Kyllä! Eloa turnaukseen. Varmaan moni jo pelaillut GTA:n niin pitkälle, että alkaa änäri taas kiinnostamaan.
Jospa meikäläinen vaikka perustais tollasen höntsäliigan, niin olisko täällä osaanottajia? Tekis mieli päästä pelaileen. :)
Sound Tigers - Phantoms 2-4
Hemmetin mukava ja hyvä peli Tigersia vastaan! Oli kyllä siistiä pelata taas pitkästä aikaa "höntsäliigaa"! Viikonloppuna voisi pelailla taas lisää, jos porukkaa linjoilla olisi, aika hiljaista on pidellyt.
Kiitos siis loistavasta pelistä, tänään vielä uusiksi?
Tunnukset laitettu Sir. Kwaakille, joten muiden ei enää tarvitse lähetellä. Tänään illalla höntsäliiga kutsunee, oli se eilinen yksi matsi niin parhautta pitkästä aikaa.Salasana yms. on päässyt meikäläiseltä tässä vajaan parin kuukauden pelitauon aikana unohtumaan, mutta joku salasanan muistava laittakoon sen Sir. Kwaak'ille yksityisviestillä, kiitos.
Stats Away Home
===========================================================================
Team Worcester Sharks Albany River Rats
Score 0 3
Shots 18 15
Hits 51 62
Penalty Minutes 19:00 23:00
Power Play Goals 0 1
Power Play Opport. 2 2
Faceoffs Won 14 10
Breakaways 0/5 0/1
One Timers 0/1 0/14
Passing 95/113 128/159
Penalty Shots 0/0 0/0
Blocked Shots 4 4
Stats Away Home
=======================================================================
Team Worcester Sharks Albany River Rats
Score 0 1
Shots 24 20
Hits 80 80
Penalty Minutes 23:00 17:00
Power Play Goals 0 0
Power Play Opport. 1 4
Faceoffs Won 11 8
Breakaways 0/2 0/0
One Timers 0/1 0/18
Passing 111/129 187/224
Penalty Shots 0/0 0/0
Blocked Shots 3 6
Mistähän muuten johtuu, että turnaukset häviää välillä ihan yht´äkkiä kuin tuhka tuuleen?Vai se nyt päättyi tämä turnaus tähän. harmin paikka täällä olisi löytyny viel motivaatiota matsata. Hieno kokeilu toimi hyvin mielestäni.
Ehkä ens kerralla sitten pääsis loppuun.
Kokonaan kadonnut joo. En tiedä, mutta esim. se nhl-liiga on ollut huomattavasti kauemmin pystyssä, ja elossa on vieläkin. Kerran myös yksi turnaus jossa olin mukana, hävisi mystisesti 3 viikon jälkeen aloittamisesta. Joku bugi varmaankin.Eli liiga on kokonaan kadonnut? Itse tuota poistamista en ole tehnyt, vaikkei pelejä ole tullutkaan pelattua pariin kuukauteen. Ehkä siinä on sitten joku rajoitus sille, että kuinka pitkään liiga on pystyssä ennen kuin se poistetaan serveriltä.
Itse olen NHL joukkueiden kannalla. Muutenkin joukkueet muokkautuvat kesän aikana aika paljon niin onhan se mukava lähtä "uusituilla" NHL porukoilla pelaamaan. Ja vielä kun 09 pitäisi olla parannettu nettipeli niin vielä enemmän alkaa odotukset nousta!!Pistetään sitten tänne vaikka tämä viesti.
Eli kysymys kuuluu, pelataanko NHL 09 ensimmäinen jatkoaika-turnaus NHL vai AHL tiimeillä?
Mun mielestä voitais ainakin alkuun testailla NHL:ää, jos menee hirveäksi pelleilyksi niin voitaisiin aloittaa toinen turnaus AHL:llä.