Sai eilen katseltua ilman spoilereita koko shown, ja tuli katsottua ihan alusta loppuun.
Naisten Rumble oli kyllä hyvä setti ja mukavia yllätyksiä! En ole TNAta seurannut mutta sen verran somesta tullut Grace vastaan, että tunnistin kyllä. Esiintyi todella edukseen! Tuli monta kertaa todettua, että on tuo WWEn naisten rosteri kyllä todella hyvässä kuosissa, on uusia ja vanhoja staroja ja tulevaisuus näyttää loistavalta. Jade kyllä varasti shown, ja mahdollinen matsi Biancan kanssa isoimmassa showssa on varmasti eeppinen kohtaaminen. Baylen voitto tuli itselle aivan yllärinä ja oli todella positiivinen yllätys. Triple H hienosti lehdistötilaisuudessa kertoikin, kuinka Bayleyn voi helposti jättää huomioitta, mutta on kyllä todellinen selkäranka päärosterille.
Fatal four-way oli kyllä ihan hyvä, mutta tuntui että loppui jotenkin lyhyeen, kyllä tuota lopputaistelua olisi pidempäänkin katsellut. Tulos oli vaan ilmiselvä kun ottelu oli tällaisessa kohtaa korttia, ja toki itse olen ollut aivan varma että Maniassa nähdään se Cody vs. Roman II. Hyvä ottelu, mutta ei mitään erikoista.
Meinasin aluksi skipata Logan Paulin ja Owensin kohtaamisen, mutta olen tyytyväinen etten niin tehnyt. Logan on kyllä yllättänyt positiivisesti, ja varmasti saa paljon some-näkyvyyttä WWElle. Lopetus oli suorastaan nerokas, ja sai molemmat pysymään vahvana. Saa nähdä mitä Owensille Wrestelemaniaan keksitään, tuntuu että miehelle ei välttämättä ole isoja suunnitelmia, vaikka viime vuonna(kin) Main Eventissä olikin. Hurjaa ajatella, että kahtena Maniana putkeen on ensimmäisen päivän Main Eventissä ollut.
Miesten Rumble alkoi mielenkiintoisesti Usojen kohtaamisella. Andradea oltiinkin huhuttu takaisin, saa nähdä mitä miehelle keksitään HHH:n alaisuudessa. Kehässä kyllä talentti, jos vain roolin ja managerin/promot saisi vielä kaveriksi. Carmelo esiintyi edukseen kuten myös Breakker, aika huikeaa menoa molemmilta kavereilta. Todella harmi että Brock ei ollut mukana, olisi varmasti tuonut lisää energiaa Rumbleen, mutta ymmärrettävistä syistä miestä ei nähty - ja nähdäänkö enää koskaan. Sami Zayn oli viimeisellä paikalla järkevä veto, koska ihmiset toki odottivat Rockia ja jopa MJF:ää, ja Zaynille ei todellakaan buuata kuten joskus Rey Mysteriolle (kun yleisö odotti Daniel Bryania). Oli kyllä todella hieno kuusikko joka taisteli voitosta, ja toivon kyllä että Drew pääsee vielä isoa vyötä nostamaan yleisön edessä noiden koronavuosien jälkeen. Cody sai Guntherin päänahan jo toisen kerran, ja tämän varaan voidaan varmasti tulevaisuudessa rakentaa. Punkista jäi vähän löysähkö kuva, toki Codyn kanssa loppuvääntö oli hyvä. Olin erittäin tyytyväinen että Rock ei tehnyt paluuta tähän ja Cody sai hetkensä - tuo tarina pitää nähdä loppuun! Itse olin fanittanut todella kovaa Codya, en kuitenkaan miehestä aivan hirveästi välittänyt ensimmäisellä WWE-stintillään, ja en juuri seurannut ROH/AEW/indyt miehen edesottamuksia kuin klippien muodossa. Mutta jestas, on kyllä todellinen firman mies loistavalla ulosannilla ja todella symppis kaveri. Kunhan nyt vaan molemmat pysyy kunnossa Maniaan asti, niin nähdään tuo toinen osa tarinasta. Rollins voi sitten otella Punkia vastaan jos vaan kummatkin ovat kunnossa, Punk taisi Rumblessa vähän osumaa myös saada.