Keskustelut täällä vaikuttaa ihan siltä, että meikäläisen maaliero on jotain 5-215 kunhan kausi on saatu pakettiin. No eipä siinä mitään, saapahan ainakin harjoitusta turpaan ottamisesta.
24 joukkuetta tällä hetkellä eli 46 ottelua teoriassa, sarjasta tulee siis ajallisesti pitkä. Tuskin kukaan monikaan täysiä otteluita tulee pelaamaan mutta pelataan nyt jonkun aikaa ja sitten kun kyllästyy niin pudotuspelit pystyyn.
Mun pyyntö olis että silti kaksinkertainen sarja? Jos pelataan niin pelataan kotona ja vieraissa? Vai?
ps. Kenu, voisitko vähän valaista miten toi sun tilastojuttus toimii tai miten sen voi käyttöön ottaa kun en oikein ole mikään haka näissä hommissa aina välillä. Onko vaikee neuvoa? Jos on niin ei kannata ;)
Tuo Tommyn ehdotelmahan on juuri tuo sinun pyyntösi :-)Mun pyyntö olis että silti kaksinkertainen sarja? Jos pelataan niin pelataan kotona ja vieraissa? Vai?
Tuo Tommyn ehdotelmahan on juuri tuo sinun pyyntösi :-)
Heh. Sama homma. Pelasin just kaks "harjoituspeliä" jotain randomeja vastaan ja molemmissa pataan. Tarttee vielä pari preaseason peliä alle ennenkuin uskaltaa hypätä kauden kimppuun.Jahas, illalla linjoilla juu. tarvii ensin ottaa pari lämmittelymatsia ettei kädet hikoo liikaa kun aletaan tosissaan pisteistä pelaan,
Ja kannattaa varmaan pelata ne kolme peliä aina samaa joukkuetta vastaan ja postata sitten tulokset tänne. Ei sitten tartte alkaa miettiä et ketäkin vastaan on pelannut monta ottelua jne jne.
Heh. Sama homma. Pelasin just kaks "harjoituspeliä" jotain randomeja vastaan ja molemmissa pataan. Tarttee vielä pari preaseason peliä alle ennenkuin uskaltaa hypätä kauden kimppuun.
Niinpäs muuten näkyy. thanks :-) Aina sitä jotain uutta oppii..Se kyllä näkyy siitä valikosta ihan kätevästi, näyttää kuinka monta ottelua pelaamatta tiettyä joukkuetta vastaan kun rullaa sitä oikealle.
Colorado - Ottawa 2-4
Ottawa - Colorado 12-3
Tuo viimeinen repesi huolella, niskat poikki ensi erässä jo (6-1). Tämän jälkeen jännättiin, koska Ottawa lisää, ja mistä. Budaj imuroi ensin heti kärkeen 2 maalia, tämän jälkeen itse olinkin jo täysin hukassa. Loppu matsi oli silkkaa kosmetiikkaa.