Onko tällä hetkellä missään 3kk lahjakortteja tarjolla alle 80e? Ei opiskelijatarjouksia. Vielä ei ole mikään kiire, onhan tässä pari viikkoa aikaa....
olihan se siellä jo viime kaudella. Ruutu/nelonen näytti sen 1-3 peliä viikkoon.Nyt tuli varmistus eli NFL siirtyi Viasatille. NFL-kausi starttaa Viasatilla ja Viaplayssa.
Linkki vie epressi.com tiedotteeseen)
olihan se siellä jo viime kaudella. Ruutu/nelonen näytti sen 1-3 peliä viikkoon.
Nyt vaan odotellaan näyttääkö Ruutu/nelonen enää mitään?
Hiljaista on. Itse sain kaverin kautta ruudun toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella tuohon opiskelijahintaan 14,95e/kk. Jos omistatte opiskelijakavereita niin kannattaa kysellä tuosta, aika hyvä tarjous nimittäin on!Kausi alkaa kohta eikä mitään tarjousta kuulu? Viime syksynä tarjottiin 9kk:n kausaria 24,95€ kk hintaan.
Hiljaista on. Itse sain kaverin kautta ruudun toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella tuohon opiskelijahintaan 14,95e/kk. Jos omistatte opiskelijakavereita niin kannattaa kysellä tuosta, aika hyvä tarjous nimittäin on!
Ruutu/Nelonen Pro ei näytä NFL:ää tulevalla kaudella. Kysyin aspasta tätä ja näin vastattiin.olihan se siellä jo viime kaudella. Ruutu/nelonen näytti sen 1-3 peliä viikkoon.
Nyt vaan odotellaan näyttääkö Ruutu/nelonen enää mitään?
Tuo 9pv pitäisi saada kikkailtua jollain tauoilla pois, joten täytynee hieman luoda aikajanaa.
No, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin tuo ei ole kovin vaikeaa. Katkoja ja pätkimisiä tulee kuitenkin eli pienellä valittamisella tuon verran hyvityspäiviä saa kaudessa helposti (jos siis kehtaa valittaa)...
Itse valitin jopa niinä päivinä kun en lätkää katsonut mutta palstan mukaan ongelmia oli.
Onko tällä hetkellä missään 3kk lahjakortteja tarjolla alle 80e? Ei opiskelijatarjouksia. Vielä ei ole mikään kiire, onhan tässä pari viikkoa aikaa....
Ei, mutta sen tarjouksen voi vetäistä sitten tuon 3kk perään, koska ainakin itse jatkan Veikkausliigan parissa sitten ensi vuonna.Itse otan enemmin vaikka 29.95e/kk alkuun koska jotain tarjouksia tulee sata varmasti syksylläkin. Ei tuossa 75e/3kk niin paljoa säästä.