran helpon oloisesti pääsi välillä maaleja tekemään.

Ja kyllä joo, tämä matsi oli hyvä kuitti, kyllä Mixulla tuo maalinteko sujuu myös muutenkin, kun pelkillä onetimereilla.

Kiitokset pelistä.

No pakko myöntää, että yritin tyhjentää samalla nollaseppo suomiviinaa, joten oli hieman vaikea pelailla.... :D Muistaakseni olen pikkupäissään joskus voittanu jopa top 10 pelaajan, mut silti oli melkosta taaperrusta välillä.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Itse en pelaa, en omista edes konsolia, mutta ihan mielenkiinnosta olen sivusta seurannut. Onko toi Mixu joku ammattilainen? Aika jäätävää jälkeä.

Ja täältä tähän, menen takaisin kk-ketjuun. :D

Voin kertoa, että kaukana oon maailman kärjestä. Rank ykkösen oon kohdannut joskus pari kuukautta sitte ja sillon en osannu puolustaa ollenkaan ku en tienny kovasta syötöstä mitään. Hävisin silloin 9-2. Veikkaanpa, että nyt tulis sentään vähän tiukempi peli, mut kaippa sieltä jenkeistä löytyy aina joku semmonen, joka tietää ihan jokaiseen tilanteeseen oikean liikkeen. Ihan vaan vinkkinä sanon, että puolustuspeli on kaiken A ja O.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Noniin, johan sitä tuli taas otettua pataan neljään kertaan tänään.

Detroit-Edmonton 5-6: Miksi, oi miksi, sitä aina saatana pääsee korkeintaan yhden maalin päähän? Voi *****! Ja silleen... jännästi kyllä väänsin aina melkein tasoihin sen pelin kun Edmonton oli mennyt edelle. Yllätyin itsekin että siinä onnistuin.
Koodi:
Result: Edmonton Oilers 6  at  Detroit Red Wings 5 [/QUOTE]

Ihan pakko nyt nollata sun "hyvät fiilikset". Olin nimittäin pikku päissään ku pelasin ja olin kaukana omasta parhaasta. Tuli sitten pelattua juuri niinku Ruuger Federer eli just niin, että voittaa pelin. Sehän se tietysti on, mikä ratkaisee...

Lupaan, että huomenna, tai siis tänään, olen taas tikissä, joten haastetta vaan tulemaan, mikäli haluaa testata oman tasonsa. ;)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Lupaan, että huomenna, tai siis tänään, olen taas tikissä, joten haastetta vaan tulemaan, mikäli haluaa testata oman tasonsa. ;)

Haastahan sä tällä kertaa mut, oon kaks kotipeliä sua vastaan pelannut jo. Muutenkin, haasteita tännepäin, olen vissiin yhden (?) vieraspelin pelannut tähän asti.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon sun saldoon ois lähiaikoina tarkoitus saada pikku muutos tappion muodossa, joten varaudu siihen. ;)
No siitä ei liene epäilystä, kuka meidän kohtaamisen voittaa. Ollaan me kyllä itse asiassa kerran jo kohdattu yhdessä aiemmassa turnauksessa, missä taisit pelata Islandersilla(?). Itse pelasin tuolloin Flyersilla ja meidän keskinäinen peli taisi jymähtää kolmannen erän lopussa kun johdit maalilla, olikohan 4-3. Se turnaushan sitten lopahti, eli useampaa kertaa ei ehditty sen takia kohtaamaan.

edit:

Tässä vielä Rangers-tilastot yhdeksän pelin jälkeen:

Koodi:
New York Rangers: V 9 - T 0 - JAT 0, maaliero 49-10

Jaromir Jagr		6+7=13
Scott Gomez		4+9=13
Chris Drury		6+6=12
Marcel Hossa		6+5=11
Brendan Shanahan	5+6=11
Petr Prucha		4+7=11
Paul Mara		2+6=8
Martin Straka		0+8=8
Nigel Dawes		6+1=7
Daniel Girardi 		4+3=7
Fedor Tyutin		1+5=6
Blair Betts		4+1=5
Marc Staal		0+5=5
Sean Avery		0+5=5
Ryan Hollweg		0+4=4
Michal Rozsival		0+3=3
Marek Malik		0+2=2
Colton Orr		0+0=0


Henrik Lundqvist 
Pelit: 		9 
Torjunnat:	139/149 
Torjunta%:	93,3% 
Maalit/peli:	1,11
Nollapelit:	2
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
No siitä ei liene epäilystä, kuka meidän kohtaamisen voittaa. Ollaan me kyllä itse asiassa kerran jo kohdattu yhdessä aiemmassa turnauksessa, missä taisit pelata Islandersilla(?). Itse pelasin tuolloin Flyersilla ja meidän keskinäinen peli taisi jymähtää kolmannen erän lopussa kun johdit maalilla, olikohan 4-3. Se turnaushan sitten lopahti, eli useampaa kertaa ei ehditty sen takia kohtaamaan.

No jos noin tiukkaa oli viimeks, niin ei voi kyllä olla yhtään varma, että voitan pelin. Islandersilla tosiaan pelasin sitä toista turnausta. Harmi ku porukka ei oo innostunu pelaamaan sitä enää, itellä siinäkin 30 peliä takana ja siinä turnauksessa oli mukana yks varmaan Suomen kovimmista pelaajista eli BaseVepsa.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Haastahan sä tällä kertaa mut, oon kaks kotipeliä sua vastaan pelannut jo. Muutenkin, haasteita tännepäin, olen vissiin yhden (?) vieraspelin pelannut tähän asti.

Joo pitää tulla linjoille jossain vaiheessa, kunhan tässä jaksan. Itse en tosin usko, että sillä on merkitystä onko koti- vai vierasjoukkue, mutta onhan se ihan mukava pelailla välillä kotikatsomon edessäkin. :)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mites porukkaa tänään linjoilla jos saatais vähän pelejä pelattua?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mites porukkaa tänään linjoilla jos saatais vähän pelejä pelattua?

Hoidahan ittes linjoille tossa ~8 jälkeen, niin kaikkien hehkuttama ja odottama Boogie-Flames -matsi näkee päivänvalon.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hoidahan ittes linjoille tossa ~8 jälkeen, niin kaikkien hehkuttama ja odottama Boogie-Flames -matsi näkee päivänvalon.
Saapa nähdä kuka keräilee kamoja kahdeksan jälkeen ;-) Iso mies tippuu korkealta.

EDIT: Niin asiasta keppihevoseen. Tietääkö Saikka voiko kokoonpanoja mitenkään muuttaa? Olisin laittanut Godardin jäälle niin olis saatu isojen miesten tanssi..
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Saapa nähdä kuka keräilee kamoja kahdeksan jälkeen ;-) Iso mies tippuu korkealta.

EDIT: Niin asiasta keppihevoseen. Tietääkö Saikka voiko kokoonpanoja mitenkään muuttaa? Olisin laittanut Godardin jäälle niin olis saatu isojen miesten tanssi..

Pakko sanoa ettei kyllä ole mitään hajua miten noita pystyy muuttamaan, jos pystyy ollenkaan...Mixulla tietoa?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Atlanta - Los Angeles 2-1
- Todella tiukka ottelu. Pienet oli marginaalit.

Edmonton - Atlanta 8-3
- Ei riitä puolustustaidot sitten yhtään.
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koodi:
New York Rangers - Los Angeles Kings 0-2 (0-0, 0-0, 0-2)

58:20 0-1 Kopitar (Frolov, Camalleri) PP
59:48 0-2 Frolov (Camalleri, Visnovsky)

Ottelun tähdet:

*** Frolov (1+1)
** LaBarbera (17 saves)
* Kopitar (1+0)


Stats              Away                               Home
=========================================================================================
Team               Los Angeles Kings                  New York Rangers
Score              2                                  0
Shots              20                                 17
Hits               41                                 18
Penalty Minutes    00:00                              02:00
Power Play Goals   1                                  0
Power Play Opport. 1                                  0
Faceoffs Won       4                                  14
Breakaways         0/0                                0/1
One Timers         0/6                                0/4
Passing            102/129                            86/103
Penalty Shots      0/0                                0/1
Blocked Shots      5                                  3
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Heh, meikäläinen on näköjään liigan HMV. Nämä mun 2-0, 1-2, 2-0 -tulokset eivät oikein ole linjassa noiden ilotulituslukemien kanssa...

Kings - Thrashers 1-2
Atlantaa vastaan vääntö oli kyllä tasaista ja raastavaa kaksi erää, mutta kolmannessa erässä Tommyn taito oli vaan aivan liikaa mulle. Olin ihan tyytyväinen tiukkoihin lukemiin, Armstrongin komea nousu laidasta ja rystykääntö ohi kärpän maistuivat myös. Parempi voitti, siitä ei kahta sanaa.

Kings - Rags 2-0
Tämäkin meni kaksi erää maaleitta, kenties meikäläisen hienoisella painostuksella. Straka pääsi tosin koettamaan rankkarista ekassa ja toisessa tarjoilin Bettsille kaksi ilmaista peräkkäin, mutta toistaiseksi positiivisesti pelannut LaBarbera kesti. Stuart pisti komean viivapommin ylärimaan kolmannen alkupuolella, mutta maalittomassa tasatilanteessa mentiin aina toiseksi viimeiselle minuutille. Kopitar rikkoi kuparisen ottelun ainoan rangaistuksen aikana, kun pakin blokkaama kiekko pomppasi onnekkaasti suoraan lapaan maalin eteen.

Toinen maali ei ollut sen kauniimpi, Cammalleri taklattiin harhautuksen aikana irti kiekosta. Irtokiekko lipui taas maalin eteen, josta sen sutaisi tällä kertaa Frolov sisään.

Kiitokset Tommylle ja Thorntonille, hyvää vääntöä. Josko tuota muutaman tunnin päästä ehtisi vähän lisääkin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Calgary Flames vs New York Rangers 2-5 (2-1, 0-2, 0-2)
Laukaukset: 15-20
Taklaukset: 36-23
Jäähyt: 8min - 0min
Yv: 0/0 - 3/3

Kiitokset Thornton pelistä. Olit kyllä potkun edellä ja jäähyt kostautui perhana. Ei ollut paras peli nyt. Vaikeaa, niin vaikeaa..

Calgary Flames: 15 peliä (8 kotona, 7 vieraissa), 9 voitto, 4 tappio, 2 jatkoaikatappio, 50-44, 20pts
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitokset vaan kahden edellisen pelin vastustajille, tiukkoja pelejä molemmat. Katotaan josko sitä tuon Canalilta tulevan NHL-pelin jälkeen vielä pelin tai pari pelaisi mahdollisesti.

Koodi:
Calgary Flames - New York Rangers 2-5 (2-1, 0-2, 0-2)

07:10 1-0 Moss (Aucoin, Primeau)
13:02 2-0 Tanguay (Langkow)
17:26 2-1 Gomez (Jagr, Straka) PP

22:02 2-2 Jagr (Hossa, Gomez)
30:08 2-3 Gomez (Drury, Jagr) PP

41:03 2-4 Drury (Straka) PP
46:46 2-5 Shanahan (Drury)

Ottelun tähdet:

*** Gomez (2+1)
** Jagr (1+2)
* Drury (1+2)


Stats              Away                               Home
=========================================================================================
Team               New York Rangers                   Calgary Flames
Score              5                                  2
Shots              20                                 15
Hits               23                                 36
Penalty Minutes    00:00                              08:00
Power Play Goals   3                                  0
Power Play Opport. 3                                  0
Faceoffs Won       21                                 11
Breakaways         0/0                                0/0
One Timers         2/9                                1/10
Passing            107/128                            84/104
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      4                                  6

edit:
Koskakohan Straka aikoo lopettaa tuon itsekkään meiningin ja syöttää joskus jengikaverillekin? Tässä tilastot 11 pelin jälkeen:

Koodi:
New York Rangers: V 10 - T 1 - JAT 0, maaliero 54-14

Jaromir Jagr		7+9=16
Scott Gomez		6+10=16
Chris Drury		7+8=15
Marcel Hossa		6+6=12
Brendan Shanahan	6+6=12
Petr Prucha		4+7=11
Martin Straka		0+10=10
Paul Mara		2+6=8
Nigel Dawes		6+1=7
Daniel Girardi 		4+3=7
Fedor Tyutin		1+5=6
Blair Betts		4+1=5
Marc Staal		0+5=5
Sean Avery		0+5=5
Ryan Hollweg		0+4=4
Michal Rozsival		0+3=3
Marek Malik		0+2=2
Colton Orr		0+0=0


Henrik Lundqvist 
Pelit: 		11 
Torjunnat:	170/184 
Torjunta%:	92,4% 
Maalit/peli:	1,27
Nollapelit:	2
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minneosta Wild vs Calgary Flames 3-2 (0-0, 1-1, 2-1)
Laukaukset: 14-12
Taklaukset: 40-39
Jäähyt: 2min - 0min
Yv: 0/0 - 0/0

Kiitokset Saikka pelistä. Tasaista oli ja hyvää taistelua. Matseja ei harmi vaan nähty koska oli niin hiton tiukkaa. No ehkä ensi kerralla ;-)

Calgary Flames: 16 peliä (8 kotona, 8 vieraissa), 9 voitto, 5 tappio, 2 jatkoaikatappio, 52-47, 20pts
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Minnesota - Atlanta 2-4
Muutaman minuutin sisään kolme maalia ja se oli siinä. Siihen asti ihan tasaista.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kiitokset Saikka pelistä. Tasaista oli ja hyvää taistelua. Matseja ei harmi vaan nähty koska oli niin hiton tiukkaa. No ehkä ensi kerralla ;-)[/I]

Kiitokset itsellesi vaan, kovin kyllä koitin sitä matsia koko ajan hakea. :) Ja ensi kerralla todellakin matsataan, siitä et luista. ;)

Unohdin totaalisesti että sieltä tulee NHL:ää tänään, mahdollisesti tappelujakin luvassa sielläpäin, joten sen matsin jälkeen taas olen paikalla pelailemassa.


Minnesota - Atlanta 2-4
Muutaman minuutin sisään kolme maalia ja se oli siinä. Siihen asti ihan tasaista.

Joo, tuli musta hetki itselle, ihan amatööritason virheitä pari, kauheeta ryntäilyä pitkin omaa aluetta.

Ainiin, *krhm* Boogien tehot vähän ehkä yllättäen vasta 5+1, mutta minkäs teet, vastuuta pitää Lemairen mukaan jakaa muillekin ketjuille joten peliaika ei kovin iso ole miehellä ollut. Kaksi mättöä myös, molemmista näytöstyyliin voitto.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä vähän lisää tilastofaktaa pelatuista peleistä. Ihan on kohtuullisesti tuo YV näköjään pyörinyt, nyt vasta yhteenvetoa tehdessä huomasin.

Koodi:
New York Rangers: V 10 - T 1 - JAT 0, maaliero 54-14

YV%: [B]73,3%[/B] (11 maalia / 15 ylivoimaa)
AV%: 57,1% (3 maalia / 7 alivoimaa), 1 alivoimamaali

Pistepörssi:				YV-pisteet:	AV-pisteet:

Jaromir Jagr		7+9=16		2+3=5
Scott Gomez		6+10=16		4+0=4
Chris Drury		7+8=15		1+2=3
Marcel Hossa		6+6=12
Brendan Shanahan	6+6=12		2+2=4		1+0=1
Petr Prucha		4+7=11		2+3=5
Martin Straka		[B]0+10=10[/B]		0+5=5		0+1=1
Paul Mara		2+6=8		0+3=3
Nigel Dawes		6+1=7
Daniel Girardi 		4+3=7
Fedor Tyutin		1+5=6		0+1=1		0+1=1
Blair Betts		4+1=5
Marc Staal		0+5=5
Sean Avery		0+5=5
Ryan Hollweg		0+4=4
Michal Rozsival		0+3=3		0+1=1
Marek Malik		0+2=2
Colton Orr		0+0=0


Henrik Lundqvist 
Pelit: 		11 
Torjunnat:	170/184 
Torjunta%:	92,4% 
Maalit/peli:	1,27
Nollapelit:	2
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tässä vähän lisää tilastofaktaa pelatuista peleistä...

Aivan tajuttoman kova YV kyllä, pakko myöntää.

Strakan tehoja katsellessa tajusin yhden jutun. Boogien kanssa samaan ketjuun vaan niin vuosisadan tehokaksikko on syntynyt. Boogey puhdas sniperi, Straka playmaker vailla vertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös