Olen ollut tätä mieltä jo pitkään, mutta tämä riippuu tietysti paljon ellei peräti kokonaan odotuksista, joita miehelle on asetettu.
Lisäksi kaveri teki itselleen ison karhunpalveluksen asettamalla julkisesti kovia pistetavoitteita ja nyt se on tietysti aikamoinen painolasti, kun tehoja ei tule käytännössä lainkaan
Hyvin sanottu. Itsekin totesin aiemmin, että Graberin päätehtävä ei tietenkään ole tehdä maaleja. Mutta siitä huolimatta yli 50 peliä putkeen ilman yhtäkään maalia on jo naurettavaa. Liigan historia ei vuorenvarmasti tunne yhtäkään ulkkarihyökkääjää (etenkään isossa roolissa olevaa, mutta ylipäätään) jolla olisi tuollainen maaliton putki..
Samaa mieltä myös ettei tietenkään hän olisi saanut mennä lehdessä möläyttämään, että ihan vain itse päätteli etukäteen varmaan pystyvänsä tekemään liigassa noin 40 pistettä. Siitä syntyy nyt optinen harha, että hän olisi jotenkin vielä huonompi kuin on. Koska kuten edellisellä sivulla todetaan, niin hänhän on mainio sentteri ja itse asiassa nyt ollut Ässien paras sentteri nimenomaan sentteripelin näkökulmasta. Mutta kun eihän tämä tietenkään voi näin jatkua ensi kaudellakin, vaan nyt on vain pakko panna mies eteenpäin tämän kauden jälkeen
SK:n podcastin joulutodistus jaksossa sitä naureskeltiin miten MD, Graber ja Ojantakanen ovat käytännössä kaikki sellaisia joista pitäisi hankkiutua eroon tässä siirtorajan puitteissa. Mutta kun ei kaikkia senttereitä vain voi myydä :D joten siksi nyt tullaan menemään sillä, että veljekset ovat ne jotka poistuvat, jos joku poistuu