X-Factor UK finaali 11.12.2016 – liveseuranta

  • 28 489
  • 404

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eikös Saara ollut tangokunkuksi myöhemmin valitun Teemu Roivaisen siippa joskus aikoinaan? Tuli kyllä yllätyksenä, että on lesbander -osastoa nykyään, tai bi-sex, what ever.

Siinä on miehelle saavutus kun nussii naisensa lesboksi.

Ja ehkä nyt voisi olla Saaran the moment.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Rankkareille tämä tuskin menee. Olen odotellut Subin joulukalenteria jo tovin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikö siellä ole yhtään säbämestaruuden juhlijoita?

Jotain homoja täällä pyörii puuhelmet perseestä roikkuen, luulin että nää on jotain Saaran jengiläisiä mutta toi sählyjuttu selitti miks ei oo yhtään lesboa täällä vielä. Siis mun lisäksi.
 

Ralph

Jäsen
Tää Avan mainos oli mielenkiintoinen. Jossain ohjelmassa laihat ihmiset lihottaa itsensä laskiksi ja sitten laihduttaa. Pakko olla laatuohjelma.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Eri biisinhän nuo vetivät, saatanan kuurot. Onhan se outoa jos Saara ei tätä voita. Mä oon jo torilla, vitun kylmä täällä suihkulähteessä!
Etkä sitten apina ottanut sitä hakkua mukaan vaikka käskettiin, vaan istut kaljaa juoden suihkulähteen jäällä ihan. Mä oon hakannut tätä jäätä rikki kännykällä jo kolme tuntia etkä sä voi edes auttaa.

Tai enhän mä tiedä oletko sä tuo hipin näköinen sälli, joka istuu lähteen toisella puolen perse jäätyneenä, kun suomalainen mieshän ei puhu, kysy eikä pukahda. Tosin kohta loppuu kaljat ja sitten on pakko mennä kysymään irtoisko sulta.

Ja homoksi on turhaa huudella, kun katsoo tuota sun siiderivalikoimaa. Sidukkavaihtoehtoja näyttää olevan olkalaukussasi enemmän kuin Kannelmäen Prismassa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Forsberg kiepautti juuri pelin vanhanaikaisella tasoihin. Luriiko vielä yksi längeistä sisään vai onko voittamisen kulttuuri jo hanskassa? Heittääkö Saara ilmaveivin sisään vai upottaako itkupilli vielä yhden lirun längeistä sisään?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jos Saara voittaa, näinköhän soulmeit Marza pysyy kauaa kuvioissa. Luulis että Lontoon seurapiireistä löytyy jos jonkinmoista hempukkaa tilalle. Ns. ne kirkkaat valot.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nää nyt lesboja vai normaaleja? Tai no, ihan sama. Jellydildoa kaipaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja Olli Jokisen ja Saku Koivun antamia ääniä Aallolle ei lasketa ollenkaan.
Kuulemma Jokinen oli juuri antamassa ääntä Saaralle, mutta Henrik Lundqvist tunki Ollin ja kännyn väliin.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt saattaa vilahtaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Etkä sitten apina ottanut sitä hakkua mukaan vaikka käskettiin, vaan istut kaljaa juoden suihkulähteen jäällä ihan. Mä oon hakannut tätä jäätä rikki kännykällä jo kolme tuntia etkä sä voi edes auttaa.

Tai enhän mä tiedä oletko sä tuo hipin näköinen sälli, joka istuu lähteen toisella puolen perse jäätyneenä, kun suomalainen mieshän ei puhu, kysy eikä pukahda. Tosin kohta loppuu kaljat ja sitten on pakko mennä kysymään irtoisko sulta.

Ja homoksi on turhaa huudella, kun katsoo tuota sun siiderivalikoimaa. Sidukkavaihtoehtoja näyttää olevan olkalaukussasi enemmän kuin Kannelmäen Prismassa.

Ei ne oo siidereitä, ne on erilaisia jellydildoja? Haluutko yhden? Oon kokeillu näitä kaikkia ni nää on ihan turvallisia.
 

MegaForce

Jäsen
Musta on hienoa, että lahjakkaille ihmisille suodaan mahdollisuuksia päästä käyttämään lahjojaan, sama se minkä formaatin kautta. Sen mitä olen mediasta pakkoseurannut, niin Saara Aalto vaikuttaa ammattilaiselta. Mutta en kyllä mitenkään tajua, miksi tästäkin väännetään joku kansallisylpeys-asia? Miten Aallon menestys on Suomen, tai vielä enemmän, meidän muiden suomalaisten ansiota? Aallon hehkutus taitavana artistina puolustaa paikkaansa, mutta siihen liittyvä "hyvä Suomi tee se meille Saara"-lätinä on vaan sitä samaa älytöntä nationalismia johon perustuu esimerkiksi kansallisvaltioiden jääkiekkojoukkueiden fanitus. Itseäni Aallon menetys kilpailuissa ei kosketa suuntaan eikä toiseen mitenkään, koska en ole Aallon laulukoulutukseen osallistunut enkä tunne tätä henkilökohtaisesti. Se, että olemme tasan sattuman kautta syntyneet samaan valtioon ei riitä herättämään kiinnostusta, enkä ymmärrä mistä tämä nationalismi nyt nostaa päätään niin monien muuten skarppien ihmisten toimesta.

- Suvi Auvinen
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mut tällä biisillä ei kyllä voitettaisi edes tiistai-illan karaokeskabaa tuolla lähiön räkälässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös