No nyt eilen pääsin taas muutaman tunnin vääntämään, mutta tuliki etenemisen sijaan täysin ihastuttua tuohon onlinehiippailuun. Eli siinä on muutama erilainen online mahdollisuus, itse koitin vain kahta ja olikohan vaihtoehtoja neljä vai viisi, yks oli ainakin vapaata (max 8 hlö) onlinessa pyörimistä, tätä tosiaan en kokeillut enkä myöskään ajokilpailu-moodia.
Ne jotka kokeilin oli juuri tuo toisen peliin tunkeutuminen kahdella eri tapaa. Toisessa modissa piti päästä lähelle toista ja hakkeroida hänen luuri nopeasti, jonka jälkeen vain säilyttää näköyhteys häneen, luonnollisesti niin, ettei hän suinkaan spottaisi sinua, samalla kuin tietynlainen tarkkailumittari täyttyy. Kun mittari pääsee 100% voitat ja peli päättyy. Toinen oli mielestäni haastavampi sillä siinä piti pysyä tietyn alueen sisällä ja hakkeroinnin lisäksi asentaa takaportti hänen luuriiin. Tämä tapahtuu kans etäältä, eikä tässä tartte olla suoraa näköyhteyttä, vaan olet sen alueen sisällä mikä on määrätty. Toinen sillä aikaa etsiskelee sinua siltä alueelta sillä luurillaan tsekkaamalla kaikki ihmiset ja autot ympäriltään.
Siinä kanssa odotellaan, että tuo on asentunu 100%sesti ennenkuin toinen mahdollisesti huomaa sinut. Sille kenen peliin hyökkäät, näyt ihan tavallisena kaduntallaajana ja sinua ei ulkonäöllisesti erota mitenkään muista. Omasta mielestäni nuo kaksi on todella jänniä modeja.
Sitten taas jos se saakin profiloitua sinut... Alkaa takaa-ajo, itse olen jumankauta ollu kumpanakin kerralla jaloin liikkeellä kun mut on spotattu ja jäänyt kiinni, yks taltuttamisen sijaan jopa ampui ( :( ). En tiedä miten se jatkuu jos onnistuisit karistamaan hänet kannoiltasi, mutta sitä odotellessa.
Nämä ominaisuudet nosti pelin pisteitä huomattavasti minulle ja varsinkin se, että toinen tosiaan voi tulla sun peliin milloin vaan, mun peliin tultiin kerran ja se jätkä jäi kiinni.