En tunne Lumiaa kovin hyvin. Pari hirvimetsällä käyvää ikämiestä on pyytänyt laittamaan karttaohjelman joka näyttää oman sijainnin ja kiinteistörajat.
mikähän appsi mahtaa olla kyseessä.
Yllättäen on hankittu lumia kun aina ennen oli Nokialainen
Hyvin pelittää. Ainakin 1020 akku tuntuu kestävän paremmin. ohjelmien ryhmittäminen toimii ja uusi live tile sisältää usetia live tilejä. Itse ole ryhmittänyt someapit, viestintäapit ja musaapit omiin ryhmiin.Tänään tuli denim -päivitys. Onko kenelläkään kokemusta, miten pelittää? Entä sovellussuosituksia (mitä ilman ei voi elää)?
Oiskohan "maastokartat"?
Ei ilmeisesti näytä kiinteistörajoja? Erämiehille tärkeä tieto,.
Itsekin kokeilin tuota kansioimista ja tuntuu olevan jees uudistus! Vielä kun älyäisi, miten tuossa saa screen shotin esim. fb-sivulleen..Hyvin pelittää. Ainakin 1020 akku tuntuu kestävän paremmin. ohjelmien ryhmittäminen toimii ja uusi live tile sisältää usetia live tilejä. Itse ole ryhmittänyt someapit, viestintäapit ja musaapit omiin ryhmiin.
Virtanäppäintä ja äänenvoimakkuuden lisäysnäppäintä yhtä aikaa painamalla. Näyttö välähtää ja screenshot tallentuu Näyttökuvat-kansioon.Vielä kun älyäisi, miten tuossa saa screen shotin esim. fb-sivulleen..
Miksei saa Gmailin kaikkia viestejä näkyviin? Itselläni onnistuu oikein hyvin. Synkronointiasetuksista valitaan "lataa miltä tahansa päivältä" ja hyvin pelittää.Windows-puhelimet poistelee noi viestit aika-ajoin, eikä ton sovelluksen kautta saa kaikkia saapuneita viestejä näkyviin mitenkään. Muuten oon kyllä erittäin tyytyväinen Nokia 1020:aan, mut toi on kyllä aika ripulia.
Itse katkaisin ainakin jossain vanhemmassa WP versiossa +20000 sähköpostin synkronoinin ottamalla datayhteyden ja Wifin pois päältä. Tällöin pääsin muuttamaan synkronointi asetuksia.Tietääkös joku keinon, miten saa sähköpostin synkronoinnin keskeytettyä? Hain yhtä sähköpostia ja menin klikkaan synkronointiasetuksista "Hae kaikki viestit". Ja nyt puhelin on synkronoinu laatikkoo kuus päivää. Akku kestää tällä hetkellä 3-4 tuntia normikäytöllä kun hakee vaan viestejä. Luonnollisestihan taas yhtään sähköpostia ei tule perille kun synkronointi on kesken.
Voiko tilin jostain poistaa ja asentaa uusiks? Tokihan kyseessä on vielä ns. päätili jolla puhelimeen on aikanaan kirjauduttu.
Itse katkaisin ainakin jossain vanhemmassa WP versiossa +20000 sähköpostin synkronoinin ottamalla datayhteyden ja Wifin pois päältä. Tällöin pääsin muuttamaan synkronointi asetuksia.
Vieläkö näitä saa Nokia-logolla jostakin, sillä hieman karsastan tuota Mikkisoftan logoa?
Toimiiko app@Viaplay?Hei, onko edelleen niin että Viaplayta et voi mitenkään katsella Windows Phonella? Änäriä tekisi mieli katsella puhelimesta silloin tällöin mutta eipä ole vielä vastaan tullut keinoa millä se onnistuisi. Viaplay sovellusta ei saa WP:lle, selaimen kautta katselu ei onnistu, eikä NHL gamecenterinkään kautta pysty katsomaan sillä valittaa "We're sorry. NHL GameCenter LIVE™ is not available in your area. To follow all the action this season, visit NHL.com - The National Hockey League". Ai että kun pystyy tälläinenkin asia välillä vituttamaan :D
Juu, tulihan tuohon törmättyä kun googlasin mutta eipä sitä enää windows kaupasta saa.. Minulla oli luottoa Lumiaan vielä jokin aika sitten mutta nyt kyllä alkaa jo oikeasti vaikuttamaan synkältä. Olen kaveripiirini viimeinen mohikaani jolla on Lumia-luuri. Toimii ihan ok mutta Instagramista vieläkin ainoastaan BETA-versio saatavilla, Viaplay uupuu, Snapchat uupuu, periscope uupuu (tosin melko turha sovellus). Eiköhän seuraava isompi ostos olekin jo sitten Applen Iphone.Toimiiko app@Viaplay?