wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Mistä noille koosteiden tekijöille maksetaan? Tosi usein puuttuu sellaisia melko olennaisia asioita, kuten maaleja noista. Tältä illalltakin Ilves - Tappara ottelun 1-0 -maali.
Mistä noille koosteiden tekijöille maksetaan? Tosi usein puuttuu sellaisia melko olennaisia asioita, kuten maaleja noista. Tältä illalltakin Ilves - Tappara ottelun 1-0 -maali.
Ilmeisesti ne ei halua lisää katsojia noille koosteilleen? Itse en ainakaan jaksa niitä katsella, koska mainokset ja huono laatu ei maksa vaivaa. Eivät jaksa edes koostaa mitään kierroksen kaikki maalit tms. videota, vaan jos haluaa katsoa kaikkien pelien maalit ne joutuu klikkailemaan yksitellen auki ja katsomaan aina pahimmassa tapauksessa saman mainoksen. Ja nyt siis edes yksittäisestä ottelukoosteesta ei löydy kaikkia maaleja, miten tämä voi olla edes mahdollista?
Kummastuttaa aika paljon lähestymistapa että Sanoma ei selvästi edes yritä tehdä noita Liigan mediaoikeuksiin liittyviä lähetyksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Luulisi että Liigallakin olisi jotain sanottavaa tai kiinnostusta siihen miten oikeuksia käytetään. Jos oikeudet olisivat esim. Viasatilla, se olisi Liigalle huomattavasti parempi yhteistyökumppani kaikin puolin.
Jaa niinkkö se sitten olikin. Miksihän sitä laatua saa sitten itse hetkeks muuttaa kuitenkin .@Veri eikös se muuttunut tässä hienonhienossa uudistuksessa, että itse ei laatua voi enään muuttaa vaan se tulee automaagisesti.
21-vuotias Ville Vainikainen avasi maalitilinsä Liigassa 16. ottelussaan. Tämän maalin kuopiolainen nuorukainen ansaitsi, sillä hän riisti kiekon komeasti takaapäin.
En tiedä onko sattumaa, mutta selaushistorian nollaamalla lähti toimimaan.Ei toimi Chromella eikä Firefoxilla, ja puhelimessa Ruudun sovelluksella pätkii. Kyllä taas voi ottaa päähän.
Itellä herjasi samaa. Päivitin sitten Adobe Flash Playerin ja homma alkoi pelittämään.Ei toimi Chromella eikä Firefoxilla, ja puhelimessa Ruudun sovelluksella pätkii. Kyllä taas voi ottaa päähän.