World Wrestling Entertainment – WWE

• 475 418
  • 2 778

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Vittu. Luin juuri asiasta ja sanattomaksi vetää. Vielä kun seurasin vapaapainia, Chris Benoit oli Jerichon ohella suosikkipainijani kaikella asiallisuudellaan ja rauhallisuudellaan. Eddien kuolemasta aiheutunut masennus oli luultavasti tähän pieni osatekijä.

Tämä jää pyörimään mieleen vielä pitkäksi aikaa, vaikkeen enää lajia seuraakaan. Eikös edessä ollut vieläpä jokin mestaruusottelu?

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Eikös edessä ollut vieläpä jokin mestaruusottelu?

Benoitin piti otella viime sunnuntain Vengeancessa ECW:n mestaruudesta, mutta sattuneesta syystä jäi pois tapahtumasta.

Benoit oli allekirjoittaneenkin suosikkipainijoita. Tämä uutinen jysähti kovaa ja aivan puun takaa.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Ei jumalauta. Järjetön juttu. Chris Benoit, yksi suosikkipainijoistani aikoinaan, kovana mutta rehtinä pitämäni (ja ilmeisesti yleisestikin pidetty) mies menee ja listii perheensä ja itsensä. Sairas temppu, ei voi käsittää. Erilaisia syitä ja motiiveja on heitelty siellä täällä, mutta kyllä tosi sekaisin pitää olla, että tuollaiseen pystyy. PWTorchin aina fiksu Wade Keller kirjoittaa blogissaan hyvin:
http://www.pwtorch.com/artman/publish/article_20635.shtml

Lopuksi täytyy vielä sanoa, etten oikeastaan edes ihmetellyt, että palstan joka kujan luuta ja mielipideautomaatti Ted Raikas tulee tänne avautumaan tyyliin "eiköhän ne vielä mömmöpäissään listi lisää toisiaan ja perheitään, perseestä koko pellepaini". Vinkki sinulle: ei ole pakko kirjoittaa jokaikiseen ketjuun, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyyh nyyh vaan itsellesi siellä. Missään kohtaa en ole muita viisaampana itseäni pitänyt, sontaa jauhat nyt itse. Olen kyllä katsonut pellepainia ja jossain määrin siitä pidinkin ainakin jossain välissä, ehkä edelleen, ei vaan tule seurailtua. Jos näkee hienoja koreografioita tyyliin Rey Mysterio, niin se on ihan viihdyttävää katseltavaa kaikin puolin. Enkä väitä, etteikö moni painija olisi fyysisesti lahjakas. Hormonien käyttö tuossa lajissa vaan on aivan räikeän kovaa ja kai se on pakko jos haluaa tuossa pärjätä, mutta ikävä varjopuoli on juuri se, että moni on täysin päästään pipi tyyppi. Ei tarvia olla mikään einstein, että tajuaa kaikenlaisilla oudoilla kuolemantapauksilla on kytköksensä noihin mömmöihin.

Enkä ole missään vaiheessa väittänyt, tai kuvitellut, että muissa urheilulajeissa ei niitä vedettäisi ja tapahtuisi ikäviä seikkoja. Älä siis ulise mitä sattuu.

Mitä tulee taas tuohon, että hyväksyykö joku täällä teon tai jotain muuta, niin kiinnittänyt vaan muutamassakin paikassa (en sano, että juuri täällä vaikka pieniä viittauksia oli) huomiota, että ihmiset surkuttelee sitä, että suuri idolinsa ja mahtava painija kuollut, eikä tajua, mitä on todella tapahtunut. Moinen teko on todella karmea ja en ehkä sinänsä ihmettele jos mies on itseltään riistänyt henkensä sen seurauksensa. Surullistahan tämä on, mutta maailmassa toki tapahtuu monia sellaisia.

Totuus on vaan se, että jos tämä teko olisi jonkun ihan täysin nobodyn puuhaa, niin heti eka kommentti olisi: "vitun sairas jätkä, tappaa perheensä, olisi vaan tappanut itsensä ja jättänyt muut rauhaan!"

