www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 692
  • 6 774

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Miten voi olla mahdollista että jonkun piraattistreamin kautta näkyy ruudun lähetys joka ei sitten kuitenkaan näy itse ruudusta? :D
 

seiskavitonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Pälkäneen Lukko
Luulenpa, että tuo Playoff-passi on se, joka nyt sotkee tän kaiken. Itse yritän avata sivua ja peliä auki, mutta vastaani tulee ilmoitus, että striimiä ei löydy => kirjaudu => ja kaupan päälle Playoffs-passin mainos. Arvatkaapa vain täällä olevia tunnelmia tuon hienon mainoksen nähdessäni. Kaksi vuotta maksettu täysjäsenyyttä vuosisitoumuksella, mutta ei niin ei...
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Ei mulla toimi. Oletko koettanut katkaista lähetystä välillä? Mulla pyöri pc:llä, kunnes päivitin sivun.

Mulla lähti tossa ihan äsken toimiin Nokialaiselle kännykällä tuo. Netin kautta ei toimi vieläkään ja alkuun tosin toimi, kunnes vahingossa sohin striimin kiinni...
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Miten voi olla mahdollista että jonkun piraattistreamin kautta näkyy ruudun lähetys joka ei sitten kuitenkaan näy itse ruudusta? :D

Mutta, kun se toimimattomuus on sun koneesta kiinni... Tämä oli ihan odotettavissa, surullista.

Minulla on toiminut Tampereen peli koko ajan. Netin kautta katselen.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Mutta, kun se toimimattomuus on sun koneesta kiinni... Tämä oli ihan odotettavissa, surullista.

Minulla on toiminut Tampereen peli koko ajan. Netin kautta katselen.

Niin, se toimii niillä onnekkailla, jotka ehtivät avata striimin ennen kuin koko paska räjähti käsiin. Jos erehdyt säätämään mitään lähetyksestä, esim. vaihtamaan peliä kesken kaiken koko paska räjähtää käsiin. Mutta hei, hienoa, että sulla toimii... Ruudun facebook-sivu on ainakin täynnä vihaisia ihmisiä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nykivää paskaa tuo kevyt versiokin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Luojan kiitos tulin järkiini ja tilasin kaapeliyhtiöltä kanavapaketin. Hetken mietin tuota pleijaripassia ja juuri tämän takia päätin maksaa toimivasta palvelusta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
OSX:llä toimii ok
Joo, täällä mennään käytännössä radiolähetyksenä. Anssi Ritarin ääntä kuunnellessa ja ilman kuvaakin vielä. Kyllä, kyllä tämän takia käyn töissä jotta voin tämmöisestä "palvelusta" maksaa.
 

Wire

Jäsen
Joo, täällä mennään käytännössä radiolähetyksenä. Anssi Ritarin ääntä kuunnellessa ja ilman kuvaakin vielä. Kyllä, kyllä tämän takia käyn töissä jotta voin tämmöisestä "palvelusta" maksaa.
Onhan tämä sieltä itsestään kun kolmatta vuotta putkeen ei osata tai no ei haluta maksaa kunnon alustasta joka tarjoaisi asiakkaille toimivan ympäristön...
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Joo eiköhän tämä mun osaltani ollut tältä iltaa tässä. Huomenna pääsee sentään paikan päälle katsomaan.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Samsungin tv:n appsi näyttää toimivan hyvin. Koneella tai ipadilla ei toiminut kun kokeilin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Niin, se toimii niillä onnekkailla, jotka ehtivät avata striimin ennen kuin koko paska räjähti käsiin. Jos erehdyt säätämään mitään lähetyksestä, esim. vaihtamaan peliä kesken kaiken koko paska räjähtää käsiin. Mutta hei, hienoa, että sulla toimii... Ruudun facebook-sivu on ainakin täynnä vihaisia ihmisiä.

Kuten kirjoitin niin tämä toimimattomuus oli odotettua. Varmasti ihmiset on vihaisia. Kunhan nyt totesin, että minulla Ruutu toimii. Se ei kai ole minun vika, mutta hyvä jos helpotti, kun pääsit minulle purnaamaan.

Saa nähdä kenestä Nelonen tekee syntipukin jos edes vaivautuvat kommentoimaan. Ihmeellisesti nämä ongelmat ilmaantuu aina, kun on odotettavissa enemmän liikennettä Nelosen palveluun.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Minulla ilmoittaa että ruutu.fi ei toimi. Käytä kevyt.ruutu.fi :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös