Aiemmin oli puhetta mahdollisuudesta katsoa otteluita ps3 kautta. Onko asian kanssa tapahtunut edistymistä?
Samoten softaa Sonyn töllöille/BD-pyörittimille lupailtiin, en kyllä pidättäisi hengitystä :(
Aiemmin oli puhetta mahdollisuudesta katsoa otteluita ps3 kautta. Onko asian kanssa tapahtunut edistymistä?
Vastaako nää urpot ikinää asiakaspalautteeseen?
Vastaako nää urpot ikinää asiakaspalautteeseen?
Itse laitoin palautetta 16.9 eli 3 viikkoa sitten enkä ole saanut vastausta :D
Peruisin kyllä tuon 12kk tilauksen heti, jos pystyisi. Varmaan saisi kyllä peruttua, jos olisi yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, mutta ei millään jaksaisi alkaa nyt taistelemaan Nelosen kanssa, kun muutenkin on kiirettä...
Mä laitoin viimeviikolla palautetta tiistaina ja torstaina tuli vastaus... 14 vrk hyvittävät kun oli ongelmia päästä kattoon TPS-SaiPa pelin koostetta ja mainitsin että muutenkin joskus pätkinyt.
Mitä kautta laitoit palautetta? Uskomatonta, että palautteisiinkin vastaavat ihan randomilla...
Tuolta sivujen kautta Ruutu - palaute | Ruutu
24h koodi saatavilla... En tarvitse.
Voitaisiinko tässä koota nyt yhteen ratkaisut, joilla läppärin kautta chromella katsottuna nykiminen on saatu kuriin.
Mites tätä koodia käytetään, en löydä mitään lovee mihin sen tunkis, kyselee vaan luottokorttia tai verkkopankkimaksua.
t: Tyhmä
Ei näy ei. Ja kun lahjakoodi kyseessä, niin ei voi vaihtaa selaintakaan. Onneksi en ole tämmisestä toimimattomasta kurasta maksanut mitään. No, juodaan tämä peliolut jatkoaikaa seuraillen...
Miksei voi? Ainakin minä vaihtelin ja kirjauduin monta kertaa ennenkuin sain toimiin. Ensimmäinen kirjautuminen kuittaa sen käytön alkaneeksi, mutta ei muuta.
Joo, sain vaihdettua eri selaimille, mutta samaa paskaa tarjoaa, eli ei mitään... onneksi en ole maksava asiakas...
Olisiko syy vaikka omissa laitteissasi, ei palvelussa?