Lihanleikkaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Itse tilaisin tuolta: HDMI-johdot ja adapterit netistä - e-ville.com
Olis jo tarjolla Ruutua hintaan 3kk 40€. Näkyis ainakin tammisaaren Gigantin outletissa olevan koodeja. Koodien voimassa olo aika on 31.10 saakka ja ei voi aktivoida useampaa kerralla tiliin (trust me, olen yrittänny). Älkää laittako mulle yv:tä mun kautta ei ainakaa täl hetkellä saa suoraan noita ruutuja toisin kun viime vuonna. Alla olevasta linkistä saa otettuu yhteyttä tonne Tammisaareen.
http://www.gigantti.fi/cms/gigantti-outlet/gigantti-outlet/ linkki siis vie gigantin outlettiin. Painakaa "tv ja ääni" namiskaa ja sen jälkeen control + f ja hakee sanalla ruutu niin rupeaa löytymään kivuttomimmin.
Osaatko kertoa vähän että millaisella kuvanlaaduulla noi Nelonen Pro -kanavat näkyy DnaTV:ssä? Huomaako eroa verrattuna niihin peruskanaviin, hyvässä tai pahassa? Vissiin mitään HD kanavia siellä DnaTV:ssä ei ole, onkohan kuva siedettävä jos tabletista tai läppäriltä laittaa piuhalla telkkarin kautta lätkää tulemaan? Tässähän pitäisi nyt olla mahdollista katsoa kahdessa eri osoitteessa samanaikaisesti, toisessa suoraan televisiosta ja toisessa DnaTV:n kautta.Täytyy sen verran todeta että tuo Ruutu ei oo ikinä itteä vakuuttanut ja nyt kun Dnan kanavapakettiin kuuluu aina myös dnatv jolloin näät tällä kaudella pro extra kanavat myös tietokoneelta puhelimesta tai tabin kautta jos sattuu olee muualla ku kotona ni mieluusti tosta maksaa hiukan enempi ku ruudun palvelusta. Itellä ollut tuo dnatv käytössä vuoden verran peruskanavien tallennukseen ja katsomiseen. Nyt päässy kattoo myös jokereiden peliä sen kautta ja mitään ongelmia ei oo esiintyny
Olis jo tarjolla Ruutua hintaan 3kk 40€. Näkyis ainakin tammisaaren Gigantin outletissa olevan koodeja. Koodien voimassa olo aika on 31.10 saakka ja ei voi aktivoida useampaa kerralla tiliin (trust me, olen yrittänny). Älkää laittako mulle yv:tä mun kautta ei ainakaa täl hetkellä saa suoraan noita ruutuja toisin kun viime vuonna. Alla olevasta linkistä saa otettuu yhteyttä tonne Tammisaareen.
http://www.gigantti.fi/cms/gigantti-outlet/gigantti-outlet/ linkki siis vie gigantin outlettiin. Painakaa "tv ja ääni" namiskaa ja sen jälkeen control + f ja hakee sanalla ruutu niin rupeaa löytymään kivuttomimmin.
Osaatko kertoa vähän että millaisella kuvanlaaduulla noi Nelonen Pro -kanavat näkyy DnaTV:ssä? Huomaako eroa verrattuna niihin peruskanaviin, hyvässä tai pahassa? Vissiin mitään HD kanavia siellä DnaTV:ssä ei ole, onkohan kuva siedettävä jos tabletista tai läppäriltä laittaa piuhalla telkkarin kautta lätkää tulemaan? Tässähän pitäisi nyt olla mahdollista katsoa kahdessa eri osoitteessa samanaikaisesti, toisessa suoraan televisiosta ja toisessa DnaTV:n kautta.
Käsittääkseni television kautta sitten näkyy ainakin Pro1 ja Pro2 HD-kanavat, mutta entäs ne loput eli 3-8, onko ne ainoastaan SD-kanavina vai tuleeko paketissa nekin HD:na?
DnaTV on itsellänikin käytössä, muttei oikeastaan koskaan tule katsottua muuten kuin tallenteita digiboksin kautta. Noita maksukanaviahan ei voi tallentaa sinne, joten livenä pitäisi sitten pelit aina katsoa.
Oho, viitsitkö ilmoittaa tänne jos saat tietoosi, että lisää vastaavia koodeja on vielä tullut myyntiin? Tämä sattui itseltäni menemään ohi..
Outoa todellakin. Rakenne on selvästi kopioitu Netflxistä. Mitä järkeä on tehdä sivut tabletille kun tabletilla käytetään kuitenkin erillistä sovellusta?Huomasiko kukaan ruudun uudet nettisivut? Aivan käsittämätöntä paskaa. Tehty tablettikäyttäjille. Ei helvetti sentään nykyajan tasoa palveluiden/sovellusten kehittämisessä.
Ainakin jossain oli mainos, että Nelonen Pro DNA TVllä 29.90. Eli saa siihenkin kylkeee. Itse otin Ruudun ennen tuon TVn tuloa ja mallia 24.90/9kk olisi saanut myös 19.90/12kk ei siis sidottuna mihinkään kanavapaketteihin.Ehkä hiukan tyhmä kysymys mutta onko sillä väliä mistä ruudun hankkii. Minulla on tuo dnatv käytössä niin pitääkö hankkia dna:n kautta että toimii siinä sovelluksessa?
Ainakin jossain oli mainos, että Nelonen Pro DNA TVllä 29.90. Eli saa siihenkin kylkeee. Itse otin Ruudun ennen tuon TVn tuloa ja mallia 24.90/9kk olisi saanut myös 19.90/12kk ei siis sidottuna mihinkään kanavapaketteihin.
Joo tuohon hintaan saa ruudulta itseltään (http://kampanjat.ruutu.fi/kausikortti) mutta toimiiko se dnatv:ssä jos tuolta ottaa.
e. ei näemmä toimi kun kysyin dna:lta
Ei tietenkään. Ne toimii dnatv-sovelluksessa (myös chromecastilla) ja osoitteessa tv.dna.fi, ja telkkarissa tietysti sillä hintaan sisältyvällä kortilla.Toimiiko pelit ruutu.fi:ssä, jos ottaa DNATV:n kautta?
Giganttikin alkoi näköjään ahneeksi. Vielä vähän aikaa sitten koodeja sai 40e, nyt indeksikorotuksen jälkeen 49e *hymiö*