Kulmadivaani
Jäsen
Ovechkinin täytyy ruveta tekemään maaleja, jotta Washington voisi voittaa jonkun sarjan joskus. 2 maalia vimeiseen 10 playoff peliin.
Arthur Staplen haastattelussa Okposo kritisoi Wilsonia aika voimakkasti: "He's an idiot. The guy runs around, hits reckless, leaves his feet. There's no place for that." Olen itse aika samoilla linjoilla, kyllähän Wilsonin niitti oli aika vahvasti sääntöjen harmaalla alueella. Voisi ottaa vaikka oppia Islesin nelosketjusta, kokoajan mennään kovaa mutta taklaukset pysyvät puhtaina.Ps. komeat pommit Wilsonilta ja Ovielta samaan kohteeseen.
Nopeasti näköjään unohtuu Islanders pelaajien törttöilyt omilta faneilta. Matt Martin taklasi niinkin kauan kuin kuukausi sitten itsensä ulos rumalla polvitaklauksella kohteena Dallasin Trevor Daley ja sai siitä yhden pelin pelikiellonkin kaupan päälle. Ei muuta kun oppimaan!Arthur Staplen haastattelussa Okposo kritisoi Wilsonia aika voimakkasti: "He's an idiot. The guy runs around, hits reckless, leaves his feet. There's no place for that." Olen itse aika samoilla linjoilla, kyllähän Wilsonin niitti oli aika vahvasti sääntöjen harmaalla alueella. Voisi ottaa vaikka oppia Islesin nelosketjusta, kokoajan mennään kovaa mutta taklaukset pysyvät puhtaina.
Ellen ihan väärin muista oli tuo yhden matsin pelikielto ensimmäinen jonka Martin on saanut rumasta taklauksesta vaikka hän on ollut liigan ahkerin taklaaja neljä vuotta peräkkäin. Varsinainen sikailija siis kyseessä.Nopeasti näköjään unohtuu Islanders pelaajien törttöilyt omilta faneilta. Matt Martin taklasi niinkin kauan kuin kuukausi sitten itsensä ulos rumalla polvitaklauksella kohteena Dallasin Trevor Daley ja sai siitä yhden pelin pelikiellonkin kaupan päälle. Ei muuta kun oppimaan!
Myös sikailijaksi kutsuttu Tom Wilson on NHL-urallaan saanut yhden (1) pelikiellon, vaikka hänkin saattaa joskus toiseen pelaajaan nojata laitaa vasten.Varsinainen sikailija siis kyseessä.
Kahdessa kaudessa ei mitään kovin pitkää rikosrekisteriä ehdi edes kerätä...Myös sikailijaksi kutsuttu Tom Wilson on NHL-urallaan saanut yhden (1) pelikiellon, vaikka hänkin saattaa joskus toiseen pelaajaan nojata laitaa vasten.
Moi, terveisin kausien 09-10 ja 10-11 Matt Cooke.Kahdessa kaudessa ei mitään kovin pitkää rikosrekisteriä ehdi edes kerätä...
Ja näin.Ja ehdottoman toivottavasti Visnovsky tosiaan nyt ei mitään uran päättävää aivohalvausta saanut. Kova taklaus. Puhdas taklaus. Playoffsit.