Mainos

Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL II)

• 18 209
  • 310

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Chicagossa ottivat yhteen Blackhawks ja Devils. Devilsillä oli ilmeisesti asenne jäänyt kotiin, niin surkeaa peli oli koko pelin ajan ja ainoastaan Marty Brodeur piti joukkuetta pystyssä ja numerot siedettävinä.

Kaksi ensimmäistä erää tahkottiin 0-0 lukemissa. Kolmannessa erässä Devils käytti ylivoimansa hyödyksi ja siirtyi 0-1 johtoon. Tämän jälkeen kentällä ei ollut kuin yksi joukkue, Blackhawks, joka siirtyikin kahdella alivoima(!) maalilla 2-1 johtoon. Devils ei kunnon kiriä missään vaiheessa aikaan saanut ja 8 sekuntia ennen loppusummeria Patrick Kane viimeisteli loppunumeroiksi 3-1.

Blackhawks-Devils 3-1 (0-0, 0-0, 3-1)

Kiitokset Saikalle vastuksesta.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Chicagossa ottivat yhteen Blackhawks ja Devils. Devilsillä oli ilmeisesti asenne jäänyt kotiin, niin surkeaa peli oli koko pelin ajan ja ainoastaan Marty Brodeur piti joukkuetta pystyssä ja numerot siedettävinä.

Kaksi ensimmäistä erää tahkottiin 0-0 lukemissa. Kolmannessa erässä Devils käytti ylivoimansa hyödyksi ja siirtyi 0-1 johtoon. Tämän jälkeen kentällä ei ollut kuin yksi joukkue, Blackhawks, joka siirtyikin kahdella alivoima(!) maalilla 2-1 johtoon. Devils ei kunnon kiriä missään vaiheessa aikaan saanut ja 8 sekuntia ennen loppusummeria Patrick Kane viimeisteli loppunumeroiksi 3-1.

Ihmeellinen matsi. Brodeur oli aivan muuri kaksi ja puoli erää, ja 'Hawksin ylivoima jokseenkin vain tehotonta pyöritystä. Kaksi kertaa pääsivät Kane ja pojat pyörittämään 5vs3 YV:tä, mutta ilman tulosta. Sitten Devils sai varmaan ensimmäisen ylivoimansa koko matsin aikana ja n. 20 sekkaa ja samantien helähti. Pari läpiajoakin tuli ryssittyä, mikä on aika harvinaista kun yleensä jos kolmekin läpiajoa tulee matsissa niin vähintään kaksi on sisässä. No eipä se aina uppoa.

Kiitos myös Jokerinetille matsista!

-----------------

Tuo Rangers-matsi muuten oli täyttä paskaa, koko ajan kaikessa jäljessä, ja hyökkäyksessä väkisin piti hakea sitä klap-klappia. Olisi pitänyt vaan ampua kaikista paikoista, kyllä joku olis uponnut.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary - Atlanta 4-3 rl

Helvetti mikä ottelu. 0-2 mulle ja vaikutti hyvältä, kunnes saman alivoiman aikana tasoihin ja myöhemmin ohi. Aikalisän jälkeen taistelin tasoihin, jatkoajalla tuuletin jo sitä vetoa mikä ei sitten vittu mennyt kahden tolpan jälkeen maaliin. Rankkareissa olen todella huono ja kaveri hoiti tyylillä.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pistin ihan randomilla Tommylle haasteen menemään ja kaverihan oli alle kuudessa sekunnissa pelissä mukana. Joten turnaus lähtee myös meikun osalta käyntiin näillä sekunneilla.

Perkele. Peli onkin vaihtunut NHL97:aan. Atlantalla äijä yksin läpi ja tulee aina onetimer takatolpalle.

Vancouver - Atlanta 3-4 (0-1, 1-1, 2-2)
Atlanta: Total shots 11, One-timers 3/17!!! Ainoa ei one-timer maali tuli kun oli tarkoitus ilmeisestikin taklata Canucksin pakkia, mutta kiekko olikin irrallisena, jolloin Hossan veto rystyllä(perse maaliin päin) jäätä pitkin siniviivalta menikin maaliin.

Vikassa one-timermaalissa NHL08 näytti parasta puoltaan ja vasta 9. tai 10. pelaajanvaihto vaihtoi siihen pakkiin jonka halusin. Myöhässä, tottakai.

Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver - Atlanta 3-4
Tiukaksi meni. Yksipuolinen hyökkäyspelikirja toimii :)

Vancouver - Atlanta 3-4 (0-1, 1-1, 2-2)
Atlanta: Total shots 11, One-timers 3/17!!! Ainoa ei one-timer maali tuli kun oli tarkoitus ilmeisestikin taklata Canucksin pakkia, mutta kiekko olikin irrallisena, jolloin Hossan veto rystyllä(perse maaliin päin) jäätä pitkin siniviivalta menikin maaliin.

Vikassa one-timermaalissa NHL08 näytti parasta puoltaan ja vasta 9. tai 10. pelaajanvaihto vaihtoi siihen pakkiin jonka halusin. Myöhässä, tottakai.

Joo, olikohan sitten kuusi tolppaa tai jotain?
Kyllähän noi one-timerit on ihan estettävissä, mutta se vaatii aika hyvän keskittymisen siihen kiekottomaan pelaajaan ja sekään ei oo ihan aukotonta. Ja tottakai kun huomaa mihin vastustaja keskittyy niin yrittää jotain muuta ratkaisua.

Itse joo roikun tuolla Liigassa nyt varmaan tunnin verran, tossa vieressä se on auki ja jos joku haastaa niin voi olla että saa muutaman haasteen laittaa ennen kuin reagoin.

Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Siellähän mä roikun kuitenkin, mut ajattelin silti laittaa tietoa tänne. Eli jos joku sattuu siihen aikaan olemaan hereillä tai kotona, niin New Jersey Devils odottaa haastajaa aamulla noin klo 08.00-10.30:)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kas, turnee alkanut. Itse voisin ottaa matsia huomenna kun tulen Ilveksen pelistä kotio, ennen sitä töissä ja ylitöissä, joten kotona aikaisintaan 21:30.

Pari peliä korkeintaan huomenna tosin pelaan, keskiviikkona sitten pari lisää.

Pistäkääs ihmiset yv:tä huomiseksi, nyt öitä.

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Toronto - Vancouver 3-5 (2-4, 0-0, 1-1)
Toskala 4 laukausta 1 torjunta ja vaihtoon.

Aika kylmä kyyti oli aluksi, mutta sit pääsin edes puolittain peliin mukaan. Tosin lopussa ei puhti riittänyt.

Ite voin pelailla tänää vähä ennen kymmentä, kun on töistä kotiuduttu.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajattelin tossa klo 18 mennä kattelemaan jos löytyisi peliseuraa, joten jos on tuolloin muita linjoilla, niin pistäkää haastetta Calgarylle.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose - Atlanta 2-4

Siellä näyttäisi muutama muukin (Vancouver, Calgary, San Jose, Atlanta) olevan tällä hetkellä linjoilla, joten peliseuraa pitäisi löytyä.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vancouver-San Jose 4-1 (2-0, 0-0, 2-1)
Vancouver - Calgary 1-3 (0-0, 1-0, 0-3)
Jälkimmäisessä matsissa olin aivan vastaantulija.

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
jahka toi kärsimysnäytelmä Ilves-Ässät loppuu telkkarissa, niin olen taas linjoilla. Laittakaa haastetta tulemaan.

PHI - VAN 2-5 (1-3, 1-2, 0-0)

Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
PHI-TOR 4-2

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Tänään linjoilla noin klo 14. Ehdin varmaan jopa kolmekin peliä siinä pelailemaan.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Illemmalla töiden jälkeen voisi Ottawakin harkita näiden pelien aloittamista. Aiemmin ei ole ehtinyt, kun vapaita iltoja ei ole löytynyt useampaan päivään. Josko sitä saisi samantien pelattua useammankin pelin putkeen.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse kans olen tänään linjoilla Anaheimilla tuossa viiden jälkeen. Vihdoin sai tuon liven hommattua :-)

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Olen tänään linjoilla klo. 21 eteenpäin ja erittäin valmis katkaisemaan orastavan tappioputkeni....

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
New Jersey Devils vs Anaheim Ducks 0-3
Laukaukset: 18-19
Taklaukset: 33-29
Jäähyt: 0min - 8min
Ylivoimat: 0/3 - 0/0

Kiitokset jokerinetille pelistä. Tasaista vääntöä ja pikkaisen puntti tutisi kun ensimmäinen peli oli vasta.

Giguere oli tosiaan ilmiömäinen maalilla ja piti joukkuetta pystyssä parin pyörityksen aikana. Kyllähän Devils sai hyvin pari kertaa painetta mun maalille mutta jotenkin vaan Giguere ehti aina väliin. Sitten pari pomppua mulle ja peli oli siinä.

EDIT: Ei ketään statsit kiinnosta :-) Ja pelataanko nyt runkosarjassa 2 kertaa jokaista vastaan? Olis kiva tietää. ja olishan se reilua. Koska kuitenkin etu on aina kotijoukkueella.

Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
New Jersey Devils vs Anaheim Ducks 0-3
Laukaukset: 18-19
Taklaukset: 33-29
Jäähyt: 0min - 8min
Ylivoimat: 0/3 - 0/0

Kiitokset Jokerinetille pelistä. Tasaista vääntöä ja pikkaisen puntti tutisi kun ensimmäinen peli oli vasta.

Joo, jos ensimmäisessä pelissä Brodeur oli kuin muuri, niin tänään mies pomputteli kiekkoa kuin Tarkki Moskovassa. Todella epävarmaa pelaamista ja aina sai pelätä kuin Anaheim hyökkäsi ja varsinkin Getzlafin tekemä 2-0 maali meni luvattoman helposti. Toisessa päässä Giguere otti kaiken mahdollisen ja mahdottoman kiinni, joten ota perkele Marty Jean-Sebastianista mallia seuraavaan peliin tai penkki kutsuu!

Mutta oli kyllä todella tasainen vääntö ja mahdollisuudet voittoon elivät aina 3-0 maaliin asti. Minkäs teet kun ei äijät laita kiekkoa maaliin.

Kiitokset myös Parker27:lle hyvästä väännöstä!

Ps. Edelleen roikun linjalla jonkun aikaa. Pitäis saada katkastua tää 2 pelin tappioputki.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
voi laittaa yv:tä jos haluaa tänään pelata. pyörin linjoilla illan ajan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy