Brock Lesnar teki sitten viime yönä paluun WWE:hen 8 vuoden tauon jälkeen.
Karmean kokoinen möllykkä kyllä äijä on.
Tekee varmasti hyvää jos ja kun nyt on pidempi pesti.
Brock Lesnar teki sitten viime yönä paluun WWE:hen 8 vuoden tauon jälkeen.
Karmean kokoinen möllykkä kyllä äijä on.
Huomattavasti pienemmässä kunnossa Brock on verratuna siihen, kun oli viimeksi WWEssä.Karmean kokoinen möllykkä kyllä äijä on.
Tekee kyllä hyvää tälle Showlle, kun vanhat tähdet The Rockin ja Lesnarin johdolla tekevät paluun.
Tekee hyvaa myos UFC:lle etta Lesnar ymmarsi lahtea takaisin saippuaoopperan pariin. Sopii huomattavasti paremmin sellaisiin ympyroihin joissa voittaja on paatetty kasikirjoituksessa, tositoimissa alkoi kaymaan hieman saaliksi ja viimeisessa matsissa oli todella pahan nakoista. Ilmeisesti terveysongelmista karsinyt pidempaan, eika tuo oikean tappelijan ura varmasti ole silloin se viisain tie.
"Pellepainija" kävi kuitenkin morjestamassa sen verran UFC:n puolella, että nousi ylivoimaisesti eniten tienaavaksi ja kiinnostavimmaksi ottelijaksi koko organisaation historiassa.
Samalla pyöritti matossa legenda Couturea, siihen aikaa contenderina pidettyä Herringiä. Samalla hän myös murjoi Frank Mirin naaman puuroksi ja kuristi Shane Carwinin ulos.
Hauska olisi myös muilta kuulla kommentteja, onko tullut jossain vaiheessa seurattua ja jos ei enää nappaa niin miksi ei.
Live show't tuli kuitenkin Helsingissä nähtyä, ja hienoahan tuo paikan päällä oli. Yksi syy kuitenkin myös miksi katsominen on loppunut on noiden tähtien vetäytyminen, myöskään uusia tähtiä ei oikein ole tulleet ja heidän kehänimensä ovat aika "tavallisia" eli missä on ne uudet Triple H:t, Edget, The Rockit yms.
Etsivä löytää, linkkejä en voi/saa varmaankaan laittaa.Mistäs jengi muuten seurailee ko. showta?
PG on kyllä paha isku. Minulle ei ole koskaan auennut Punkin karisma mikissä. Kehässä todella viihdyttävä, mutta hänen promonsa tässä TLC:ssä oli parhaimmillaankin kuivakka. Oli kuulemma tässä välissä saanut itse kirjoittaa promojaan, silloin lienee tullut kovaa settiä.Itse seurasin vielä muutamia vuosia sitten, mutta tämä uusi PG-era + se että käytännössä kaikki uudet Main Event-statukseen tai ylempään midcardiin boostatut painijat ovat CM Punkia lukuunottamatta melkoisia karisman mustia aukkoja
Hirveästi en ole tätä lajia seurannut, mutta suurimmat tähdet ovat olleet tiedossa. Jotenkin eksyin YouTubesta käymään useamman huippumatsin läpi ja samalla selvisi, että suurista suurin eli The Undertaker on hävinnyt viimein WrestleManiassa. Brock Lesnar tuli ja voitti, minulle uusi nimi.
Tällaista siis tapahtunut sitten viimeisimmän viestin tähän ketjuun. Toki tuo tappio on melko tuore asia, tuli tuossa juuri maaliskuun lopulla.
Hirveästi en ole tätä lajia seurannut, mutta suurimmat tähdet ovat olleet tiedossa. Jotenkin eksyin YouTubesta käymään useamman huippumatsin läpi ja samalla selvisi, että suurista suurin eli The Undertaker on hävinnyt viimein WrestleManiassa. Brock Lesnar tuli ja voitti, minulle uusi nimi.
Tällaista siis tapahtunut sitten viimeisimmän viestin tähän ketjuun. Toki tuo tappio on melko tuore asia, tuli tuossa juuri maaliskuun lopulla.
En itse ole WWE:n ohjelmia seurannut sen jälkeen kun ne poistuivat Suomen peruskanavalähetyksistä. Eurosportilta taitaa tulla joku koostelähetys. Tuleeko Maxilta tai jostain muualta kokonaisia ohjelmia? No joka tapauksessa, tästä Undertakerin tappiosta WM XXX -tapahtumasta on kahta erilaista tarinaa. Ensimmäinen kertoo ettei tappiota pitänyt alunperin edes tulla mutta Undertaker meni loukkaantumaan ottelun aikana sen verran pahasti (aivotärähdys mainittiin) että suunnitelmia muutettiin lennossa ja Lesnar otti voiton tehden samalla historiaa ollen ensimmäinen vastustaja joka on pystynyt Undertakerin Wrestlemaniassa voittamaan. Toinen tarina kertoo että tapahtumat olivat alusta asti suunniteltuja ja tämä perustuu Undertakerin haastatteluun vuosia sitten jossa hän on maininnut toivomuksensa olleen Lesnarin painijana joka hänet voittaisi Wrestlemaniassa jos sellaisen pitäisi tapahtuman.
Lesnarin kannalta miehen tilanne on siinä mielessä vähän hankala, että hän on WWE:ssä ainoastaan osa-aikaisella sopimuksella ja hänellä ei esiintymisiä saatika otteluita tule kovinkaan montaa kappaletta vuoden aikana. Jossain ollut huhua että saattaisi saada loppukesästä mestaruusottelun SummerSlamissa Daniel Bryania vastaan, mutta näistä nyt ei koskaan tiedä.Lesnar nyt tietenkin saa tästä ihan ennennäkemättömän pushin (vai suuren yleisön vihat?). Joka tapauksessa hauska nähdä miten Lesnarin tarina tästä eteenpäin rakentuu. Aikoinaan jo vuosia sitten Lesnar oli iso nimi lajissa, mutta lähti muille urille. Nähtävästi on tehnyt sittemmin paluun kartalle.
Lesnarin kannalta miehen tilanne on siinä mielessä vähän hankala, että hän on WWE:ssä ainoastaan osa-aikaisella sopimuksella ja hänellä ei esiintymisiä saatika otteluita tule kovinkaan montaa kappaletta vuoden aikana. Jossain ollut huhua että saattaisi saada loppukesästä mestaruusottelun SummerSlamissa Daniel Bryania vastaan, mutta näistä nyt ei koskaan tiedä.
Joka tapauksessa tuo Lesnarin voitto Undertakerista on herättänyt aika paljon keskustelua ja kritiikkiä sen vuoksi että WWE:n yksi merkittävävimmistä asioista, eli Takerin voittoputki 'Maniassa, päätettiin antaa sitten sellaiselle miehelle joka ei paljoa esiinny muutenkaan ja jonka ympärille ei voida WWE:n tulevaisuutta lähteä rakentamaan oikein millään tavalla.
Näillekin asioille on aina olemassa tietyt varasuunnitelmat, eli jos Takerin olisi ollut tarkoitus voittaa tuo matsi niin se kyllä olisi saatu käännettyä sellaiseksi loukkaantumisista huolimatta.
Periaatteessa Triple H olisi tarinan puolesta voinut silloin kaksi vuotta sitten pistää tuon putken pakettiin. Silloin sitä mainostettiin "End of an Era" -otteluna, ja silloin ottelusta puhuttiin että tässä on nyt vastakkain ne kaksi viimeistä jäännettä sieltä jostain 90-luvun lopulta ja sellaiselta ajalta kun painijat olivat vielä todellisia hahmoja, eivätkä suinkaan nykyään sellaisia omina itsenään esiintyviä tyyppejä. Itse mehustelin ajatuksella että tuo Takerin ja HHH:n välinen ottelu kaksi vuotta sitten olisi ollut näiden molempien viimeinen ottelu, ja sellaisia fiiliksiä tuotiin myös esiin ottelun jälkeen kun Taker, HHH ja ottelun erikoistuomari Shawn Michaels halailivat ties miten pitkään "End of an Era" -tekstin edessä.No, ainut Takerin viime vuosien vastustajista jolle streakin katkaisu olisi ehkä sopinut oli CM Punk, DX-pappojen kanssa tuo olisi mennyt hukkaan. Tosin viimeaikainen kehitys on osoittanut että Punkkikaan ei välttämättä olisi ollut se paras streakintappaja.
Naurattaa joka kerta enemmän ja enemmän noiden ihmisten ilmeet streakin katkeamisen jälkeen. WWE tavallaan onnistui palauttamaan jännityksen showpainiin tällä tempauksella. Ja olihan tuosta Takerin Lesnar-kuvioista huhuja jo aikoja sitten Lesnarin toiseksi viimeisen UFC-matsin jälkimainikien jälkeen, Youtube-klippi.Siinä mielessä toki olen samaa mieltä kanssasi, että Lesnarin voiton tarjoama shokkiarvo oli aika timanttinen.
Ns. "varmojen tietojen" mukaan Undertaker on nimenomaan itse halunnut että Lesnar pistää tuon putken poikki. Ja sinänsä ei ole mitään syytä epäillä tätä väitettä, koska Undertakerin status WWE:n pukuhuoneessa on sellainen että mies saa tehdä käytännössä mitä itse haluaa.Nyt vasta katselin Wrestlemania ja täytyy kyllä sanoa, että Undertakerin tappio tuli tietenkin aika isona yllätyksenä.Toki taitaa Undertakerin ura olla siinä ja eikös tappiolla ole isot tähdet aina lähteneet eläkkeelle? Undertaker oli niin iso nimi WWE:ssä, että luulen hänen saaneen ihan itse päättää häviääkö vai voittaako viimeisen ottelunsa. Samalla tässä palautettiin se painin olemus, että mitä tahansa voi sattua.