Germanicus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- *HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Onko kukaan muu tutustunut tähän beta-testauksessa olevaan arcade-lentelyyn? Itse olen pelaillut jo parisen viikkoa ja helvetin koukuttava tekele on kyseessä. Grafiikka on todella hienoa ja koneita on jo nyt todella paljon käytettävissä. Vituttaa vaan kun olen todella kädetön tuossa dogfightissa. Käsittämättömän määrän joutuu välillä paiskimaan hommia yhden pudotuksen takia.
Arcade-tilassa siipimiehen puute hieman vituttaa, sillä kovinkaan kauaa ei tuolla yksistään hilluta. Peli on kuitenkin kuin minulle tehty, ei mitään liian vaikeaa lentelyä vaan helvetin hauskaa ajanvietettä hienolla graffalla ja vielä ilmaiseksi.
Tällä hetkellä lentelen M. C. 202:lla, Bf 110 C-4, Bf 109 E-3 ja Bf 109 F-4:lla. Mukavia vehkeitä, mutta uusia haluasi jo vesi kielellä. Sääli vaan, että nuo korjauskustannukset vie krediittiä vitusti. Sen siitä saa kun on niin saatanan sokea, että ei osu vaikka olisi melkein kiinni vastustajassa. Vittu, paras kierros viisi pudotusta ja poikani vetelee sellaisia 8-10 satseja. Se syö kyllä miestä, kyllä nuo nuoret osaavat.
War Thunder Gameplay - First Look HD - YouTube
Ohessa linkki videoon, stedatkaa veljet, ihan hieno tekele!
Arcade-tilassa siipimiehen puute hieman vituttaa, sillä kovinkaan kauaa ei tuolla yksistään hilluta. Peli on kuitenkin kuin minulle tehty, ei mitään liian vaikeaa lentelyä vaan helvetin hauskaa ajanvietettä hienolla graffalla ja vielä ilmaiseksi.
Tällä hetkellä lentelen M. C. 202:lla, Bf 110 C-4, Bf 109 E-3 ja Bf 109 F-4:lla. Mukavia vehkeitä, mutta uusia haluasi jo vesi kielellä. Sääli vaan, että nuo korjauskustannukset vie krediittiä vitusti. Sen siitä saa kun on niin saatanan sokea, että ei osu vaikka olisi melkein kiinni vastustajassa. Vittu, paras kierros viisi pudotusta ja poikani vetelee sellaisia 8-10 satseja. Se syö kyllä miestä, kyllä nuo nuoret osaavat.
War Thunder Gameplay - First Look HD - YouTube
Ohessa linkki videoon, stedatkaa veljet, ihan hieno tekele!