Olen loputtoman utelias tietämään miltä sen katsominen tuntuu nykypäivänä. Tuleeko tosiaan vain kivulias kokemus, joka kääntyy kuitenkin nautinnoksi, vai avartuuko maailma ja historiankulku muuten ihan eri tavalla. Aloitin jo katsomalla pari ekaa minuuttia, ja herranjumala, juontohommissa olevan JR:n suu liikkuu!
Mille vaikutti? Muistaakseni tuon tapahtuman hienoin hetki on Undertakerin sisääntulo. Tuo on kyllä ihan käsittämätön tapahtuma ja Giant Gonzalez niitä Vincen rakastamia isoja miehiä. Hauskaa tuossa on sekin, että 13 vuotta myöhemmin Vince halusi elää näitä hetkiä uudelleen kun laittoi Undertakerin feudaamaan Great Khalin kanssa. Hyhhyh...
----------------
En jaksa peliketjuunkaan kirjoittaa, joten julkaisen tässä otteluita jotka meikäläinen buukkasi WrestleManiaan omassa WWE 2K23 Universessäni. Ei tässä mitään järkeä ole, olen vaan ihan mielihalujeni mukaan pistänyt erilaisia rivarlyja vastakkain ja nyt kun WrestleMania oli ovella niin tein ihan viimeisen päälle fantasiabuukkausta. Mulla on siis rosterissa nimiä jotka oli mukana tyyliin 20-25 vuotta sitten, mutta mukana on myös nykypäivän staroja. Tuossa pystyy laittamaan kerrallaan kahdeksan rivarlya käyntiin, joten boldaan ne jotka oli omatekemiä rivarlyja:
Kurt Angle vs. Owen Hart (c) USA:n mestaruudesta
Kane vs. RVD (c) Intercontinental-mestaruudesta
Eric Bischoff vs. Shane McMahon (tää oli koneen tekemä random-buukkaus)
Bret Hart vs. Ted DiBiase (tämä myös random)
nWo aka Scott Hall & Kevin Nash vs. Cactus Jack & Miz (random)
Batista & Bray Wyatt vs. British Bulldog & Big Bossman (random)
Shawn Michaels vs. The Rock
Eddie Guerrero vs. Triple H
Brock Lesnar vs. Randy Orton
The Undertaker vs. Stone Cold Steve Austin
Hollywood Hogan (w/Kevin Nash & Scott Hall) vs. Roman Reigns (c) (w/Jimmy & Jey Uso) WWE:n mestaruudesta
Edge (c) vs. Cody Rhodes World Heavyweight mestaruudesta
Haha, tosiaan ihan täysin fantasiabookkauksella mennään, mutta vähän sellaisia matseja tein mitä ei historiassa taidettu (juurikaan) nähdä. Owen Hartin sain tuohon peliin kun latasin jonkun toisen tekemän CAW:n, yllättävän hyvä hahmo sieltä löytyi ja tuon pystyi tuohon omaan universeen lisäämään. Shawnin ja The Rockin välinen matsi olisi ollut sellainen "fantasy match" mikä olisi varmasti ollut hieno, mutta vähän harmillisesti Shawnin ura päättyi ensimmäisen kerran vähän ennen kuin The Rock oli kunnolla breikannut ja vastaavasti Shawnin tehdessä paluunsa vuonna 2002 Rockilla oli muita kuvioita meneillään ja pian sen jälkeen Rocky sitten poistui itse.
Moni noista muista sitten ihan huumoribuukkausta, tuon Hogan vs. Reigns -matsin halusin tehdä ihan puhtaasti nWo vs. Bloodline asetelman takia, tässä siis Usot on vielä tag team ja molemmat on Bloodlinessa. Tuo toinen mestaruusmatsi sitten puolestaan siltä pohjalta kun ottelin ensin Lesnarilla pitkään Codya vastaan ja otin pari kertaa turpaan, niin Koodille sitten mestaruusmatsi siitä palkintona.
Kolme ekaa noista boldatuista pelasin itse äsken, loput taidan jättää huomiselle kun noihin kuitenkin menee aikaa. Nuo random-matsit simuloin. Pelasin Anglella, Kanella ja Shawnilla ja tiukkojen vaiheiden jälkeen voitin kaikki, vaikka etenkin Owenin ja RVD:n kanssa meinasi olla tiukat paikat.