Action Bronson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen suurin ja kaunein
Jatkoaika on kyllä söpö kun omia poikia ei saa koskaan kritisoida ilman, että joku vetää känkkäränkät.
Ei mulla ainakaan ole mitään epäilystä siitä etteikö Vatanen tuosta parantaisi. On ollut mielestäni noissa isoissa kisoissa, junnuissa ja miehissä , aina hyvä kun sitä on tarvittu. Mutta tänään oli kyllä niin paska, etten oikein ymmärrä miten tuota suoritusta voisi puolustella. Tuli oikeasti mieleen Ville Uusitalon ensimmäinen Ässä-kausi.Hienoa että Vatanen on kruunattu uudeksi Pulkkiseksi jo viikko ennen kisoja :D itse en vielä hötkyilisi.
Kyllä kuuluu.
Ei kuulu. Oli tänään erittäin heikko.
Ei mulla ainakaan ole mitään epäilystä siitä etteikö Vatanen tuosta parantaisi. On ollut mielestäni noissa isoissa kisoissa, junnuissa ja miehissä , aina hyvä kun sitä on tarvittu. Mutta tänään oli kyllä niin paska, etten oikein ymmärrä miten tuota suoritusta voisi puolustella. Tuli oikeasti mieleen Ville Uusitalon ensimmäinen Ässä-kausi.
Kyllähän se järkevää olisi, koska Barkovin ympärille pitää saada syömähammas. Ainoa vaan, ettei tuosta kovin äkkiä swappia pysty tekemään. Roolit aika selkeitä kaikilla ja Laineella ei mitään käyttöä puolustavassa roolissa. Laineen luistelussa on muuten melko selvää markoanttilamaista bambi heikoilla jäällä nykimistä.Laineen pitää parantaa paljon. Olisi ehkä järkevää heittää tämä pois Barkovin rinnalta, jolloin saataisiin ykköseen vähän kokeneempi ja suoritusvarmempi kokonaisuus.
Jatkoaika on kyllä söpö kun omia poikia ei saa koskaan kritisoida ilman, että joku vetää känkkäränkät.
Ollaan nyt kaikki yhdessä - yli joukkuerajojen - tyytyväisiä edes siihen, ettei Niinimaata tarvitse kuunnella pariin päivään.
Niin. Käsittääkseni aloitettiin siitä, että kuuluuko Laine World Cup miehistöön. Vastasin, että kuuluu. Uskoisisin olevani oikeassa.Jos Iltapäivälehtien myynti on tärkein juttu, niin ehkäpä. Pelillisesti ei.
Hehheh, ihan "sattumalta" onnistuit kaivamaan sen toisen JYP-kasvatin sieltä... :)Ja kyllä, olen JYP kannattaja, pidän Sami Vatasesta. Pidän myöskin monesta muustakin pelaajasta. Esimerkiksi Määtästä joka on pelannut hyvällä tasolla nämä pari matsia.
Suomalainen nurkkakuntaisuus on kyllä ilmiö sinänsä ; )Hehheh, ihan "sattumalta" onnistuit kaivamaan sen toisen JYP-kasvatin sieltä... :)
Suomalainen nurkkakuntaisuus on kyllä ilmiö sinänsä ; )
Hehheh, ihan "sattumalta" onnistuit kaivamaan sen toisen JYP-kasvatin sieltä... :)
VITUN VATANEN!
eipä muuten pelaa PYHÄPATE ylhäällä ensi kaudella. 9 peliä ja tapparaan
Ei sinne NHL-kaukaloon mennä varausnumerolla vaan näytöillä. Jos ei riitä taso, niin ei haittaa vaikka olisi millä numerolla varattu. Varmasti pääsee kokeilemaan nuo yhdeksän ensimmäistä peliä, jotka menee ilman sopimusvuosien vähenemistä, mutta siitä eteenpäin riippuu otteista. Esimerkiksi kesän 2014 kakkosvaraus Sam Reinhart pelasi vain ne yhdeksän peliä. Kesän 2012 kakkonen Ryan Murray ei edes niitä.Varaustilaisuuden numero 2, niin voisi olettaa että pelaa varmaan aika paljon enemän kuin 9 peliä ???
Onks tää Viasatin selostaja Virkunen vai Kuusinen?