Ei varmaan toimikaan, sillä tänään ei pelata Liigaa.Ei toimi ei, ilmoittaa että "tapahtuma ei ole vielä alkanut". Muilla samaa ongelmaa?
Ei varmaan toimikaan, sillä tänään ei pelata Liigaa.
Salasanaa oli ilmeisesti syötetty liian monta kertaa väärin. Voi olla, että samana iltana lyötiin sitä isän kans väärin. Vähän hanurista on kyllä kyseinen ominaisuus kun tilin lyö lukkoon. Noh hyvittivät mulle pari päivää katseluaikaa.Yritin eilen katsoa rallia niin tuli, että "sanoma tilisi on lukittu, ota yhteyttä asiakaspalveluun". No pistin sinne eilen postia, mutta eihän siihen tietenkään kukaan ole vielä vastannut ja sanoma tili on edelleen lukittu. Ei katsota sitten liigaa. Maksut on maksettu ajallaan.
Itellä tehnyt tuota samaa joskus kanssa. Yhtäkkiä vaa pätkäsee. Mikä lie"Liian monta yhtäaikaista käyttäjää samalla käyttäjätunnuksella."
Aha. Hienosti toimii palvelu, kun tuota tunnaria ei ole käytössä kuin tässä nimenomaisessa selaisemessa ja vain tällä koneella.
Ehkä yksikin käyttäjä on toisinaan ruudulle liikaa. Varsinkin jos käyttää samaa käyttäjätunnusta."Liian monta yhtäaikaista käyttäjää samalla käyttäjätunnuksella."
Aha. Hienosti toimii palvelu, kun tuota tunnaria ei ole käytössä kuin tässä nimenomaisessa selaisemessa ja vain tällä koneella.
Katsooko kukaan Chromebookilta(+hdmiTV) pelejä ja jos niin pyöriikö sulavasti kuten nykyisin vanhemmillakin läppäreillä? Ajattelin hommata kevyen läppärin painoltaan ja hinnaltaan.
Yhteyttä ei vain voi katkaista Ruutu-appsista. Ja nopeasti testattuna taas kerran tuli "tuntematon virhe" viesti vaikka vain muutaman minuutin olin testaillut. Paska se appsi edelleenkin on, eivät osaa tehdä kunnollista. Kun katsoo palautetta appsista, niin siellä järjestäen on vain 1-tähden vihaisia arvioita. Aika harva antaa enemmän tähtiä. Kertoo kyllä, että appsi on todellakin paskaa. Nelonen/ruutu ei vain osaa, tai mistälie vinkuintiasta tilattu toteutus ja heidän osaaminen on myös paskaa.
Ruudun android appi päivittyi ja mukana tuli kauan kaivattu Chromecast.
Wippajei!
Ruudun android appi päivittyi ja mukana tuli kauan kaivattu Chromecast.
Wippajei!
Minäkin testailin. Ei mitään ongelmia. Yhteyden katkaisu onnistui chromecast -kuvaketta täppäämällä avautuvasta valikosta. Tosin Chromecastiin jää silloin ruutu -sovellus päälle siten, että siinä pyörii jotain kuvia ja ruudun logo. Mutta ihan samalla tavalla toimii YLE Areenakin. En näe siinä mitään ongelmaa. Kuvanlaatu oli todella hyvä ainakin kun tässä aamun piirrettyjä katselin. Jos vaan tuntemattomat virheet pysyvät poissa niin voin sanoa olevani tyytyväinen. Kaksi ja puoli kautta siihen meni, että saivat homman toimimaan minua tyydyttävällä tavalla.Yhteyttä ei vain voi katkaista Ruutu-appsista. Ja nopeasti testattuna taas kerran tuli "tuntematon virhe" viesti vaikka vain muutaman minuutin olin testaillut. Paska se appsi edelleenkin on, eivät osaa tehdä kunnollista.