www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 594 714
  • 6 774

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos jollain on ylimääräisenä tuollainen 2vk koodi jota ei itse pysty käyttämään (case 7pv tarjous) niin yyveellä otetaan iloisena vastaan :)

Uutiskirjeessä oli myös mainintaa, että vaikka PS3 sovellusta ei tulekaan niin asiaa tutkitaan jo PS4 suhteen....
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä muuten niin mieleni pahoitin tästä tarjouksesta. Ensin eivät tarjoa tätä tarjousta digilehden tilaajille, ja sitten kun olin kaupassa jo lehti kädessä, niin huomaan että "Tarjous ei koske 7 päivän kokeilujakson käyttäneitä". Käytännössä tuo 7 päivän kokeilujakso tarkoitti kiekon seuraajille Pitsiturnausta. Perkele, jos olisin elokuussa tiennyt että se on joko pitsiturnaus tai kahden viikon liigapelit, niin olisinko ehkä valinnut jälkimmäisen. Vääryyttä perkele. Vituttaa sekin, että vituttaa valittaa ilmaisesta tarjouksesta. Väärin lahjoitettu. Pitääkö sitä nyt sitten hakea tuo lehti (jonka perinteisesti ostan joka vuosi) ja perustaa uusi tili vaimon luottokortilla, saatana.

Tämä on kyllä niin totta. Täytyykö tässä nyt etsiä feikkiluottokortin numeroita netistä ja tehdä joku höpöhöpö-email jotta saa käyttää koodin kun erehtyi Pitsiturnausta katselemaan.
Kaipa se se sitten on parempi niin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Neuvokaas vähän tietämätöntä... Otin tuon "Ruutu+ Pro 1 kk jatkuva tilaus (ensimmäinen viikko 0€)" palvelun tarkoituksena katsoa viikko ilmaiseksi ja irtisanoa se, ennen kuin siitä aletaan veloittamaan. Onko minulla siis viikko aikaa perua tilaus, vai pitääkö se perua 5vrk ennen tuon ilmaisjakson loppumista, jotta minua ei laskutettaisi tuosta jatkosta? Ja jos perun sen vaikkapa välittömästi, niin saanko silti katsoa tuon viikon loppuun asti, vai katkeaako se heti? Tilauksen kohdalla lukee tuon "veloitettu jakso päättyy"-kohdan alla 17.9.2014 klo 16:09. Yleisissä tilausehdoissa lukee, että irtisanominen pitää tehdä viimeistään viisi vuorokautta ennen seuraavan jakson alkamista.

Haluan vain tehdä kaiken oikein ja välttyä ikävältä yllätykseltä maksun muodossa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Neuvokaas vähän tietämätöntä... Otin tuon "Ruutu+ Pro 1 kk jatkuva tilaus (ensimmäinen viikko 0€)" palvelun tarkoituksena katsoa viikko ilmaiseksi ja irtisanoa se, ennen kuin siitä aletaan veloittamaan. Onko minulla siis viikko aikaa perua tilaus, vai pitääkö se perua 5vrk ennen tuon ilmaisjakson loppumista, jotta minua ei laskutettaisi tuosta jatkosta? Ja jos perun sen vaikkapa välittömästi, niin saanko silti katsoa tuon viikon loppuun asti, vai katkeaako se heti? Tilauksen kohdalla lukee tuon "veloitettu jakso päättyy"-kohdan alla 17.9.2014 klo 16:09. Yleisissä tilausehdoissa lukee, että irtisanominen pitää tehdä viimeistään viisi vuorokautta ennen seuraavan jakson alkamista.

Haluan vain tehdä kaiken oikein ja välttyä ikävältä yllätykseltä maksun muodossa.

No kun Nelosesta on kysymys, niin eiköhän tuo tarkoita sitä, että peruttava on 5 vuorokautta ennen 7 vuorokauden testijakson päättymistä tai muuten maksat kuukaudesta Mitään järkeähän siinä ei ole, sillä eihän se ole mikään 7 vuorokauden kokeilu jos kahdessa vuorokaudessa pitää päättää... Jos sitä mainostetaan vain sillä, että ensimmäinen viikko on ilmainen, niin OK, mutta kun mainostetaan että "kokeile viikko ilmaiseksi", niin silloin pitäisi sopimus olla irtisanottavissa koko sen viikon ajan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käytin tuon 2 viikon ilmaisedun joka kausioppaan mukana tuli. Mistä ton pystyy peruuttamaan ettei ala veloittamaan ilmaisjakson jälkeen? Tilaukset osiossa kun ei ole mitään kohtaa.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Käytin tuon 2 viikon ilmaisedun joka kausioppaan mukana tuli. Mistä ton pystyy peruuttamaan ettei ala veloittamaan ilmaisjakson jälkeen? Tilaukset osiossa kun ei ole mitään kohtaa.
Just tässä katselin tilauksen kuittia, jossa kerrotaan että Voimassaolo päättyy: XXXXX (2 viikkoa eteenpäin siitä hetkestä milloin tilaus tehtiin), Kokonaishinta: 0€.

Mutta laitoin asiakaspalveluun viestiä asiasta, ettei varmasti veloita mitään.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilmoitti että maksua ei suoritettu, kun käytti 2vk ilmaisen setin. Tilaukset kohdassa ei ole mitään uutta ja kun valitsee ottelun, niin ilmoittaa sen kuuluvan maksulliseen sisältöön. Muilla samoja ongelmia?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Käytin tuon 2 viikon ilmaisedun joka kausioppaan mukana tuli. Mistä ton pystyy peruuttamaan ettei ala veloittamaan ilmaisjakson jälkeen? Tilaukset osiossa kun ei ole mitään kohtaa.

Sama vika oli täällä, laitoin asiakaspalveluun viestiä ja sieltä lopettivat tilauksen manuaalisesti 2 viikon päähän.
 

Yläkalevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Häntäpään joukkueet ja altavastaajat
Miten tämä ruutu.fin tarjoama "kokeile 0 euroa/viikko" -tarjous toimii? Yrittäessäni tilata pakettia Aktivoi tarjous -kohdan jälkeen tulee valitse maksutapa. Tarviiko minun siis maksaa tämä jo nyt, vaikka haluaisin käyttää vain tuon ilmaisen kokeiluviikon?
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten tämä ruutu.fin tarjoama "kokeile 0 euroa/viikko" -tarjous toimii? Yrittäessäni tilata pakettia Aktivoi tarjous -kohdan jälkeen tulee valitse maksutapa. Tarviiko minun siis maksaa tämä jo nyt, vaikka haluaisin käyttää vain tuon ilmaisen kokeiluviikon?
Joo kyllä joudut korttitiedot antamaan. Ei veloita mitään. Näin ainakin 2viikon ilmaisjutussa toimitaan.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kyllä tuo kaikuu ympäri Suomen jo ihan Twitter-palautteen perusteella. Naurattaa oikein kun kausi alkaa heti vanhaan malliin.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hirveä kaiku studiossa ja ennakkoon tehdyissä jutuissa. Korkka&Niinimaa kaukalon laidalta tuli normaalilla äänellä, ehkä.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulee mieleen näistä äänistä pahikset piirretyistä jota muksuna katsoin. Onneksi sentään kuva toimii moitteetta, vielä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Särisee, ja lähetys jotenkin pätkii. Studioäänet kaikuivat, tiedä sitten missä luolassa kuvasivat osiota.

edit: Niinimaa kuulostaa ihan nälkäiseltä oravalta, onko tällä jotain tekemistä lähetyksen laadun kanssa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös