Tony Esaias Vaapukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Anaheim
Joulukuun kapteeniksi taasen on valittu Kim Johnsson. Bruno sekä Koivu A:t. Uskoisin että Lemaire haluaa "kouluttaa" Koivua tuon Tampa-matsin räyhäämisen takia. Tai sitten mies haluaa vaan testata esim. juuri Koivun "johtajuutta" kun tuota C:tä ei rinnassa ole. Tai sitten Lemaire on vain tyytyväinen Johnssonin otteisiin - kuten itsekin - ja halusi palkita miehen kapteenin C:llä. Tai sitten Lemaire valitsi randomina nimen listasta, myöskin mahdollisuus.
Itse olen sen verran vanhanaikainen, että en kyllä nää mitään hienoa, että kapteenia vaihdetaan joka saatanan kuukausi. Kapteenin arvon pitäsi olla jotain, jota tavoitella ja josta voisi olla ylpeä sen saadessaan. Ei kapteenius pitäis olla mikään flipperi. Toimiskohan tuo montrealissa, otettais joka kuukaus pelit ja katotaan kuka on kapteeni tässä kuussa?
Itse olen sen verran vanhanaikainen, että en kyllä nää mitään hienoa, että kapteenia vaihdetaan joka saatanan kuukausi. Kapteenin arvon pitäsi olla jotain, jota tavoitella ja josta voisi olla ylpeä sen saadessaan. Ei kapteenius pitäis olla mikään flipperi. Toimiskohan tuo montrealissa, otettais joka kuukaus pelit ja katotaan kuka on kapteeni tässä kuussa?