Kyllähän se saattaa ärsyttää ja pahastikin, kun oma joukkue perseilee. Mutta minulla ainakin hienoimpia ja muistiinpainuvampia kokemuksia pelissä ovat muutamat taistelut, joissa olen tuhonnut vähintään 10 vaunua. Näitä taisteluita on 4-5.
No se on kuka mistäkin tykkää, mutta siinä vaiheessa, kun pelaat sen parikymmentä peliä niin, että ne tappiot tulee lähinnä siksi, että omat toptierit eivät halua ottaa osumaakaan taistelussa, vaan kykkivät jossain takapuskassa (oman lipun tuntumassa) ja jättävät hyökkäämisen TD:lle ja lowtiereille, niin kyllähän se nyt alkaa tökkimään. Varsinkin, kun sen pitäisi jo normaalillakin ajattelulla olla selvää, että tällöin tuhoon ovat tuomittuja joka tapauksessa. Nyt vissiin on menossa joku spesiaali, jossa selviytymisestä sai jotakin bonaria?
Minä pidän taisteluista, missä kummallakin puolella on yritteliästä ja pienellä riskillä pelaavia. Tällöin matseista tulee usein melko hyviä vääntöjä ja, vaikka siinä nyt sitten häviäisikin 5-15 lopulta, niin ei siitä paska maku jää suuhun. Tuollaisessa hyvässä väännössä tehdyt kolme killiä maistuu ainakin minulle paremmin, kuin vaikkapa suht selkeässä läpijuoksussa KV5lla tehdyt 8 killiä. Toki 10 tai enemmän tappoa on erinomainen suoritus minkätasoisessa pelissä tahansa. Kertoo siitä, että on pelitaidot reilusti keskitason yläpuolella.
Mitään täydellisyyttä ja huikeaa effiä en muilta odota, kun itsekin olen siinä keskitason tuntumassa effiltäni. Sitä vaan toivoisi noissa randomeissa, että se oman perseen selviytyminen ei olisi se ainut itseisarvo tuota pelatessa.
Enkä mä tuolla mitään asiattomuuksia huutele kenellekään. Lähinnä vain huvitti itseä, kun kerrankin rupesi tekemään mieli kirjoitella näitä perus "noob team" -juttuja.
PS: Perjantai-iltana komppaa?