Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Vaikka kausi päättyikin liaan nopeasti. Eikä vitutuskaan ole vielä mihinkään hävinny. Niin hyvät vaput capsilaisille.
Hän, itse olen aina kannattanut Bruinsia. ;)
Ohessa pari hyvää pohdintaa siitä mikä meni pieleen ja mitä pitäisi jatkossa tehdä.
Japers' Rink
Washington Post
Jeps, olen samaa mieltä siitä että muutokseen reagointi Boudreaulla maksoi maltaita pleijareissa. Parissa voittopelissä luulin, näytti, että ainakin ykkösketjun peli aaltoili ja haki tätä poikittaisliikkeillä ja vastustajan pakkien levittämisellä juurikin tätä "final solutionia" vastustajan muuriin. Ilo jäi kuitenkin liian lyhytaikaiseksi.
Siitä, mitä tulee pelaajien kauppaamiseen, niin ei tässä tosiaan tarvitse koko taloa hajottaa. Väitän kuitenkin vakavissani, että jos meille saataisiin kahteen suuntaan pelaava kova kakkossentteri viiden, kuuden "hyvän kolmossentterin" sijaan, voisimme ottaa sen askeleen eteenpäin. Belanger, Morrison, Perreault, jopa Flash, kaikki menisivät kolmosessa mutta kakkoseen ei ehkä vielä/enää. Ja jos siihen tarvitsee kaupata vaikkapa Semin, kannattaa harkita asiaa.
Pakistossa myös, se kaipaa av-fyysisyyttä edelleen. Ei sen tarvitse Pronger olla.