World Cup 2016 – harjoitusotteluiden liveseuranta

  • 173 110
  • 1 877
Tila
Viestiketju on suljettu.

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Eikös tuo Sedin-Sedin-Eriksson jossain parin vuoden takaisessa MM-välierässä takonut Suomelle ihan samanlaiset pari maalia?
Kyllä 2013 mm kisoissa. Ensikaudella saa nähdä miten kuvio toimii NHL;ssä kun Eriksson pääsee pelaamaan Sedinien kanssa,
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tasakentin ei hätää, mutta ei tätä jäähypenkiltä voiteta, hei.

Hassua, että jengi peruu tilauksiaan, kun harkkamatsin tekniikka ei toimi. Joo, rasittavaa, mutta mun aikanani eka kerta.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Kyllä ja noiden 3 ansiosta Ruotsi sai niissä kisoissa jotain aikaiseksikin. Taisivat finaalissa hävitä sitten Kanadalle
Eikö Sedinit ja Eriksson pelanneet kotikisoissa 2013 yhdessä? Muistaisin että Ruotsi voitti kultaa näissä kisoissa. Joku voi korjata jos olen väärässä.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö Sedinit ja Eriksson pelanneet kotikisoissa 2013 yhdessä? Muistaisin että Ruotsi voitti kultaa näissä kisoissa. Joku voi korjata jos olen väärässä.

Saattoivat voittaakkin. En muista kuin sen, että tuo kolmikko ihastutti ja vitutti jo silloin.

Edit: Nää oli ne kisat missä Sveitsi teki ihmetemput ja pelasi ruotsia vastaan finaalissa?
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Saattoivat voittaakkin. En muista kuin sen, että tuo kolmikko ihastutti ja vitutti jo silloin.

Edit: Nää oli ne kisat missä Sveitsi teki ihmetemput ja pelasi ruotsia vastaan finaalissa?
Kyllä, juurikin nämä kisat! :D
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Miten vitun vaikeaa on synkronoida kuva ja ääni ilmeisesti ammattilaimaisesti TV-toimintaa harrastavien lähetyksessä? Ei vittu mitä saatanan ripulipaskaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jo tuolla on sovittu että on "korituomarit" ni saa molemmat jengit treenaan erikoistilanteita.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Tasakentin ei hätää, mutta ei tätä jäähypenkiltä voiteta, hei.

Hassua, että jengi peruu tilauksiaan, kun harkkamatsin tekniikka ei toimi. Joo, rasittavaa, mutta mun aikanani eka kerta.

Sillä että on harkkamatsi ei ole mitään väliä. Tuotteen pitää olla kunnossa jos senlaitetaan myyntiin. Ja jos tuote ei ole kunnossa silloin asiakkaalla pitää olla oikeus hyvitykseen tai kaupan purkuun.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Viaplay näyttää 30 markkaa kuussa maksavassa palvelussa mainoksia. Mitä helvettiä?
Jossain vastasivat juuri kritiikkiin aiheesta ettei turnauksen mainoskatkot ole heidän ideansa ja mikäli he eivät näyttäisi mainoksia, niin paketin hinta voisi olla korkeampikin. Yksinkertaisesti siis raha syynä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sillä että on harkkamatsi ei ole mitään väliä. Tuotteen pitää olla kunnossa jos senlaitetaan myyntiin. Ja jos tuote ei ole kunnossa silloin asiakkaalla pitää olla oikeus hyvitykseen tai kaupan purkuun.
Niin, siis eka kerta mun aikanani, että ääni on epäsynkassa, joten enpä nyt ala tästä ranteita availemaan. Se on totta, että homman pitäisi toimia tietenkin. Vaan sattuuhan näitä.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kaukalo ihan NHL -mitoissa? Vaikutti että pelaajilla oli paljon enemmän aikaa kuin Helsingin pelissä. Tai sitten pelikirjaa on hiottu siten että oma peli vaan toimii paremmin.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lehkosen naama on lievästi sanottuna turvoksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös