www.ruutu.fi – katselukoodit

  • 220 026
  • 695

J.Petke

Jäsen
Kerjuulla ollaan luottaen jatkoaikalaisten hyväntahtoisuuteen kuin Turun vanhalla suurtorilla jouluaattona. Jos jollain ei ole käyttöä koodille, ulkosuomalaiselle kelpaisi yksi. Ei pääse ärrälle koodiostoksille tahi itse pelejä livenä katsomaan. PS. Anna edes säälistä.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko joku HPK:n kausikortin omistaja saanut jo koodin? Laitoin tiistaina toimistolle viestiä mutta vielä ei ole mitään koodia takaisinpäin tullut.

Edit. Ja sieltähän se koodi lopulta sitten saapuikin.
 
Viimeksi muokattu:

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kysytään nyt täälläkin, jos koodia olisi tarjolla. Korvaukseksi voin tarjota oluen valitsemassasi Malmin räkälässä.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Kysytään nyt täälläkin, jos koodia olisi tarjolla. Korvaukseksi voin tarjota oluen valitsemassasi Malmin räkälässä.
Tänne kelpaisi koodi myös, näin etä-Ilveksenä lähes Malmin kupeessa asuvana Rambon antama houkutteleva tarjous voimassa tätäkin kautta.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Pitääkös sen olla "oman joukkueen" koodi? Eikös Ruutu-palvelusta näy kaikki Liiga-matsit? Vai onko mulla menny joku ohi? Mulle kans kelpais tuo koodi. JYP-fani jos sillä tosiaan on väliä.Vai eikö vastustajia auteta? tähän hymiö
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Tännekin kaipaisi koodia.
 

maattine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tullaan nyt itsekin jonon perään. Jos sinulla on koodi jota et käytä ja et ole Porist, laita yv:llä koodi. Porilaiset, älkää lähettäkö.
Kiitoksi!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heittäydytään nyt jonon jatkoksi, vaikka taitaakin olla liian myöhäistä. Kotkalainen JYP-fani kaipailisi koodia kauden avauskamppailuun.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Täälläkös niitä ilmaisia ämpäreitä... Ai ei? Koodeja? No, tälläisestä me suomalaiset tykätään joten toki jonotan muiden kanssa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaunis kiitos sille, joka koodin antaisi.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Olen valmis maksamaan muutaman rahan koodista, pistäkäähän YV:tä!
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu juu kaikki koodit kelpaa :)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös