Mitä tulee tuohon siniseen kotkapaitaan, itselläni sellainen on roikkunut seinällä jo kohta kymmenen vuotta. Itse pidän sitä erittäin tyylikkäänä, mutta muistaakseni siitä luovuttaessa muutamia vuosia sitten ko. paitaa aika yleisesti moitittiin. On jotenkin sellainen mielikuva, että sinistä paitaa pidettiin jotenkin liiaksi "yöpaitaa muistuttavana" tms. Ferris tai joku muu voi oikaista, jos vanhan muisti pettää...
Itseltäni löytyy valkoinen ja musta Caps-paita. Tuo sininen jäi aikanaan hankkimatta. Syytä miksi sinisestä luovuttiin en kyllä enää muista. Olisiko ollut jotenkin niin, että mustaa paitaa eli alunperin kolmospaitaa pidettiin ilkeämpänä ja sen takia sitten sinisestä luovuttiin? Itsekkin tykkäsin kyllä siitä sinisestä.
EDIT: Sinällään aika hauskaa, että vuosikausia NHL:n vähiten mediaseksikkäisiin joukkueisiin kuulunut Washington on ainakin tällä keskustelupalstalla nostanut kummasti osakkeitaan - lukukertoja kausiketjulla tällä hetkellä jo lähes 34.000, mikä on aivan kärkipäässä kausitopiccien vertailussa! Onko se kenties merkki jostain suuremmasta ja kauniimmasta tulevaisuudesta...? :-)
Tämä kesä on ollut varmasti tapahtumarikkain Capslandiassa meikäläisen faniuden aikana, joten ei ihme että viestejäkin on kertynyt kovaan tahtiin. Täällä palstalla suurin vaikutus on varmaankin ollut sillä, että tänne on nyt mukavasti pesiytynyt meidän "vanhojen jäärien" seuraksi tätä uutta ja aktiivista sukupolvea kuten Erkinjuntti, Lombardi, OlieGoalie jne. Lisäksi tuntuu ainakin siltä, että aikaisempaa enemmän täällä näkee myös muiden joukkueiden faneja heittelemässä kommentteja. Ehkä Makfin aktiivinen ote ja seuran uusiutuminen on herättänyt ulkopuolistenkin kiinnostuksen?
Tuosta suuresta ja kauniista en tiedä sitten... itse olen tottunut jo siihen, ettei Caps ikinään mitään merkittävää tule voittamaan... mutta jos vaikka päästäisiin takaisin siihen 15 vuoden pudotuspeliputkeen, niin sekin olisi jo jotain. Myönnän kylllä, että salaa takaraivossa toivon olevani väärässä ja että lupaavasta rungosta nousee parin vuoden aikana yksi Idän suurista. ;)