Tässä vinkki:
Pojan pomopoissa tilaus oli katkenut. Syyksi paljastui se, että maksu ei mennyt 7 pvän aikana perille maksun saajalla. Ruudun asiakaspalvelu oli sanonut, että katkaisivat sitten tilauksen kun ei maksanut.
Mutta. Kaivelin joutessani ja syyksi paljastui se, että Ruutu oli muuttanut laskutuksensa ulkomaille. Vaadittiin siis ruksi kohtaan, salli kaikki maksut (myös siis ulkomaat). Koska Ruudun sopimuksen yleiset ehdot että tämän pomopoissa tilausehdot vaativat, että Ruudun on otettava asiakkaaseen ensin yhteyttä, jos maksua ei tule, ja vasta tuon jälkeen katkottava tilauksia, kyseessä on yleisten ja tilausehtojen vastainen menettely Ruudun puolelta.
Tämän jälkeen he halusivat korvata virheensä ja minun käyttämäni ajan. Ja toki uusi sopimus vanhaan hintaan hyvittäen vielä vähän. Ihan olivat sitä mieltä, että jos näin saavat tehdä, jotta asiaa ei viedä eteenpäin ja julkisteta yksityiskohtaisine tietoineen.
No, jätin vähän pois.