World Cup 2016 – harjoitusotteluiden liveseuranta

  • 173 450
  • 1 877
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Sen on sitten hyvää yötä ja kuulemiin Leijonille!

Kai sitä pitäis pikkuhiljaa alkaa mennä itsekin nukkumaan kun Leijonatkin on ihan unessa heti pelin alusta asti...
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
minkä takia tää Niinimaa kuulostaa siltä, että puhuisi koko ajan kilo paperia suussaan?
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Olipas hieno alku.

Onko kenelläkään tietämystä, kuinka kauan jetlagista toipuminen kestää? Olen kuullut, että toipuminen on helpompaa, kun matkustetaan idästä länteen, kuin toisinpäin.

Yksilöllistä varmaan on. Itse vuorotyötä tehdessä ei vaikeuksia ole reissatessa ollut toipuessa. Ja eiköhän nuo ole tottuneet jetlageihin tuossa ammatissa.
 

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Oliko se Vancouverissa vai Salt Lake City:ssä kun Leijonat hävisi 6-1 USA:lle alkulohkopelissä.

Silloinkin muistan heränneeni keskellä yötä katsomaan Leijonien perseraiskausta kaukalossa...

Edit. Eikun Vancouverin välieristähän siinä tietenkin oli kysymys!
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Vancouverin olympialaisissa hävittiin USA:lle 6-1 välierässä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tortorellan takana istuu Bosahontas.
Mä en edes osaa ihan tarkkaan sanoa, mikä tuossa Niinimaassa mua niin saatanasti ärsyttää, mutta ärsyttää se.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alun perusteella Suomella ei ole oman maalin edessä minkään valtakunnan palaa, vastustajan maalille saakka ei olla vielä päästy, joten siellä pelaamista en osaa arvioida.

Tulee Peksille hikinen ilta.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ei näillä esityksillä pitkälle mennä. Suomi näyttää jäällä Tshekille tai 8m$ Vanekin Team Euroopalle.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Aho saanut jo enemmän aikaan kuin Teräväinen kahdessa viime pelissä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Hyvä vaihto Aholta!
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Tämä meidän pakisto on vain aivan täyttä kusta, siitä ei valitettavasti pääse mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös