Kyllä 2013 mm kisoissa. Ensikaudella saa nähdä miten kuvio toimii NHL;ssä kun Eriksson pääsee pelaamaan Sedinien kanssa,Eikös tuo Sedin-Sedin-Eriksson jossain parin vuoden takaisessa MM-välierässä takonut Suomelle ihan samanlaiset pari maalia?
Kyllä 2013 mm kisoissa. Ensikaudella saa nähdä miten kuvio toimii NHL;ssä kun Eriksson pääsee pelaamaan Sedinien kanssa,Eikös tuo Sedin-Sedin-Eriksson jossain parin vuoden takaisessa MM-välierässä takonut Suomelle ihan samanlaiset pari maalia?
En ole koskaan tajunnut tuota Raskin intohimoa olla jäissä aina kun kiekko on maaliviivan takana. Siinä taas nähtiin kuinka kaveri räpiköi kun pitäisi potkaista vastaan.
Eikö Sedinit ja Eriksson pelanneet kotikisoissa 2013 yhdessä? Muistaisin että Ruotsi voitti kultaa näissä kisoissa. Joku voi korjata jos olen väärässä.Kyllä ja noiden 3 ansiosta Ruotsi sai niissä kisoissa jotain aikaiseksikin. Taisivat finaalissa hävitä sitten Kanadalle
Hyvinhän Suomi pelasi kun ei ollut AV:lla. Se taas ei ole yllättävää, että tolla rosterilla Ruotsi on kova YV:llä.Paskaa: Kuva, Ääni, Suomi
Syöttö maalin takaa maalin eteen on liian hankala pelata pois?Koska jos alat pelaamaan vain tota yhtö kuviota pois, ne pelaa sen sitten erilaisella tavalla. Ja noi saa sen vaan näyttämään helpolta. Ihan samalla kuviolla vedetään änäkissä ja aina se vaan toimii
Eikö Sedinit ja Eriksson pelanneet kotikisoissa 2013 yhdessä? Muistaisin että Ruotsi voitti kultaa näissä kisoissa. Joku voi korjata jos olen väärässä.
Kyllä, juurikin nämä kisat! :DSaattoivat voittaakkin. En muista kuin sen, että tuo kolmikko ihastutti ja vitutti jo silloin.
Edit: Nää oli ne kisat missä Sveitsi teki ihmetemput ja pelasi ruotsia vastaan finaalissa?
Miten se tähän liittyy? Aikamonta narrikasvattia pelissä.Onnekso Jokerien luusereita ei näissä karkeloissa näy.
Syöttö maalin takaa maalin eteen on liian hankala pelata pois?
Syöttö maalin takaa maalin eteen on liian hankala pelata pois?
Tasakentin ei hätää, mutta ei tätä jäähypenkiltä voiteta, hei.
Hassua, että jengi peruu tilauksiaan, kun harkkamatsin tekniikka ei toimi. Joo, rasittavaa, mutta mun aikanani eka kerta.
Toki tulee jotain muuta mutta tuskin ihan noin hyvää paikkaa.Juuri sanoi Väänänen studiossa, että sitten tulee jotain muuta.
Tuossa Raantakin oli jäässä syötön lähtiessä ja silloin potku jää usein vajaaksi. Pystystä on huomattavasti tehokkaampi potkaista oikeastaan joka suuntaan.
Jossain vastasivat juuri kritiikkiin aiheesta ettei turnauksen mainoskatkot ole heidän ideansa ja mikäli he eivät näyttäisi mainoksia, niin paketin hinta voisi olla korkeampikin. Yksinkertaisesti siis raha syynä.Viaplay näyttää 30 markkaa kuussa maksavassa palvelussa mainoksia. Mitä helvettiä?
Niin, siis eka kerta mun aikanani, että ääni on epäsynkassa, joten enpä nyt ala tästä ranteita availemaan. Se on totta, että homman pitäisi toimia tietenkin. Vaan sattuuhan näitä.Sillä että on harkkamatsi ei ole mitään väliä. Tuotteen pitää olla kunnossa jos senlaitetaan myyntiin. Ja jos tuote ei ole kunnossa silloin asiakkaalla pitää olla oikeus hyvitykseen tai kaupan purkuun.
Esa "mulkku" Pirnes.Janne "mulkku" Niinimaa, Ossi "mulkku" Väänänen... kuka on tää kolmas kaveri?