Saako sen Urheilusanomien tarjouksen nyt peruttua sieltä? Niin paljon täällä raportoidaan ongelmista, etten millään viitsisi suoraan ruveta maksamaan toimimattomasta palvelusta, jota en välttämättä pysty kuitenkaan monen pelin osalta käyttämään. Kävin hakemassa eilen sen lehden, mutta uskaltaako sitä käyttää?
Olettasin, että tota koskee sama kuin sitä viikon tarjousta Ruudun omilla sivuilla. Itse toimein seuraavasti; viime sunnuntaina otin tuon viikon käyttöön, haluaa luottokortin tiedot, mutta ei väliä, kun olin tilauksen vahvistanut, peruin sen saman tien ja tilauksessa näkyy että se on voimassa sunnuntaille asti! Tämä siis toimii tuossa viikon tarjouksessa, pitäisi toimia myös tuossa kahden viikon tarjouksessa.
Eli, tilaus sisään ja peruutus saman tien. Toki kannattaa tilaushistoria - sivulta tarkistaa, että tilaus on voimassa. Toivottavasti kaikki saman ongelman äärellä pohtivat saivat tästä vastauksesta jotain irti!
Eli uskaltaa, kannattaa ja suosittelen käyttämään, niin näkee miten tuo toimii omilla laitteilla. Itse en tule tuosta maksamaan, laatu ei kohtaa omia laatukriteereitä. Eikä varsinkaan nuo tarjotut paketit. En pysty ymmärtämään miten se vaikuttaa hintaan, miten kauaksi aikaa suostut asiakkaaksi. (vrt. Viaplay, 24,95€/kk, katkaistavissa koska vaan, ei muita sporttipaketteja.). Enkä taatusti suostu mihinkään määräaikaisiin paketteihin, viime kausi oli viimeinen kerta.