XBox 360: Kaljaliiga! (AHL)

  • 12 233
  • 183

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Huh. McJokke opetti vähän miten pelataan lätkää. Tukkaan tuli muistaakseni 1-5 ja 4-5. Lievästi sieppas ensimmäisen pelin alussa kun ensimmäinen veto meni "helpohkosti" sisään. Kyllä sitä loppua kohti taas paranti. Lopussa melkein nousin 2-5 -> 5-5. Liipasin oli herkkänä ja syöttöhän tietysti lähti päin kulmaan. Hyvät pelit. Otetaan toiste uusiks!

Juu kiitokset vaan matseista. Ensimmäisessä onnistui aika mukavasti kuviot sun ja kikat. Toisessa sitten vähän liikaa aloin "leijumaan" ja sehän meinasi heti kostautua. Paremmalla tuurilla olisi ensimmäisenkin matsin lukemat ollut siedettävämmät.
Hyviä pelejä ja otetaan tosiaan uusiks joku päivä.

Klo. 19.30 tulen online, toivottavasti käy.

Kyllä onnistuu.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tuota siellä pelailee texas starsilla joku juzzi888? Ilmoittautukoon jos haluaa liigaan, mutta en kyllä näe järkeä kun eräpäivä on ylihuomenna, joten poistettakoon niin ei turhaan tule pelailtua.

Editö. Poistin herran liigasta.
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tuota siellä pelailee texas starsilla joku juzzi888? Ilmoittautukoon jos haluaa liigaan, mutta en kyllä näe järkeä kun eräpäivä on ylihuomenna, joten poistettakoon niin ei turhaan tule pelailtua.

Jaa, että semmosta. Itse olen reissun päällä loppuviikon, joten voit poistaa melkeinpä minutkin sieltä liigasta.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jaa, että semmosta. Itse olen reissun päällä loppuviikon, joten voit poistaa melkeinpä minutkin sieltä liigasta.

Ei siis tuo itseasiassa oli aivan väärää tietoa. Eihän tuota taida edes olla missään vahvistettu mihin mennessä nämä pelit pelataan.

Lähinnä sitä vaan ajoin takaa ettei enää uusia jengejä oteta tähän mukaan. Etenkään jos ei ole edes tunnuksia tänne, eikä ole mitään ilmoitusta koko ketjuun tullut.

Kaksi matsia kerkesi mies pelata toisesta 9-2 pataan ja toisesta taisi saada joltain 8-0 pataan joten tuskin paljoa menetettiin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Olisiko runkosarja edennyt yhtään tässä muutaman viikon aikana? Ihan jo playoffejakin ajatellen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös