Onkohan ne ite Ruudun palvelussa edes tajunneet, että siellä pyörii vanha matsi :)
Kivahan tässä odotella, kun Tappara on mennyt jo 0-1 johtoon....
Varsin erikoiselta kuulostaa. Itse olen kauden alusta asti katsellut matseja tiuhaan tahtiin usealla eri koneella, eikä mitään ongelmia ole ollut. Käytössä on ollut tehokas i7 pöytäkone, vanha todella tehoton miniläppäri ja Windows 8 -tabletti.Onko tosiaan niin, että tämä sama pelleily näiden ottelustreamien kanssa jatkuu vuodesta toiseen??? Urho harjoitteli muutaman vuoden, tosin saavuttamatta koskaan oikeasti varmasti toimivaa järjestelmää. Miten ihmeessä NHL streamit toimivat vuodesta toiseen loistavalla kuvanlaadulla ja ilman mitään pykimistä?
Olet koittanut seurata alkukauden otteluita uudella i7 läppärillä, surfqce rt:llä ja iPad kakkosella. Parhaiten toimii iPad, joka pätkii vain muutaman minuutin välein samalla kuvanlaadun romahtaessa pikselimössöksi. Läppärillä flash video toimii n. 10 sekunnin sykleissä, 10 s ok kuva, toiset 10 s pykimistä ja kuvan takkuamista. RTllä sama ongelma kuin läppärillä. Ellei Nelosen organisaatiossa osata mokomaa järjestelmää pystyttää, kannattaa suosiolla luovuttaa ja ostaa osaaminen esim änärin suunnalta. Romanian pojilta en tätä sisällöntuotantopalvelua löhtisi ostamaan. Tehkää mitä teette, mutta tämä käsittämätön sirkus saa jo
riittää, laittakaa ne saatanan striimit kuntoon!
Koitin kattoa Jokerit-Kalpa peliä tallenteena, mutta ei toimi. Peli pyörii pari sekuntia, sitten puskuroidaan, ja välillä pätkäsee siinä ja välillä tulee muutama sekunti lisää ja sitten poikki. Tulee vain ilmoitus että videota ei löydy, lataa sivu uudestaan (16). Koko illan koittanut joka vitun selaimella ja ties mitä hilavitkuttimia räpläämällä. Ei toimi.
Laitoin melko kiukkuisen palautteen, koska tähän mennessä sama on toistunut koko kauden ajan kun olen yrittänyt katsella noita tallenteita pelin jälkeen.
Laitetaas kyssäriä... varmaan on kysytty jo aiemmin ja joku toivottavasti lienee testannut, mutta 47 sivua vähän liikaa kahlattavaksi. Eli jos tänään ostaa 24h paketin, niin saakos tuolla kaksi peliä katseltavaksi vai pätkäseekös huomenna kesken matsin tuo paketti?