Paljon olen Willille rapaa antanut mutta kyllä siellä on paljon hyviäkin pelejä ollut kuten esimerkiksi tänään. Sitä potentiaalia ja osaamista kyllä löytyy, mutta liekki ei missään vaiheessa leimahtanut sellaiseen roihuun jota odotettiin.
Turhauttava pelaaja siinä mielessä, että välillä näytti että nyt voisi lähteä peli aivan uudelle levelille mutta sitten alkoikin taantua muun joukkueen ohessa. Isoin ongelma oli juuri se, ettei pystynyt olemaan se johtava pelaaja joka saisi muut ympärillään loistamaan vaan vaikutti juuri siltä että tarvitsee itse hyvät pelikaverit ympärilleen että tulosta tulisi. Itseluottamuskin oli kadoksissa, kun maaleja ei meinannut syntyä kirveelläkään.
Aloituksissa hyvä, alivoimalla ajaa asiansa ja rankkareissa yksi liigan parhaita. Kutikin on kova, mutta sitä nähtiin surullisen vähän. Kolmossentterinä voisi ensi kaudellakin mennä, mutta lähtökohtaisesti Tiivola taitaa juuri tähän ruutuun tulla. En osaa tässä vaiheessa olla oikeastaan kumpaakaan mieltä jatkoa Willille vai ei. Jos pitäisi vetoa lyödä Willin puolesta, niin ikävä kyllä itse pidän todennäköisempänä että taso on tässä ja tämän parempaa ei olisikaan luvassa. Jos halutaan joukkueena ensi kaudella olla parempia kuin tänä vuonna niin riittääkö ihan ok? Toki riski siinäkin puolessa aina on kun aletaan uusia ukkoja roudaamaan sisään.
Vähän haikea mieli kuitenkin on, jos miehen pelit Porissa olivat tässä.