Väänäskohdasta olen eri mieltä nimimerkki Seesamin kanssa ja Kilpeläiseen en ota kantaa, koska en ole nähnyt tarpeeksi pelejä, että voisin antaa syväluotaavan analyysin.
Täällä on tuo minun väänäskommentti ymmärretty vähän väärin, joten selvyyden vuoksi: Ossi Väänänen on liigan paras puolustava puolustaja, mutta loppujen lopuksi kyseessä on kuitenkin vain peruspakki. Arvostan Ossia ihan helvetisti, todella jämäkkää ja miehekästä pelaamista, mutta ei kaveri silti mikään sateentekijä ole joukkueelleen.
Filppulaa tarkoitin, kun puhuin Jokerien 1. sentteristä ja mielestäni Filppulaa parempia senttereitä löytyy (nykynäytöillä, voihan se olla, että Filppula löytää oikean vireensä taas poffseissa) liigasta ainakin seuraavista pelaajista: Mikael Granlund, Petteri Wirtanen, Stephen Dixon, Perttu Lindgren, Eric Perrin, Matti Kuparinen, Kris Beech, Justin Hodgman ja Jarno Koskiranta. Okei, kyllä se näyttäisi minunkin listaani nykynäytöillään mahtuvan, mutta pointti on silti sama. Kärkiosaamista uupuu 1. sentterin tontilta.
Kilpeläiseltä olen nähnyt n. 10 peliä tänä kautena ja mielestäni Kilpeläinen on alusta asti ollut todella epävarma maalinsuullaan. Tilastot ja raportit tukevat myös mielipidettäni, joten pitäydyn kannassani, Jokereilla ei ole (nykynäytöillä, voihan se olla, että Kilpeläinen nostaa tasoaan vaadittavasti keväämmällä) tarvittavaa kärkiosaamista maalinsuullaan mikäli mielivät Kannua kauden päätteeksi nostella.
Wildcardille terkkuja, että pistää lääkityksen kuntoon. Ei perheellisen miehen(?) pitäisi noin hermostua toisen nimimerkin mielipiteestä, luki suosikkijoukkueen kohdalla mitä hyvänsä.