Näin.

Mene itkeen sinne naisasiaketjuun. Kuka muka on kieltänyt, että nuorena kuolleiden painijoitten kuolemiin ei liity aineet. Ne vetää muutakin kuin stereoideja esim kipulääkkeitä, unilääkkeitä, piristäviä, viinaa jne. Noiden kaikkien yhdistelmä tekee tuhoa vartalossa varsinkin kun niitä otetaan enemmän kuin lääkäri määrää. Noita yritetään kitkeä pois WWE:stä, mutta se on melko vaikeaa kun painijoilla on 200-300 esiintymis kertaa vuodessa. Jos ei esiinny ei myöskään tienaa rahaa.

No julkisuudenhahmoihin on eri suhtautumistapa, varsinkin jos julkkiksella on hyvän tyypin maine. Oletetaan että Saipan suurimies Petri Skriko olisi tehnyt saman tempun. Olisitko täällä heti huutamassa, että "vitun sairas jätkä, tappaa perheensä, olisi vaan tappanut itsensä ja jättänyt muut rauhaan!" heti ensimmäiseksi?

Paskan tempun Benoit teki ja on varmasti helvetissä lapioimassa hiiliä. Nyt alkaa tulla uusia taustoja tästä tragediasta, niin entistä sairaammalta teko alkaa vaikuttaa. Lapsella oli fragile-x-kromosomi syndrooma, joka aiheuttaa lievää henkistäjälkeenjääntiä mm. Benoit on kuolemansyyntutkijan mukaan pistänyt poikaansa kasvuhormoneja, koska pelkäsi poikansa jäävän pieneksi. Benoit ei olekaan sellainen perhemies kuin on esitetty. Perheväkivaltaa on kuulemma ollut Benoitin perheessä tarpeeksi.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mene itkeen sinne naisasiaketjuun.
Ei ole mitään syytä mennä itkemään sinne, kiitoksia vain. =) Näköjään kun argumentit loppuu niin väsähtäneet sloganit alkaa, ihan miten vaan.

Kuka muka on kieltänyt, että nuorena kuolleiden painijoitten kuolemiin ei liity aineet. Ne vetää muutakin kuin stereoideja esim kipulääkkeitä, unilääkkeitä, piristäviä, viinaa jne. Noiden kaikkien yhdistelmä tekee tuhoa vartalossa varsinkin kun niitä otetaan enemmän kuin lääkäri määrää.
Jos oikeasti jaksaisit ja osaisit lukea niitä viestejäni vähän laajemminkin, etkä vaan kiihkoilisi hulluna, niin tajuaisit jotakin mitä sanon. En jaksa itse enää tästä asiasta vääntää sen enempää, olen sanonut, mitä on sanottavaa. Toki asioihin on tullut vähän selkeyttä ja ehkä alussa oli vähän turhankin jyrkkä kanta, myönnetään. Eniten itseäni iljettää, että ihmiset jaksaa surra ja palvoa sankarina miestä, joka on mitä ilmeisimmin osoittautunut aivan sairaaksi ihmiseksi, joka pistää perheensä hengiltä, mistä päästäänkin...

No julkisuudenhahmoihin on eri suhtautumistapa, varsinkin jos julkkiksella on hyvän tyypin maine. Oletetaan että Saipan suurimies Petri Skriko olisi tehnyt saman tempun. Olisitko täällä heti huutamassa, että "vitun sairas jätkä, tappaa perheensä, olisi vaan tappanut itsensä ja jättänyt muut rauhaan!" heti ensimmäiseksi?
...että tuo tekstinpätkäsi jo hieman osoittaa sen, että taisin kohdallasi osua ns. arkaan paikkaan kun rupesit älisemään. Eli tuo sankarinviitta helposti säilyy, vaikka kaveri tekisi todella sairaan teon. En ymmärrä. No, jokainen tyylillään, saa toki kunnioittaa ja palvoa sairasta murhamiestä vaikka maailman tappiin, ei se minun yöuniani vie.

Mitä tulee tuohon kaukaa haettuun esimerkkiin Petri Skrikosta, joka ei edes mikään erityinen sankari ole minulle, niin suhtautumiseni on niin, että maku menee ja usko ihmiseen, jos tämä tekee jonkun peruuttamattoman pahan teon. Ihan sama, mitä on saavuttanut urallaan, mutta sellainen pyyhkiytyy pois, jos ihminen paljastaa todellisen karvansa. Eli osut niin pahasti kiveen heitollasi, kuin olla ja voi.

No ok, tuomitset jyrkästi Benoitin teot mikä on ok, osoittaa hyvää makua. Toivon, että voitaisiin jättää tämä asia nyt sikseen. En jaksaisi kiistellä enempää asiasta, kun mihinkään ei päästä. Myönnetään, että olen vähän temperamentinen luonne välillä, mutta en nyt sentäs ketään rupea tappamaan, vaikka ärähdän. ;D

Piis.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole mitään syytä mennä itkemään sinne, kiitoksia vain. =) Näköjään kun argumentit loppuu niin väsähtäneet sloganit alkaa, ihan miten vaan.

Kumpi aloitti nyyh nyyh-linjalla

...että tuo tekstinpätkäsi jo hieman osoittaa sen, että taisin kohdallasi osua ns. arkaan paikkaan kun rupesit älisemään. Eli tuo sankarinviitta helposti säilyy, vaikka kaveri tekisi todella sairaan teon. En ymmärrä. No, jokainen tyylillään, saa toki kunnioittaa ja palvoa sairasta murhamiestä vaikka maailman tappiin, ei se minun yöuniani vie.

Älä nyt ryhdy sanomaan, että noitten tapahtumien jälkeen Benoit kantaa vielä edes jonkinlaista sankarinviittaa minun mielessäni. Et tajunnut pointtiani, että taviksen ja julkkiksen tekoihin on eri suhtautuminen, varsinkin jos on ollut niin sanotusti "good guy" koko uransa. Väännetään rautalangasta kun väität minun palvovan murhamiestä. Tekoihin asti Benoit oli idoli. Sen jälkeen mies ei ole muutakuin murhaava paskakasa. Noihin murhiin loppui minun arvostus, kunnioitus tai mitään positiivistä tunnetta Benoittia kohtaan. Tuntemattoman taviksen tuomitsee helpommin koska ei ole koskaan ollut tietoinen hänen teoistaa. Kuitenkin molemmat julkkis ja tavis ovat yhtä halveksuttavia teoissaan ja samanlailla tuommittavia.

No oli kuka tahansa sun Idolssi, niin et voi kieltää sitä, että tunteellinen suhtautuminen on eri kuin johonkin täysin tuntemattoman tekoon. Kummankin varmaan tuomitset, mutta se tunnetun tekemä teko iskee kovemmin.

No ok, tuomitset jyrkästi Benoitin teot mikä on ok, osoittaa hyvää makua. Toivon, että voitaisiin jättää tämä asia nyt sikseen. En jaksaisi kiistellä enempää asiasta, kun mihinkään ei päästä. Myönnetään, että olen vähän temperamentinen luonne välillä, mutta en nyt sentäs ketään rupea tappamaan, vaikka ärähdän. ;D

Piis. [/QUOTE]

Susta lähtee pikemminkin sylikissan nauku. ; )

Ool vii aa sein iis giv piis a tsaans.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vielä viimeinen, sitten loppui tämä encore. Pommittakoot yv:llä, se kellä on asiaa.

Älä nyt ryhdy sanomaan, että noitten tapahtumien jälkeen Benoit kantaa vielä edes jonkinlaista sankarinviittaa minun mielessäni. Et tajunnut pointtiani, että taviksen ja julkkiksen tekoihin on eri suhtautuminen, varsinkin jos on ollut niin sanotusti "good guy" koko uransa.
En sano, enkä väitä. Tässä kohtaa pyydän nyt anteeksi omasta ylireagoinnistani, sekä väärintulkinnasta ja edellinen viestisi tuli luettua vähän huolimattomastikin tokkurassa. My moka and great apologies.

Onhan se toki niin, että jos on idolisoinut ja seurannut jotakin henkilöä ja sitten siitä seuraa jotain todella odottamattoman karmeaa, niin siinä on tunteissa hetken ristiriita, vähän eritavalla kuin jos joku muu ihan täysin tuntematon henkilö tekisi näin. Yhtä kaikki, teko on aivan yhtä anteeksiantamaton ja pettymyksen karvas ja hirvittävä. Jotkut vaan tuntuvat silti keksivän verukkeita ja selityksiä, millä mitätöidä tapahtuneet asiat, onneksi ei kuitenkaan täällä kukaan.

Susta lähtee pikemminkin sylikissan nauku. ; )
Kissat ne onkin mukavia, vaikka välillä vähän raapivat ja purevatkin. =)

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei voi kun ihmetellä tätä ketjua. Äijä tappanut perheensä ja osalle täällä suurin huolenaihe on peruuntunut mestaruusottelu. Siis mitä vittua. Stolk osoitti henkisenikänsä olevan jollain 6 vuotiaan tasolla tuolla Petri Skriko jutulla. Missä vitun tynnyrissä olet kasvanut URPO?

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Onhan se toki niin, että jos on idolisoinut ja seurannut jotakin henkilöä ja sitten siitä seuraa jotain todella odottamattoman karmeaa, niin siinä on tunteissa hetken ristiriita, vähän eritavalla kuin jos joku muu ihan täysin tuntematon henkilö tekisi näin. Yhtä kaikki, teko on aivan yhtä anteeksiantamaton ja pettymyksen karvas ja hirvittävä.

Näin juuri. Teko oli karmea enkä rupea Benoitia siltä osin millään tavalla puolustamaan, mutta ei tuo teko laske minun kunnioitustani häntä kohtaan mitä painiuraan tulee. Kaksikymmentä vuotta lajin parissa, välillä huipulla välillä ei, hänen painityylinsä takasi suuren fanimäärän olosuhteista riippumatta (face/heel). WM20'ssa Eddie ja Chris juhli kehässä tapahtuman päätteeksi, tuo oli hieno hetki, ja nyt molemmat kaverit on kuopattu (hieman eri tunnelmissa tosin). Ikävää.

Ymmärrän että moni tuntee tällä hetkellä syvää inhoa Benoitia kohtaan (täysin syystä), niin minäkin. Oman vaimon, ja ennen kaikkea oman lapsen tappaminen on täysin anteeksiantamatonta. Syitä tähän saattaa olla monia, huhujen mukaan Benoitin perhe-elämä ei ollut läheskään niin ruusuista miltä ulospäin näytti, eikä tapahtumat painibisneksessäkään olleet niin positiivisia viime aikoina (verrattuna esimerkiksi 3 vuoden takaisiin tapahtumiin). Enkä todellakaan usko että steroidit olivat tämän takana, se on toki mahdollista, mutta näkisin että esimerkiksi alkoholi on realistisempi vaihtoehto.

Jotkut vaan tuntuvat silti keksivän verukkeita ja selityksiä, millä mitätöidä tapahtuneet asiat, onneksi ei kuitenkaan täällä kukaan.

Tuonkin ymmärtää (huom. en sanonut "hyväksyy"), tämä on varmasti kova paikka Benoitin diehard-faneille, he tuskin pystyvät uskomaan tarinaa todeksi, ja näin ollen yrittävät uskotella itselleen kaikin keinoin että asiat olisivat toisin.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei voi kun ihmetellä tätä ketjua. Äijä tappanut perheensä ja osalle täällä suurin huolenaihe on peruuntunut mestaruusottelu. Siis mitä vittua. Stolk osoitti henkisenikänsä olevan jollain 6 vuotiaan tasolla tuolla Petri Skriko jutulla. Missä vitun tynnyrissä olet kasvanut URPO?

Minä en ainakaan ole mitään mestaruusmatsia täällä surkutellut. Opettele lukemaan ja tajuamaan viestien pointti. Laitoin Petri Skrikon esimerkiksi, koska oletin Ted Raikkaan olevan Saipan kannattajana olevan oman joukkueen pojan fani pitkäaikainen sellainen. En ole väittänyt Petri Skrikon olevan millään tavalla koskaan syyllistyneen tai tulevan syyllistyvän mihinkään rikolliseen. Tarkoitus oli vain osoittaa, että Ted Raikas ei välttämä
olisi ensimmäisenä tuomitsemassa Skrikon oletettuja tekoja, vaan ehkä hän olisi ensin järkyttynyt siitä mitä on tapahtunut. Nyt tarkoita sitä Ted Raikas mitenkään hyväksyisi noita tekoja nyt tai tulevaisuudessa. Ymmärrätkö että joillekin olla järkytys ensi reaktio, eikä välttämättä heti ryhtyä idioottia huutelemaan.

Jos ryhdyt toista haukkumaan urpoksi, niin laita edes huutomerkki kysymysmerkin sijasta. Muutenkin voisi laittaa perusteluja miksi on muka kuusivuotiaan tasolla. Muutenkin älä yhdistele minun ja muitten viestejä ja väitä niiden olevan jotain mitä minä olen muka sanonut. En ole missään puolustellut tekoa tai inissyt menetettyjen uramahdollisuuksien perään. Lue uudestaan nuo Skriko esimerkki, niin voisit oppia jotain inhimillisyydestä. Se että on järkyttynyt jostain tapahtumasta ei tarkoita sitä, että missään muodossa hyväksyisi tapahtunutta mitenkään.

Minä olen kasvanut asunnossa. Jos itse olet kasvanut tynnyrissä ja et osaa ymmärtää viestien pointeja, niin voi voi.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ymmärrän että moni tuntee tällä hetkellä syvää inhoa Benoitia kohtaan (täysin syystä), niin minäkin. Oman vaimon, ja ennen kaikkea oman lapsen tappaminen on täysin anteeksiantamatonta. Syitä tähän saattaa olla monia, huhujen mukaan Benoitin perhe-elämä ei ollut läheskään niin ruusuista miltä ulospäin näytti, eikä tapahtumat painibisneksessäkään olleet niin positiivisia viime aikoina (verrattuna esimerkiksi 3 vuoden takaisiin tapahtumiin). Enkä todellakaan usko että steroidit olivat tämän takana, se on toki mahdollista, mutta näkisin että esimerkiksi alkoholi on realistisempi vaihtoehto.

Benoit ei tiettävästi käyttänyt alkoholia. Tosin rekisteristä löytyy DUI, mutta tuo saattaa olla kipulääkepöllyissäkin tapahtunut. Tarkempaa tietoa ei siitä ole.

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Aika nihkee juttu kaikenkaikkiaan. Kova äijä oli painimaan vaikka jossain Benoit huumassa rupesi vituttamaan ne Crossfacet.

Below is a detailed WWE/Chris Benoit timeline from Saturday to Monday:

edit: linkki löytyy alempaa

Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
R.I.P Chris Benoit
Ei pitäisi varmaan edes kirjoitella tähän ketjuun enää, kun en edes lajista pidä, mutta miksi ihmeessä rattijuopon, vaimoaan pahoinpidelleen, 7-vuotiaaseen lapseensa kasvuhormoneja pumpanneen ja lopulta perheensä kylmäverisesti tappaneen sikaniskan tulisi saada levätä rauhassa??? Siksikö, koska hän oli hyvä painija ja hauska roolihahmo? Ymmärrän kyllä sen, että kiihkeimmät fanit eivät halua idoliaan täysin tuomita, mutta tällainen Benoitin nostaminen jalustalle vielä sen jälkeenkin, kun kaikki faktat ovat tulleet esille on vastenmielistä.

Selvästikin kyseessä oli todella monella mittarilla paska ihminen, joten hyvä, että on nyt kuollut.

Just joo....

Ei tätä meinaa vieläkään uskoa. Kun Benoit + perheen kuolemasta kuuli, ei tätä tapahtumien kulkua olisi voinut ikinä uskoa. Ei sitä halua vieläkään uskoa, niin järkyttävältä se tuntuu.

Luonnollisesti syitä tähän tragediaan etsitään, milloin hormoneista, alkoholista ja viimeisimpänä aivotärähdyksistä. Tämä on siksi tärkeää, että jos näiden asioiden huomataan vaikuttavan edes pienellä tavalla tälläisiin tapahtumiin, olisi hyvä tulevaisuuden kannalta ne todentaa. Varsinkin hormooneiden käyttö on niin yleistä ammattilaisurheilussa, kuten esim. NFL:ssä, että herää kysymys miten yksin steroidit voisivat tälläistä aiheuttaa. Varmasti joku yhtälö on olemassa, ei kaikille viinakaan sovi. Wrestling maailmassa on kuitenkin jotain pahasti päin vittua, vuosittainen kuoleminen määrä on järkyttävää ja laji taitaa johtaa kuoleisuudessa jokaista mahdollista tilastoa.

Benoit ei ilmeisesti ollut sitä miltä vaikutti ja se tuli ilmeisesti yllätyksenä myös hänen lähimmille ystävilleen, hänen tutuille ja työkavereille. Tämä koko tapahtuma on kokonaisuudessaan tragedinen ja surkea kaikille. Tilanteesta kärsivät ne kaikki mahdolliset, joita Benoit on koskettanut elämänsä aikana.
Viime viikonlopun tapahtumien jälkeen jäljelle jää mies, joka teki upean ammattilaisuran, kosketti tuhansia ihmisiä, nousi lajinsa huipuksi ja tappoi perheensä. Hetkessä hänestä tuli traagedinen hahmo, joka nousi legendaksi varhaisen kuolemansa johdosta ja yhtä nopeasti hänestä tuli yksi painihistorian
surkeimmista tapauksista, mies joka tappoi perheensä. Ja Wrestlinghistoria tuntee niin monta tapausta kuolemasta, että Benoitin teko nousi listan kärki päähän valitettavasti.

Chris Benoit, itkin sinun ja perheesi puolesta ja nyt häpeän itseäni, että tunsin sinua kohtaan sympatiaa ja surua.

Teloch

Jäsen
Ei pitäisi varmaan edes kirjoitella tähän ketjuun enää, kun en edes lajista pidä, mutta miksi ihmeessä rattijuopon, vaimoaan pahoinpidelleen, 7-vuotiaaseen lapseensa kasvuhormoneja pumpanneen ja lopulta perheensä kylmäverisesti tappaneen sikaniskan tulisi saada levätä rauhassa???

Miksi ei? Itselleni Benoit ei merkinnyt painijana mitään, joten mistään miehen ihannoimisesta ei ole kysymys. Siltikään en ymmärrä miksi nyt kaikkien pitäisi miestä vihata sen tähden että hän vei perheensä mukanaan. Ehkä olen tunnevammainen sitten kaikkien mielestä tai jotain muuta hulppeaa, mutta ei minulla ainakaan empatiaa riitä täysin tuntemattomille ihmisille joita tässä nyt sivullisina uhreina on mukana. Ainoa asia joka Benoitin kuolemasta jää mieleen on se, että kyseinen painija nyt vaan on kuollut. Turha tässä on jeesustelemaan lähteä niinkuin monella näyttäisi olevan tapana.

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Subbarilta öljyistä miespainia aikoinaan tapitettuani Chris Benoit kyllä nousi yhdeksi suosikkifiguureista. Syntynyt mielikuva varmaan vaikuttaa tuntemuksiin, mutta toisaalta voin kyllä sääliä myös sikaniskan sympaattisen figuurin luhistumista rinta rottingilla, koska toisin kuin monet tissipainin ystävät olen vasemmistokommari, jonka isosta säkistä perheensä tappajat ja muut kieroon tai tässä tapauksessa steroideilla kasvaneet yhteiskunnan vähäosaiset saavat takuulla sympatiaa.

Säkin suu on aina puoliksi auki kaikille paitsi joillekin veronmaksajuudellansa nettikeskustelussa argumentoiville runkuille. Cuben piikki on ymmärrettävä, mutta ei kohdistu minuun.

Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Miksi ei? Itselleni Benoit ei merkinnyt painijana mitään, joten mistään miehen ihannoimisesta ei ole kysymys. Siltikään en ymmärrä miksi nyt kaikkien pitäisi miestä vihata sen tähden että hän vei perheensä mukanaan.
Ei mitään vihata tarvitse, mutta kovin on erikoista tykittää näitä "RIP Chris Benoit" -viestejä ottaen huomioon, että taisi tässä tragediassa muutama turhempikin ihmishengen menetys tapahtua. Tosin eipä noillakaan ihmishengillä minun elämälleni mitään merkitystä ole, enkä sitä yritä väittääkään. Tuollaisen ihmisen kunnioittaminen ei vain uppoa minulle.

Säälin toki silti itsekin tätä Benoit-tyyppiä, koska kukaan terve ja tasapainoinen ihminen ei tuollaista mene tekemään.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tulee vain epätodellisempi olo kun tutustuu asia taustoihin. Benoithan siis tämän hetkisen tiedon mukaan tappoi vaimonsa perjantaina, Danielin lauantaina, ja itsensä sunnuntaina. Tuo aikajana vie pois ainakin roid rage -mahdollisuuden, eiväthän ne nyt noin kauan kestä? Ja Nancy-vaimo oli myös sidottu, mikä tuo mieleen tietyn suunnitelmallisuuden. Aivan tajutonta on myös juuri tuo aikajana, yleensähän tälläisissä tapauksissa murhat tapahtuvat mahdollisimman nopeasti, ja itsarikin melkein heti perään. Nyt tosiaan aina päivä taukoa teoissa.

Kuinka vitun sekaisin se on ollut? Lisäksi sunnuntaina, ennen hirttäytymistään, oli tekstaillut kohtuun rennoissa merkeissä painijakolleegalleen sieltä raatojen keskeltä. Molempien ruumiiden (vaimon ja pojan) vierestä oli myös löytynyt Raamattu, mutta mikä tekee asian mielenkiintoiseksi on se, että läheisten ystävien mukaan Benoit lähestulkoon vihasi kristinuskoa. Aivan kuin tähän astiset paljastukset eivät olisi olleet riittävän kauhuleffamateriaalia, niin nyt pidetään todennäköisenä että Benoit tappoi poikansa jollain painiotteella. Tämä siis siksi ettei pojan kaulasta ollut kai löytynyt mustelmia.

Että sellaista. Tämä on kyllä pitkään aikaan taas sellainen asia, mitä ei vaan voi käsittää vaikka kuinka miettisi. Kuinka voi joku napsahtaa noin?

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Vieläkin ajatus tapahtuneesta tuntuu käsittämättömältä. Benoitista jäi kuva perheellisenä ja mukavana kaverina, josta ei uskoisi mitään tämänkaltaista. Kaipa sitten todellinen Chris Benoit erosi hahmostaan WWE:ssä...

Olikos Benoitilla lapsia useampi, vai oliko poika ainoa?

zaba

Jäsen
Vieläkin ajatus tapahtuneesta tuntuu käsittämättömältä. Benoitista jäi kuva perheellisenä ja mukavana kaverina, josta ei uskoisi mitään tämänkaltaista. Kaipa sitten todellinen Chris Benoit erosi hahmostaan WWE:ssä...

Olikos Benoitilla lapsia useampi, vai oliko poika ainoa?

On kaksi lasta edellisestä suhteesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy