World Wrestling Entertainment – WWE

• 475 437
  • 2 778

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nikke kirjoitti:
Fozzyn levyltä usean kappalen kuulleena toivon todellakin ettei mies tuon musiikkiuran varaan paljoa laske.
On muuten aika älyttömän surkeaa musiikkia. Ei ihan niin huonoa kun Cenan "rap", mutta lähellä.
Asiasta lapaseen, jotenkin tänään arvasin, että se King Kong tunkee vielä sinne häkkiin...
Eikös tuo ollu muuten se sama jannu, jonka managerina Teddy Long aikoinaan hääräsi?
Luultavasti olen väärässä, se on mun erikoisalaa.
Niin, onks se heppu ihan aikuisten oikeesti ollu maailman vahvin mies? Siis tittelin kisassa voittaneena?

Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Aurajoen Tarzan kirjoitti:
Eikös tuo ollu muuten se sama jannu, jonka managerina Teddy Long aikoinaan hääräsi?
Luultavasti olen väärässä, se on mun erikoisalaa.
Niin, onks se heppu ihan aikuisten oikeesti ollu maailman vahvin mies? Siis tittelin kisassa voittaneena?

Kyllähän Teddy Long oli aikoinaan Henryn managerina.
Ja ei ole aikuisten oikeasti maailmanvahvinmies. Tietääkseni ei ole ikinä osallistunut noihin vahvamieskisoihin. Ollut joskus voimanostossa olympiajoukkueen varajäsenenä tms. ja täten hän tottakai on wwe:n promotessa maailmanvahvinmies.

Itse ainakin toivon, että Henryä ei tarvitse kauaa kehässä nähdä. Ekanakaan kaverista ei saada varmasti hyvää matsia irti paini sitten ketä tahansa vastaan. Ja toisekseen mies ei juurikaan hallitse liikkeittä sekä voimiaan, ja on täten aika suuri riski kehässä muille painijoille.

Asiasta aidanseipääseen, onpahan mielenkiintoista nähdä rumblessa Boogie Manin eka oikea matsi. Tai no ainakin luulen, että matsi JBL:ää vastaan kestää pidempään kuin minuutin.
Toivottavasti miehestä olisi myös painijaksi, kerta hahmo on mielestäni onnistunut.

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
repe_joke kirjoitti:
Asiasta aidanseipääseen, onpahan mielenkiintoista nähdä rumblessa Boogie Manin eka oikea matsi. Tai no ainakin luulen, että matsi JBL:ää vastaan kestää pidempään kuin minuutin.
Toivottavasti miehestä olisi myös painijaksi, kerta hahmo on mielestäni onnistunut.

Olin itse siinä uskossa, että Henry olisi osallistunut voimamiesten mittelöihin aikanaan, mutta en sano varmaksi. Mitä tulee Boogeymanin painitaitoihin, niin ne ovat lähteideni mukaan suhteellisen kepoisat. Odotan itse viihdyttävää komedia/gimmickmatsia, kesto about 8 minuuttia, josta painia toivottavasti se 5 minsaa ainakin.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
JWill kirjoitti:
Olin itse siinä uskossa, että Henry olisi osallistunut voimamiesten mittelöihin aikanaan, mutta en sano varmaksi. Mitä tulee Boogeymanin painitaitoihin, niin ne ovat lähteideni mukaan suhteellisen kepoisat. Odotan itse viihdyttävää komedia/gimmickmatsia, kesto about 8 minuuttia, josta painia toivottavasti se 5 minsaa ainakin.

Niin en minä varma ole onko hän osallistunut voimamies kisoihin, mutta siitä olen varma, että ei ole voittanut sitä virallista vahvinmies titteliä.
Joskus aikoinaan tuli jossain smackdownissa historiikkia Henrysta, ja siinä kerrottiin miehen olleen, joka varamiehenä tai sitten ihan edustamassa yhdysvaltoja olympialaisissa painonnostossa.

Boogeymanin painitaidot on myös sen mukaan heppoiset mitä itse olen nähnyt, mutta eipä sillä kertaakaan ole ollut varteenotettavaa vastustajaa. Toivon kuitenkin, että painitaitoja löytyy sillä gimmick on miehellä aikoihin kiinnostavin.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
WWE:n farmissa OVW:ssä mestaruusvyötä pitänyt, Tough Enough 3-kilpailun voittaja, Matt Capotellli joka olisi lähiakoina tehnyt WWE-debyyttinsä, joutuu tauolle traagisesta syystä. Kaverilla on todettu aivokasvain. Hyvää oli että asteikolla 1-4 (neljän ollessa pahin), kasvain on 2. Capotelli piti liikuttavan puheen OVW:ssä luovuttaessaan mestaruusvyönsä: http://video.wwe.com/wvx.php?wvx=ht...ppotelli+-+OVW,+Feb+8,+2006.&dynwvx=&preclip=

Salmelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiinnostaako WWE SmackDown! & RAW?

Eli jos sinua kiinnostaa wwe smackdown ja raw, ja haluat keskustella siitä muiden kanssa. Niin olet tervetullut foorumilleni, osoite on www.sekava.org/wweattack
Sekavan domain nimellä, koska sekavan omistaja hostasi foorumin minulle, eli minä en omista itse sekavaa.

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
NO WAY OUT

Tulipa katsottua No Way Out. Ei mitään erikoisempaa kerrottavaa. Tittelit pysyivät kantajillaan, paitsi US Title joka siirtyi odotetusti loukkaantuneelta Bookerilta Benoitille. Ehkä pienoinen pettymys tuo Orton vs. Mysterio, olisi odottanut hieman korkeatasoisempaa vääntöä heiltä. Slowpaced ja lopetuskin oli aika torso. Main Event oli hyvä, Angle ja Taker väänsivät hyvän matsin. Pitkästä aikaa Takerilta jotain hyvää.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hieno Wrestlemania tulossa Main Eventien osalta.

Kurt Angle vs Randy Orton
Triple H (tai RVD.. en usko) vs John Cena

Ei Rey Mysteriosta yksinkertaisesti ole PPV:n Main Eventeriksi. Ja muutenkin kun tarjolla vastustajaksi oli ainoastaan faceja (Kurt Angle tai Undertaker) niin Orton oli tuohon loistava valinta. Anglen ja Undertakerin matsi oli mielestäni Wrestlemania-kamaa. Loistava matsi.

En ole uutisia seurannut vähään aikaan, mutta olisikohan Mark Henry jo nähty?

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Kyllä minä mieluusti sen Rey-Angle matsinkin olisin nähnyt. Kavereilla oli pari vuotta sitten jossain PPV:ssä 10 minuutin openermatsi, joka oli parhaita lyhyitä matseja mitä olen nähnyt. Ortonin ja Anglen ottelu tulee varmasti olemaan hyvä, mutta itse olisin nähnyt Reyn siellä mieluummin. Henryä kaavaillaan tällä hetkellä jatkamaan Takerin voittoputkea WM:ssä. Reystä vielä sen verran, että hänen osaltaan suunnitelmat ovat nyt auki. Vaihtoehdot ovat kai Triple Threatiin ME:hen RKO:n ja Anglen kanssa tai johonkin Money in the bank- gimmickmatsiin. Mutta kuka näistä tietää...

Tässä tämän hetken uumoiltu card:

Angle vs. Orton (vs. Rey Mysterio)

Cena vs. Triple H (tai RVD, mikä on tosin erittäin epätodennäköistä)

Edge vs. Mick Foley

Undertaker vs. Mark Henry

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
JWill kirjoitti:
Reystä vielä sen verran, että hänen osaltaan suunnitelmat ovat nyt auki. Vaihtoehdot ovat kai Triple Threatiin ME:hen RKO:n ja Anglen kanssa

Viime yön SmackDown! nauhoituksissa varmistui 'Maniaan Triple Threat ottelu WHC vyöstä Anglen, Ortonin ja Reiskan välillä.
Ensi viikon kuvauksissa on Angle - Undertaker No Way Out rematch. Jos vaikka tuossa ottelussa tapahtuisi jotain normaalista poikkeavaa(en usko 'Takerin puhtaaseen häviöön), niin Unski saataisiin vielä neljänneksi mieheksi tuohon 'Manian mestaruusotteluun.

Myös Lashley - Finlay matsi on hyvin todennäköinen vaihtoehto Maniaan No Way Outin tapahtumien perusteella. Henryn voisi torpata vaikka lattioita lakaisemaan.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tommy kirjoitti:
En ole uutisia seurannut vähään aikaan, mutta olisikohan Mark Henry jo nähty?

Chip Whitley kirjoitti:
Henryn voisi torpata vaikka lattioita lakaisemaan.

Henry ei kai ole mihinkään lähdössä. Eikös hän tehnyt 10-20 vuoden sopimuksen. Henry saa kaikki painijat näyttämään huonolta. Nololta näytti kun Batista yritti backbreakeriä ja Henry vain kaatui selälleen. Kurtin pää oli litistyä takavyöheiton jälkeen. Onneksi hän juuri ja juuri sai vedettyä päänsä Henryn alta pois. Angle slam näytti huonolta kun molemmat kaatuivat selälleen ilman että Angle olisi saanut edes jonkinverran Henryä ilmaan.

No odottakaa vielä tulee Henryä surkeampi painija Dalip Sing.

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Stolk-2 kirjoitti:
Henry ei kai ole mihinkään lähdössä. Eikös hän tehnyt 10-20 vuoden sopimuksen.

Hän teki 10 vuoden sopimuksen WWEen kanssa, muistaakseni vuonna 1996 jotenka tämä olisi hänen viimeinen sopimusvuosi. Ottaen huomioon loukkaantumiset, niin ehkä hän on yhteensä 2 täyttä vuotta ollut rosterissa mukana(?). Kaiken kaikkiaan loistava älynväläys Vinceltä...

McK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames
Chip Whitley kirjoitti:
Hän teki 10 vuoden sopimuksen WWEen kanssa, muistaakseni vuonna 1996 jotenka tämä olisi hänen viimeinen sopimusvuosi.
Joo, elokuussa loppuu miehen sopimus, eikä uutta varmastikaan tehdä, ellei creative control saa jotain täydellistä aivolamaannusta.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wrestlemania 22..
Tuli tuossa mietittyä että nyt Batistan ja Cenan mestaruuksien aikana RAW/SD -yhteis PPV:t ovat menneet niin että World Heavyweight Champion on ratkaisu viimeisenä, eli main eventin main eventtinä.

Mutta mites nyt kun Triple H on mukana?
Uskoisin kyllä että Triple H:n matsi on viimeisenä.

Viime RAW'n lopussa kun Cena tuli, kuului taas selvästi buuauksia ja rajah.com:
After Raw ended, the fans were cheering for Triple H as he left, and booing Cena. Cena cut a promo, but was booed.
Triple H on liian iso pala John Cenalle. John Cena ei edes ansaitse olla samaa aikaa kehässä Triple H:n kanssa.

Tulevassa SD:ssähän on uusintamatsi No Way Outista, eli Kurt Angle vs The Undertaker. Eiköhän tuosta matsista ala feudi Undertakerin ja Mark Henryn välille? Undertaker tekee finisherinsä ja Mark Henry lyö tuolilla päähän. Tai jotain.

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
EmZ kirjoitti:
Hittolainen, vasta pari viikkoa sitten aloin seuraamaan tätä kyseistä lajia. Aivan uskomattoman hienoa. Pitänyt katsoa useasti jo mutta aina se on jäänyt väliin. Nyt olen jo koukussa melkein tähän, muutaman katselukerran perusteella.

Suosikeiksi ovat nousset:
- Edge
- Boogeyman
- John Cena

Mark it baby, mark it. ;)

WM 22:

Ihan hyvä veto WWE:ltä laittaa HHH ja Cena vastakkain. Jos Hunter ei saa Cenaa käännettyä faceksi niin ei kukaan. Eli jos Cenalle buuataan niin tietääpä WWE ettei vaikuta enää väkisin yrittää. Undertaker vs. Angle, odotettavissa on Henryn sekaantuminen -> WM:n paskin matsi Boogeymanin ottelun lisäksi. Tuskin WWE WM:ään laittaa Fatal 4 Way matsia, jossa RKO, Angle, Rey ja UT kohtaisivat. Sehän tietäisi kaiken todennäköisyyden perusteella Undertakerin voittoputken katkeamista.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sääliksi käy Cenaa.
Huikea Cenan-alistus tilaisuus Triple H:n puolesta.

"Well excuse me if I'm not afraid of guy whos one big move is pumping up his Reeboks." ja vertailut Rocky Balboaan. Huikeeta!

Mielenkiintoinen asetelma, Triple H on heel mutta yleisö hurraa hänelle. John Cena on face mutta yleisö buuaa hänelle. Triple H faceksi Wrestlemaniassa? Kuulostaa pelottavalta.

John Cena on aivan eri planeetalta The Franchisen kanssa.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Triple H sanoi ääneen sen, mitä kaikki ajattelivat, mutta Cena pystyi sanomaan vain, että HHH on mahtava jätkä ja huikea painija. Mitä helvettiä? Samalla Cena menetti kaiken uskottavuutensa enkä ihmettele ollenkaan miksi hänelle buuataan - jätkä on täysin epäuskottava ja tylsä. En olisi uskonut, että tulee vielä aika että oikein toivon uutta HHH:n mestaruuskautta, mutta ei Cenaa mestarina kertakaikkiaan enää jaksa. Mikä vika muuten oli siinä Edge-Cena- feudissa ja Edgen 3 viikon mestaruuskaudessa - Triplan käsialaako se oli, että itse pääsee main event - haastajaksi 'Maniaan?

On kuitenkin yksi keino, jolla Cena voi pelastaa tilanteen - täräyttämällä Triplalle päin naamaa "Only reason you're the 10 time world champion is because you're married to Stephanie McMahon."

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Onhan se niin, että Cenalla ei paljon muita kortteja olis kuin toi McMahon kytkentä. Mutta noinkohan antavat sitä käyttää. Kuulin aikasemmin juttua, että HHH ois kritisoinu Anglea huonosta "heelaamisesta" Cenaa vastaan. Notta Angle veti roolinsa päin persittä kun yleisö kääntynyt häntä vastaan. Aikamoinen tirehtööri sais Hunterkin olla, jotta saisi vihat tässä feudissa puolelleen. Ekan kohtaamisen perusteella ei näytä edes kiinnostavan. WM:n Main Eventistä voi tulla aika outo, jos siihen näissä asetelmissa edetään.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wrestlemania 22 - miten käy?

Tähän vaikka veikkauksia miten käy ja kattellaan sitten maanantaina menikö oikein.

WWE Champion John Cena vs. Triple H
- Kolmen Pedigreen jälkeen vyö Triple H:lle. Tämän jälkeen Cena vaikka USA-vyön kimppuun.

World Heavyweight Champion Kurt Angle vs. Randy Orton vs. Rey Mysterio
- Angle ei säilytä vyötä, pakko mennä Ortonille. Tämän jälkeen Batista tulee hakemaan vyön. Sitten on uudet kuviot.

Mr. McMahon vs. Shawn Michaels (No Holds Barred Match)
- HBK vie, pakko viedä.

Money in the Bank Ladder Match
- Ric Flairille, Ric Flair lopettanee uransa tämän tai ensi vuoden puolella ja on sitä ennen vielä WWE-mestari. Mikäs sen hienompaa kun nähdä Triple H vs Ric Flair -matsi WWE-vyöstä.

Undertaker vs. Mark Henry (Casket Match)
- Kiinnostaako ketään? Undertakerille tietysti.

Edge vs. Mick Foley (Hardcore Match)
- Vaikea valinta, kuitenkin sanoisin Edge. Edgellä pidempi tulevaisuus edessä.

United States Champion Chris Benoit vs. JBL
- Menee kyllä Benoitille, JBL:ää tullaan tarvitsemaan isompien poikien kanssa tulevaisuudessa (ennakoin feudia Anglen välille)

World Tag Team Champions Kane & Big Show vs. Chris Masters & Carlito
- Kanea ja Big Showta tuskin voittaa kukaan, ellei heidän välilleen tule joku riita ja feudaavat sitten keskenään. Mutta Kanelle ja Big Showlle tämä.

Women's Champion Trish Stratus vs. Mickie James
- Nyt jos koskaan Trish voisi hävitä, veikataan Mickie Jamesia.

Boogeyman vs. Booker T & Sharmell
- No, Booker T ei ainakaan voita. Boogie Manille, varmasti yksi WM22:n huonoimmista matseista.

Torrie Wilson vs. Candice Michelle (Playboy Pillow Fight)
- Kiinnostaako ketään? Torrie Wilson vie.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
WWE Champion John Cena vs. Triple H

Riippuu vahvasti siitä, onko tämä matsi viimeisenä vaiko tuo triple threat. Jos TT, HHH vie vyön, jos tämä, Cena säilyttänee. Hemmetin mielenkiintoista nähdä Chicagon (smark-yleisö?) reaktio tämän matsin aikana.

World Heavyweight Champion Kurt Angle vs. Randy Orton vs. Rey Mysterio

Angle tuskin säilyttää. Vyö Ortonille ja Mysterio jahtaamaan vaiko vyö Mysteriolle, Judgment dayssa Ortonille ja Summerslamiin Orton - Batista? Veikataan Mysteriota, olisihan tuo hieno Mania-hetki.

Mr. McMahon vs. Shawn Michaels (No Holds Barred Match)

Ei kai tässä voi käydä muuten kuin että Shawn vie. Bretiä tuskin nähdään, mutta ehkä Shane sekaantuu.

Money in the Bank Ladder Match

Veikkaus: Rob Van Dam voittaa, lukuisia isoja spotteja nähdään ja Ric Flair tiputetaan tikapuilta pöydän päälle pariin kertaan.

Undertaker vs. Mark Henry (Casket Match)

Jos Randy Orton ei 'Takerin putkea katkaissut, niin ei sitä tee Mark Henrykään.

Mick on päästellyt sensuuntaisia kommentteja, että veikkaisin tässä tehtävän aika hurjia bumppeja. Vrt. Orton-matsi -04 Backlashista. Edge tämän varmaan vie silti.

United States Champion Chris Benoit vs. JBL

Ehkä tässä tulee yllätys ja JBL vie jälleen vyön? Veikataan näin käyvän. Huijaamalla tietysti.

World Tag Team Champions Kane & Big Show vs. Chris Masters & Carlito

Vyöt Mastersille ja Carlitolle ja rematch Backlashissa.

Women's Champion Trish Stratus vs. Mickie James

Helvetin hyvin rakennettu feudi. Oikeastaan surullista, että kaikista paras tarina tämän matsin takana koko 'maniassa. Mickiestä uusi mestari.

Boogeyman vs. Booker T & Sharmell

Ehkä tässä yllätetään eikä tästä tulekaan aivan täysi squash? Voitto Boogeymanille siitä huolimatta.

Torrie Wilson vs. Candice Michelle (Playboy Pillow Fight)

Ketä kiinnostaa?

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tj kirjoitti:

Mick on päästellyt sensuuntaisia kommentteja, että veikkaisin tässä tehtävän aika hurjia bumppeja. Vrt. Orton-matsi -04 Backlashista. Edge tämän varmaan vie silti.

Jospa tähän otteluun sekaantuisi vaikkapa Mick Foleyn entinen tagteam-kaveri? Ei ole tuota Johnsonin poikaa tainnut näkyä vähään aikaan näissä karkeloissa?

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Kiinnostus painiin ollut reilun vuoden aivan nollissa, oikeastaan vain WM 21:sen HBK vs Angle sai taas vähän innostumaan, ja Eddien kuolema herätti tietysti ajatuksia myös. Tokihan noita Raweja varsinkin on välillä tullut katseltua, jos ei ole saanut unta, mutta ihan eri meininki oli silloin pari vuotta sitten, kun kulutin valtavasti aikaa erilaisilla nettisaiteilla surffailuun ja omien fantasia-PPV:eiden kehittelyyn. Tavallaan ikävä sitä aikaa, painista sai kuitenkin huikeita kiksejä aikoinaan.

HBK:han se ylivoimainen suosikki on, saa kenet tahansa näyttämään hyvältä. Myös kaikkien aikojen suosikkimatsini on tietysti kaikkien aikojen parhaan feudin päätösottelu, eli Shawn vs HHH HiaC. Voin kertoa, että sitä katsoessa oli tunnelmaa. Otteluhan on suorastaan raivostuttavan aliarvostettu, kakarat itkivät kun kukaan ei lentänytkään katolta. Saatana, ne antoivat kaikkensa 47 minuutin ajan, ja sitten joku kehtaa vielä valittaa? Muita suosikkiotteluita 2000-luvulta ovat HBK vs HHH Street Fight (SSlam 2002), Elimination Chamber I (SSeries 2002), Team Austin vs Team Bitchoff (SSeries 2003), HBK vs Y2J (WM 19), HBK vs Angle (WM 21) sekä Orton vs Cactus Jack ('Lash 2004).

Niin, pointti on se, että vaikka olen melkolailla pihalla feudeista ynnämuista, kun näin tuon WM:n cardin, alkoi kyllä kutitella kivasti jalkapohjista. Ja tätä viestiä kirjoittaessa kutittelee koko ajan enemmän. Pitänee tarkistaa nuo kiinnostavimmat ottelut, jos joku ne viitsii uppia jonnekin, koko tapahtumaa en lähde lataamaan, ostamisesta puhumattakaan.

Kertokaapas, onko tässä WM 21 - WM 22 välillä ollut sellaisia matseja jotka ovat ehdottomasti katsomisen arvoisia?

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Saku #11 kirjoitti:
Kertokaapas, onko tässä WM 21 - WM 22 välillä ollut sellaisia matseja jotka ovat ehdottomasti katsomisen arvoisia?

Onhan tässä ollut joitain. Tuoreimpana varmaan muistissa tuo No Way Outin mestaruusmatsi Angle - Undertaker, jota yleisesti on sanottu WWE:n parhaaksi matsiksi sitten juuri tuon mainitsemasi HBK-Anglen. Myös jossain tammikuun (?) RAWissa oli helvetin hyvä TLC-matsi Edgen ja Flairin (kyllä) välillä, jossa wanha mies Ric näytti nuoremmilleen, miten otetaan bumppia.

Jos olit (olet?) ECW-fani, niin tuo One night stand kannattanee katsoa myös, Sandmanin sisääntulo ja koko halli laulamassa Enter sandmania pisti täällä päässä kylmiä väreitä kulkemaan selkäpiissä.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tj kirjoitti:
Onhan tässä ollut joitain. Tuoreimpana varmaan muistissa tuo No Way Outin mestaruusmatsi Angle - Undertaker, jota yleisesti on sanottu WWE:n parhaaksi matsiksi sitten juuri tuon mainitsemasi HBK-Anglen. Myös jossain tammikuun (?) RAWissa oli helvetin hyvä TLC-matsi Edgen ja Flairin (kyllä) välillä, jossa wanha mies Ric näytti nuoremmilleen, miten otetaan bumppia.

Jos olit (olet?) ECW-fani, niin tuo One night stand kannattanee katsoa myös, Sandmanin sisääntulo ja koko halli laulamassa Enter sandmania pisti täällä päässä kylmiä väreitä kulkemaan selkäpiissä.
Kiits. ONS:n katsoin kyllä, se onkin oikeastaan viimeinen kosketukseni painimaailman, jos niitä satunnaisia Raweja ei lasketa.

Undertaker vuoden matsissa? WTF? No, tunnelmaa on varmasti riittänyt kyllä...Edgen ja Flairin TLC:stä kuulin kyllä jostain, mutta en sitä ainakaan vielä ole nähnyt. Kovin korkealla odotukseni ennen tuota ottelua eivät kyllä olleet (toki Lita the biatch on ihQ), mutta ehkä sekin on katsottava, jos kerran Ric on ownannut.

Jotenkin sellainen muistikuva, että siinä kesällä olisi ollut jossain PPV:ssä HiaC The Gamen ja Batistan / Ortonin välillä? Jos oli, niin mikä PPV, millainen matsi ja kumpi voitti? Eikai noita häkkihelvettejä enempää ole ollut? EC III (vai IIII?) taidettiin käydä joskus myös, siitä olen nähnyt jotain pätkiä, Cenahan sen voitti?

Viime vuodelta nousee mieleen myös loistomatsi Rawista, HBK vs Shelton Benjamin. Se oli ennen tai jälkeen WM:n, ja päättyi Sweet Chiniin, joka napsahti topropelta hypänneen Sheltonin leukaan. Se oli hyvä ottelu.

Niin ja mikäs juonikuvio tässä Trisun ja Mickie "enää pitäisi tietää kuka vittu on Mickie James" Jameksen välillä on, kun sitä on noin kehuttu?

Aika hieno fiilis kaiken kaikkiaan, kun tuntee oikein kuinka fiilis nousee. Vähän myöhään kylläkin, kun eikös WM ole jo ensi yönä??

Kiitos jos joku jaksaa vastata noihin kysymyksiin. Tokihan nämä olisi jostain saitilta helppo tarkistaa, mutta mielenkiintoisempaa jutella oikeiden ihmisten kanssa. Kaveripiirin kiinnostus kun on laskenut vähintään yhtä paljon kun meikäläisen.

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Angle ja Hämeenlinnan BalloKerho kohtasivat Manian jälkeen heti myös Vengeancessa ja tuo matsi oli ehdottmasti jos ei parempi, niin ainakin yhtä hyvä kuin Manian vastaava.

Myös Undertakerin ja Ortonin HIAC Armageddonissa oli mielestäni oiva lopetus feudille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy