Ei mulla toimi. Oletko koettanut katkaista lähetystä välillä? Mulla pyöri pc:llä, kunnes päivitin sivun.
Miten voi olla mahdollista että jonkun piraattistreamin kautta näkyy ruudun lähetys joka ei sitten kuitenkaan näy itse ruudusta? :D
Kai näitä on nyt ihan moraalista tässä levitellä: OnHockey.TV | Live hockey streams (KHL, NHL, Euro Hockey Tour, World Championship, Olympic Games)
Mutta, kun se toimimattomuus on sun koneesta kiinni... Tämä oli ihan odotettavissa, surullista.
Minulla on toiminut Tampereen peli koko ajan. Netin kautta katselen.
Minullakin pyöri siihen asti loistavasti, kunnes erätauon alkaessa yritin vaihtaa ottelua...
OSX:llä toimii okNykivää paskaa tuo kevyt versiokin.
Joo, täällä mennään käytännössä radiolähetyksenä. Anssi Ritarin ääntä kuunnellessa ja ilman kuvaakin vielä. Kyllä, kyllä tämän takia käyn töissä jotta voin tämmöisestä "palvelusta" maksaa.OSX:llä toimii ok
Onhan tämä sieltä itsestään kun kolmatta vuotta putkeen ei osata tai no ei haluta maksaa kunnon alustasta joka tarjoaisi asiakkaille toimivan ympäristön...Joo, täällä mennään käytännössä radiolähetyksenä. Anssi Ritarin ääntä kuunnellessa ja ilman kuvaakin vielä. Kyllä, kyllä tämän takia käyn töissä jotta voin tämmöisestä "palvelusta" maksaa.
Niin, se toimii niillä onnekkailla, jotka ehtivät avata striimin ennen kuin koko paska räjähti käsiin. Jos erehdyt säätämään mitään lähetyksestä, esim. vaihtamaan peliä kesken kaiken koko paska räjähtää käsiin. Mutta hei, hienoa, että sulla toimii... Ruudun facebook-sivu on ainakin täynnä vihaisia ihmisiä.