Tuohan on Tinke aika yleinen tilanne, että päätyy tier IV kevyellä tankilla tier VIII taisteluihin scoutiksi.
En ole kovin paljoa Tier 4 kevyellä tankilla pelannut niin aika yllätys tuo oli.
-Tinke
Tuohan on Tinke aika yleinen tilanne, että päätyy tier IV kevyellä tankilla tier VIII taisteluihin scoutiksi.
Tallissa on Hellcat kaikilla kilkkeillä ja lamppu 97% sekä KV-1S kaikilla kilkkeillä ja lamppu 27%. Eli komppatankit olisi valmiina.
En ole kovin paljoa Tier 4 kevyellä tankilla pelannut niin aika yllätys tuo oli.
-Tinke
Lamppuhan ei toimi ennenkuin 100% on kokemusta alla.
Meikäläisellä on myös KV-1:llä paria peliä vajaa grindattuna kokemus joko KV-1S:n tai T-150:n, kumpaakos kokeneemmat pelurit suosittelevat?
Tinke: Et ole muuten ainoa joka tuota ihmettelee :) Näitä Stuart ja Amx12t kuskeja tulee päivittäin jotka kirjoittelevat matsin alussa wtf?!? tms. Kevyillä vaunuilla kohtalo valitettavasti on tämä ja joudut pääsääntöisesti aina isojen poikien peleihin.
Samalle tierille osuu JagdTiger. Vaunu on hauska pelata myöskin mutta pidän liikkuvuudesta enemmän ja siksi tykkään enemmän nykyään Fochista. JagdTigerin mm tuntuu olevan paljon helpompi ja väittäisin menevän 2/5 kympin matseihin. Vaunuilla mulla on voitto% Fochilla 45 ja JT:llä 58. Pelatut matsit vastaavasti 94/113. Molemmista ykkösluokan taitomerkki, ei tankkiässää kummastakaan. Jokseenkin siis sama määrä matseja ja ymmärrän jollain lailla vaunujen luonteetkin :)
Voi olla myös yhtenä selittävänä tekijänä myös se että fochissa on se ihme tötterö päällä, johon myös huonompi pelaaja osaa ampua. JT vaatii jo ns. tietoo mihin kannattaa ampua joten huonommat kimmottaa paljon enemmän. Ootko vertaillu potentiaalista otettuu damaa noiden välillä?
Toinen juttu minkä olen huomannut on se, että aukealle ei pidä koskaan pysähtyä jos ollaan etenemässä johonkin pisteeseen. Jos tehdään siirtoja, pysytään liikkeessä ja ammutaan liikkeestä vaikka osumatarkkuus olisikin mitä on. Sillä on kuitenkin aina se vaikutus, että vihu pysyy ainakin jonkin verran piilossa. Toinen on se, että pääsemme tavoittelemaan paikkaan joka yleensä on se suojainen paikka tulen alta. Aukeille jääminen tulitaisteluun on lopun alkua ja siihen vähän kaaduttiin Abbeyssä eilen. Noh, näistä opitaan aina jotain uutta itse kukin :)