www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 597 323
  • 6 774

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aiemmin oli puhetta mahdollisuudesta katsoa otteluita ps3 kautta. Onko asian kanssa tapahtunut edistymistä?

Samoten softaa Sonyn töllöille/BD-pyörittimille lupailtiin, en kyllä pidättäisi hengitystä :(
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Ilmeisesti Nelonen arponut Ruutu.fi:n uutiskirjeen tilaajien kesken 24h katselupaketteja (arvo 14,95€). Onni on ollut suosiollinen ja "lipuke", jolla koodin saa lunastettua on pärähtänyt sähköpostiini.

EDIT: Koodi toimitettu ensimmäiselle pyytäjälle.
 
Viimeksi muokattu:

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Vastaako nää urpot ikinää asiakaspalautteeseen?

Itselleni vastasi muutaman tunnin viiveellä ensimmäisten kierrosten aikana, nyt uskoisin, että saattaa olla pieni palautevuori odottamassa vastauksia. Täälläkin niin moni ollut tyytymätön. Outoa on tosin, että osalla ei ole ollut mitään ongelmia ja osalla tuntuu joka kierros vituttavan vaan enemmän.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Vastaako nää urpot ikinää asiakaspalautteeseen?

Itse laitoin palautetta 16.9 eli 3 viikkoa sitten enkä ole saanut vastausta :D

Peruisin kyllä tuon 12kk tilauksen heti, jos pystyisi. Varmaan saisi kyllä peruttua, jos olisi yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, mutta ei millään jaksaisi alkaa nyt taistelemaan Nelosen kanssa, kun muutenkin on kiirettä...
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse laitoin palautetta 16.9 eli 3 viikkoa sitten enkä ole saanut vastausta :D

Peruisin kyllä tuon 12kk tilauksen heti, jos pystyisi. Varmaan saisi kyllä peruttua, jos olisi yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, mutta ei millään jaksaisi alkaa nyt taistelemaan Nelosen kanssa, kun muutenkin on kiirettä...

Mä laitoin viimeviikolla palautetta tiistaina ja torstaina tuli vastaus... 14 vrk hyvittävät kun oli ongelmia päästä kattoon TPS-SaiPa pelin koostetta ja mainitsin että muutenkin joskus pätkinyt.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Mä laitoin viimeviikolla palautetta tiistaina ja torstaina tuli vastaus... 14 vrk hyvittävät kun oli ongelmia päästä kattoon TPS-SaiPa pelin koostetta ja mainitsin että muutenkin joskus pätkinyt.

Mitä kautta laitoit palautetta? Uskomatonta, että palautteisiinkin vastaavat ihan randomilla...
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voitaisiinko tässä koota nyt yhteen ratkaisut, joilla läppärin kautta chromella katsottuna nykiminen on saatu kuriin.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Täältäkin saa koodin.

Edit. Meni jo.
 
Viimeksi muokattu:

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voitaisiinko tässä koota nyt yhteen ratkaisut, joilla läppärin kautta chromella katsottuna nykiminen on saatu kuriin.


Wanhempi flash (11,1,102,55), cachen tyhjennys.. , virkistystaajuus 50Hz,

Noilla nyt ainakin ens alkuun voi koittaa onneaan..

Lisäksi linuxilla joku on väittänyt että toimii paremmin, tätä ei oo vielä itse tullut testattua..

Ja jos jotain muita vinkkejä vielä oli niin tähän vaan jatkoksi..

Mulla ei kyllä kokonaan ole hävinnyt vielä kirveelläkään.. Aina välillä toimii sujuvasti ja välillä taas nyppäsee.. Tekee saman samoissa kohdissa ottelukoosteissakin yms joten on siellä nelosella vielä petrattavaa..

Itseasiassa ehkä parhaiten on toiminut Operalla tai jopa IE:llä viimeaikoina..
 

Aapo Jukola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, JoKP
Mites tätä koodia käytetään, en löydä mitään lovee mihin sen tunkis, kyselee vaan luottokorttia tai verkkopankkimaksua.
t: Tyhmä
 

Da-Capo

Jäsen
Tunnen itseni täydelliseksi ääliöksi, mutta miten ihmeessä ton 24h katselukoodin saa käytettyä? En löydä mitään kenttää, minne sitä voisi missään vaiheessa tilausta syöttää?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mites tätä koodia käytetään, en löydä mitään lovee mihin sen tunkis, kyselee vaan luottokorttia tai verkkopankkimaksua.
t: Tyhmä

Toimiskohan suora linkki: https://www.facebook.com/nelonenpro/app_521241567953632

Koodi tuohon, saat uuden koodin ja linkin johon se syötetään. Saattaa olla että ruutuun pitää olla rekisteröityneenä, sen voi jokatapauksessa tehdä siinä samalla.

Jos ei suora linkki toimi, niin tuolla on Kuvat ja Tykkäämiset -linkkien vieressä 24h-koodin kuvalinkki. https://www.facebook.com/nelonenpro
 

Aapo Jukola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, JoKP
Kiitos avusta, sinne ruudun sivuille pitää mennä facebookisssa olevan linkin kautta että saa lahjatilauksen toimimaan.
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Toimiiko muilla Ruutu normaalisti? Itsellä ei näy yksikään lätkäpeli, vaan tarjoaa tekstiä "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan. (0)", mikä nyt ei tietenkään auta mitään. Ruudun muut videot ja sarjat toimivat normaalisti ja Liigan etusivun mainoskin pyörii.

Mozilla käytössä, ja kaikki välimuistit on tyhjennetty ja käynnistelty kaikki mahdolliset uudestaan. Tuntuu, että joka viikko saa laittaa palautetta jostain asiasta.

Edit. Operalla näköjään toimii.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei näy ei. Ja kun lahjakoodi kyseessä, niin ei voi vaihtaa selaintakaan. Onneksi en ole tämmisestä toimimattomasta kurasta maksanut mitään. No, juodaan tämä peliolut jatkoaikaa seuraillen...
 

Cockersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, New York Rangers
Ei näy ei. Ja kun lahjakoodi kyseessä, niin ei voi vaihtaa selaintakaan. Onneksi en ole tämmisestä toimimattomasta kurasta maksanut mitään. No, juodaan tämä peliolut jatkoaikaa seuraillen...

Miksei voi? Ainakin minä vaihtelin ja kirjauduin monta kertaa ennenkuin sain toimiin. Ensimmäinen kirjautuminen kuittaa sen käytön alkaneeksi, mutta ei muuta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Miksei voi? Ainakin minä vaihtelin ja kirjauduin monta kertaa ennenkuin sain toimiin. Ensimmäinen kirjautuminen kuittaa sen käytön alkaneeksi, mutta ei muuta.

Joo, sain vaihdettua eri selaimille, mutta samaa paskaa tarjoaa, eli ei mitään... onneksi en ole maksava asiakas...
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös