XBox 360: Kaljaliiga! (AHL)

  • 12 234
  • 183

Navy

Jäsen
Rochesteria vastaan tiukat pelit tuossa jokusen aikaa sitten. Ensimmäinen taisi päättyä Americansille 4-3 ja toinen samaan osoitteeseen jotain 2-1 rl. Ensimmäisessä pelissä johdin ainakin kahdella maalilla, kunnes kolmannessa erässä kavennus, tasoihin ja ohi. Kyllähän vähän kyrsi, kun Salak aloitti show'nsa, enkä saanut millään kiekkoa reppuun. Toisessa ottelussa oli myös omanlaisensa vaikeudet, pitkälle kolmanteen erään tilanne pysytteli Amerksille 1-0. Paikkoja riitti, muttei mistään mennyt sisään, kunnes viimein kolmannessa Montgomery onnistui sivaltamaan reboundin. Rankkareilla oli jälleen totutusti tiukkaa, mutta lopulta parempi vei.

Joo ihan hyvät pelit oli, vaikka ensimmäisessä varsinkin tuntui, etten saa yhtään mitään aikaan. Kolmannessa erässä sain sitten jotenkin kiekot maaliin. Salak oli kyllä taas loistava, niinkuin aina.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sehän riippuu ihan siitä, että mitä tarjotaan ;). Perkele ku katkes sähköt kesken hyvin alkaneen matsin, sorryt siitä.

Jaa no onko kiinnostusta maalivahdeista Zatkoffista lähinnä? Voisin nakata sen vaihdossa sinun vaikka huonoinpaan mokkeen ja sitten Zeilerin Hensickiin? Käykö?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
No käy tuo edellinenkin tarjous minulle.

Hienoa, nyt pitäisi olla kokoonpano jälleen hyvällä mallilla.

Ei sinua sattuisi kiinnostamaan Brian Willsie vaihdossa johonkin pakkiisi, melkein keneen tahansa kun niitä siellä Monarchsien riveissä tuntuu riittävän?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Meikäläinen tainnut käsittää kaljaliigan idean vähän väärin kun oma pelityyli on kiteytettynä se että a) kiekottomana haen pelkästään taklauksia ja b) kiekon kanssa lähinnä hienoja maaleja tyyliin pakilla koko kentän läpi... Huonostihan siinä sitten esim. Jokkea vastaan kävi, kaverilla peleissä yhteensä varmaan tusinan verran läpiajoja. :) Kerran sain pujoteltua hienosti maalintekopaikkaan asti mutta tais veto mennä tolppaan.

Noh minut sait ainakin eilen turhautettua tuolla taktiikalla. :D.. tai no siihen tuomaripeliin enemmänki hermostuin. Perkele jätkä sai taklata kaikkia minun pelaajia, joilla ei edes ollut kiekkoa lähimaillakaan. Katsoin pelin jälkeen tilastoja, että ei perkele, et saannut yhtään estämis jäähyä :D. Siihenhän se sitten kusikin koko peli ja komeasti turpaan 7-1...

E. Hypodermic olisko Matt Halischuk vapaana? Voisin vaihtaa Trevor Lewisin siihen.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Sharks - Monarcs 5-6
Monarcs - Sharks 3-4

Voitto ja tappio siis tuloksena anatsun Monarcsia vastaan. Tiukkoja matseja oli molemmat. Ei van Sharksit meinannut saada ei sitten millään Loktionovia kuriin. Mies iski kahteen peliin 7+1 eli yhtä vaille kaikissa maaleissa mukana.
Osittain silottelen tappion krapulan piikkiin, mutta se ei ole selitys. Helvetin hyvin pelaat kyllä.

ps. Oli muuten aika vittumaista vetää kahdella sentterillä yli puolet matsista tuossa toisessa. Ensin Zalewski pihalle huitomisesta, sitten Desjardins loukkaantuneena sairaalaan asti.:)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sharks - Monarcs 5-6
Monarcs - Sharks 3-4

Voitto ja tappio siis tuloksena anatsun Monarcsia vastaan. Tiukkoja matseja oli molemmat. Ei van Sharksit meinannut saada ei sitten millään Loktionovia kuriin. Mies iski kahteen peliin 7+1 eli yhtä vaille kaikissa maaleissa mukana.
Osittain silottelen tappion krapulan piikkiin, mutta se ei ole selitys. Helvetin hyvin pelaat kyllä.

ps. Oli muuten aika vittumaista vetää kahdella sentterillä yli puolet matsista tuossa toisessa. Ensin Zalewski pihalle huitomisesta, sitten Desjardins loukkaantuneena sairaalaan asti.:)

Joo, oli kyllä hyviä pelejä molemmat. Toisessa pelissä meinasi toisen erään jäähyilyyn jo usko mennä. Onneksi et saanut kuin "vain" kolme maalia siinä :D, sillä paikkoja ja mahdollisuuksia olisi varmaan ollut 5-6 maaliinkiin.

Mulla oli vähän sama ongelma pakistossa, kun sulla sentteriosastolla. Ensin Voinov loukaantuu ja sitten Hickey ajetaan ulos. Traineri kysyy, että mitä tehdään Voinoville, kun hällä on "sprained wrist"(tai joku ranteessa kumminkin), niin ei muutakun kentällä vain. ;) Muuten on niin köykänen tuo pakisto, jos ei Hickeytä ja Voinovia ole siellä.

Niin ja kyllä Andrei Loktionov on aika kone.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noh minut sait ainakin eilen turhautettua tuolla taktiikalla. :D.. tai no siihen tuomaripeliin enemmänki hermostuin. Perkele jätkä sai taklata kaikkia minun pelaajia, joilla ei edes ollut kiekkoa lähimaillakaan. Katsoin pelin jälkeen tilastoja, että ei perkele, et saannut yhtään estämis jäähyä :D. Siihenhän se sitten kusikin koko peli ja komeasti turpaan 7-1...

E. Hypodermic olisko Matt Halischuk vapaana? Voisin vaihtaa Trevor Lewisin siihen.

Se on vähän pakko pelata noin (ainakin omalla taitotasolla) oman maalin edustaa, ettei sieltä päästä jokaisesta onetimerista pistämään kiekkoa reppuun. Eli siis juurikin taklaamaan sitä kiekotonta pelaajaa. Omalla maalinedustallahan siitä ei kovin usein jäähyä tule, tällä kertaa ei tainnut tulla tosiaan kertaakaan.

Eilen tuli toinenkin peli pelattua jotain vastaan, 3-1 voitto.

Tuntuu muuten, että näistä AHL-jätkistä ei kyllä kiekkoa reppuun saa muut kuin maalintekijätyypit (SNP). Esim. meikäläisellä on ykkösketjun Gionta tainnut tehdä jonkun 8 häkkiä vaikka overall taitotaso on vain 69. Samoin vaihdossa (en muista mistä ja keneltä) tullut Mauldin tms. on ollut mulla hyvässä maalintekovauhdissa, snaipperi hänkin. Esim. Giontalla tuntuu lämärit uppoavan kaukaakin, muilla ei sitten roiskita kuin räkäriparimaaleja. :)

Laitoin anatsu treidiehdotuksen noista mainitsemistasi pelaajista, eli passaa mulle! Ykköskentän laituri vaihtoon...

Multa vois liietä vaihdossa myös 74 taitotason maalivahti Jeff Frazee, joka istuu penkin lämmittäjänä - vaihtoja saa ehdottaa! Luukkua on vartiointu jatkuvasti 70 tasoinen McKenna (tjsp). :) Reservissäkin näköjään toinen "seittemänkymppinen", Frazee siis tosiaan vapaa vaihtokaupoille.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pari matsia Portlandia vastaan ja voitto irtosi molemmista. Ihan tasasia matseja molemmat.

Peteliuksen Hamiltonia vastaan yksi matsi, jossa olin koko matsin alakynnessä. Pääsin kuitenkin tasoittamaan vikan erän loppupuolella ja vikalla minuutilla iskin johtomaalin. Tän perään vielä toinen maali ja sitten taisi tulla ADSL-yhteyteen joku klikki, kun yhteys katkesi. Näytti olleen vastustajan puolella katkos, kun mulle merkittiin voitto... :)
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
On se vittu kumma, kun todella upea peli menossa Peten kanssa, niin Live haistattaa vitut. Kolmas erä, peli 5-5 ja Osala juuri tekemässä maalin, niin eiköhän Live päätä ruveta discoilemaan.

Eka matsi päättyi voittoon lukemin 1-6 ja toinen matsi päättyi tulospalvelun mukaan 5-2 tappioon... Pitäkää tunkkinne.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
On se vittu kumma, kun todella upea peli menossa Peten kanssa, niin Live haistattaa vitut. Kolmas erä, peli 5-5 ja Osala juuri tekemässä maalin, niin eiköhän Live päätä ruveta discoilemaan.

Eka matsi päättyi voittoon lukemin 1-6 ja toinen matsi päättyi tulospalvelun mukaan 5-2 tappioon... Pitäkää tunkkinne.

Jep, harmin paikka kun noin hienossa pelissä katkeaa kun peliesitysten perusteella kummankaan voitto ei olisi ollut vääryys.

JayRusteen sain kaadettua 3-2 viimeisen minuutin maalilla. Hauskaa ottelussa oli että mun romuluiset puolustajat teloi kolme vastustajan pelaajaa rikki, kaksi sairaalaan asti :D
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Meikäläisellä on vielä aika läjä noita pelaamattomia pelejä. Olen nyt aika paljon boxilla, joten lisätkää kaveriksi (Kimifan44) ja pistäkää viesti niin saadaan pelit pelattua.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Jooh, tänään otin sitten turpaan oikein urakalla. Kun ei mene, niin ei mene. Vitusti taas kiinnostaa koko peli. Välillä vaan tuntuu että kone on päättänyt voittajan etukäteen.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Jooh, tänään otin sitten turpaan oikein urakalla. Kun ei mene, niin ei mene. Vitusti taas kiinnostaa koko peli. Välillä vaan tuntuu että kone on päättänyt voittajan etukäteen.
Niin minustakin tuntuu... ;)


Ei tää kuitenkaan ole niin vakavaa.

Nimimerkillä 2 voittoa ja paljon enemmän tappiota.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ei tahdo tästä(kään) tulla mitään. Jo toinen peli putkeen, kun peli katkeaa minun osaltani ennen aikojaan. Vastustajalle normaali 0-3 voitto...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Minä olen poijat kymmenen minutin tai vartin päästä linjoilla. Saa haastaa. Tuomionketju(YV-ketju) Möller-Loktionov-Hensick odottaa saalistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös