Eilen minäkin sain viestin DNA:lta että antenniverkossa (50% suomesta?) ei näy enää SM-liigaa kuten ennen. Olen katsonut lätkää maksukanavilta niin, että olen nauhoittanut ottelun digiboksille ja katsonut sen sitten illemmalla ilman erätaukoja. Onhan tässä muutakin elämää, jollei olisi olisiin varmaan hallilla katsomassa livenä.
Tänään on alkanut selviämään että ottelun katsominen jälkilähetyksenä ei tule onnistumaan. Olen ollut yhteydessä moneen eri toimijaan (Elisa, DNA, Ruutu jne) eikä kukaan pysty tarjoamaan samaa palvelua joka minulla on ollut käytössäni ihan televisiossakin noin viimeiset 10 VUOTTA!
Ainoa ehto on se että minun on saatava katsoa ottelu silloin kun itse haluan, sillä en voi/halua olla arkisin kiinni telkkarissa/tietokoneessa/padissä klo 18.30-21. Ruutu+ Viihde/Urheilupaketti mahdollistaa katsoa ottelun livenä ja seuraavana päivänä jälkilähetyksenä. Mutta en halua katsoa sitä vasta seuraavana päivänä, vaan samana iltana, sillä muuten ottelun lopputuloskin tulee väkisin vastaan jossain.
Käytössä olisi Smart-TV, 50M-nettiliittymä, Chomecastit, padit, kanavapaketit, digiboksit ja kaikki mitä voi tarvita, MUTTA en näköjään voi vuonna 2017 katsoa maksullista lätkälähetystä silloin kun itse haluan.
Vai olenko väärässä?