W.A.S.P. Suomeen!

  • 68 173
  • 334

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Elikä tämä vanha legendaarinen bändi konsertoi Suomessa muutaman keikan toukokuun loppupuolella. Itse varasin eilen Tiketistä itselleni lipun Tavastialle 22. toukokuuta olevaan konserttiin. Tavastialla on seuraavana päivänä toinen ja viimeinen on kait Raumalla (ei iha varma tiato) Löytyykös täältä muita innokaita faneja, jotka aikovat ensi tilinsä laittaa sirkkelinteriin ja muuhun tarpeelliseen rekvisiittaan kyseistä tapahtumaa varten? Itse olen haaveillut niistä ajoista asti kun joskus olin vielä pieni, että kun edes kerran näkisi kyseiset herrat livenä. Tuskin meno on enää vanhanlaista, mutta jospa jotain kivaa olisi edes luvassa. Vanhat klassikkobiisit kuten I Wanna be Somebody, Wlid Child, Fuck Like a Beast ja Widowmaker olisivat ainakin kova juttu. Mutta näkee sitten mitä on tarjolla.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti sivurauta
Elikä tämä vanha legendaarinen bändi konsertoi Suomessa muutaman keikan toukokuun loppupuolella. Itse varasin eilen Tiketistä itselleni lipun Tavastialle 22. toukokuuta olevaan konserttiin. Tavastialla on seuraavana päivänä toinen ja viimeinen on kait Raumalla (ei iha varma tiato)

W.A.S.P. vetää tietääkseni 20.5. Raumalla, 21.5. Turussa ja 22. - 23.5. Helsingissä. Kyllä täältä tulee yksi lisäfani mikäli "Nusautan kuin villieläin" on vielä ohjelmistossa.

Turkkussen keikka on muuten Caribiassa.
 

Paskinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, FC Bottom, Arsenal
No perhana ja heti on liputkin myyty/varattu loppuun, eipa auta kun kattella tuleeko peruutuspaikkoja tahi johonki huutonettiin myyntiin. Piru!
 
Muistan vielä kuinka bändin ensimmäisestä Suomen vierailusta kohistiin silloin joskus. Iltapäivälehdissä kummasteltiin äijien isoa kokoa, rivoja sanoituksia ja haarojen välissä olleita sirkkelinteriä.

Ekat platat löytynevät vinyyleinä vanhempien ulkovarastosta...Eipä olisi uskonut, että WASP on elossa vielä vuonna 2004.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Näin bändin 80-luvun puolivälissä ZZ Topin lämppärinä Jäähallissa surkeassa vireessä ja väärässä paikassa.Huvittavinta oli,kun Blackie yritti huudattaa yleisöä ja lupasi heittää julisteita äänekkäimpään katsomonosaan.Johonkihan niitä oli sitten heiteltävä ja jengi viskoi julisteet takaisin.
Mikä lie vire sitten 20 vuotta myöhemmin?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Nännimäinen
Muistan vielä kuinka bändin ensimmäisestä Suomen vierailusta kohistiin silloin joskus. Iltapäivälehdissä kummasteltiin äijien isoa kokoa, rivoja sanoituksia ja haarojen välissä olleita sirkkelinteriä.

Ekat platat löytynevät vinyyleinä vanhempien ulkovarastosta...Eipä olisi uskonut, että WASP on elossa vielä vuonna 2004.

Yhtä epätoivoista rahastamistahan tuo tosin on kuin Dingon viimeiset, ties kuinka monennet come-backit. Onko toisaalta niinkään ihme, että papat päättävät kerätä viimeiset hillot pois muinaisen kasarihevibändin turvin? Täytyyhän sitä eläkepussia jollain kasvattaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En silti jaksaisi rinnastaa Blackietä ihan Pertti "Nieminen" Neumanniin...mies tekee työkseen tällaista huumorimusiikkia joten ei tuomita siitä. Hauskaa oli muutama vuosi sitten nähdä mies Jyrkin haastattelussa farkut jalassa ilman meikkiä, ihan tervepäiseltä kaveri vaikutti. Toimittajan kysyessä mikä on muuttunut rockmusiikissa 80-luvusta, vastasi Blackie ensimmäisenä "joutuu käyttämään kortsua bändärien kanssa aidsien ja muiden pelossa"...hehe...niinpä.

Hommasin joskus pari vuotta sitten bändin tupla-cd:n "Double Live Assasins" jostain tosi halvalla ja se oli mukava muistelolevy. Itsekin vedin jo joskus 8-vuotiaana peruukki päässä, tiikeriuikkarit ja sukkahousut jalassa koulun iltapäiväkerhon tapahtumassa huulisynkkasin WASPia vanhemmille...hehe. Nykyään esiintyessäni lavalla en ole uikkareissa. Enkä sukkahousuissa.

Leppoisan hyvää musiikkia kun muistaa olla ottamatta liian tosissaan.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
W.A.S.P

Asia on kiehtonut minua jo kauan...Onko W.A.S.P. lyhennetty sanoista We Are Sexual Perverts :) vai onko tämä vain villi huhu joka on laitettu joskus liikkeelle? Vai onko tuo lyhenne edes tiedossa mitä se tarkoittaa? Nim. Vaivautunut
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sivurauta
Vanhat klassikkobiisit kuten I Wanna be Somebody, Wlid Child, Fuck Like a Beast ja Widowmaker olisivat ainakin kova juttu.

Unohtaa ei sovi myöskään L.O.V.E. machinea - mielestäni yksi tämän alan parhaita biisejä mitä on koskaan tehty.
 

Vesso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KTP, Ketterä
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Näin bändin 80-luvun puolivälissä ZZ Topin lämppärinä Jäähallissa surkeassa vireessä ja väärässä paikassa.Huvittavinta oli,kun Blackie yritti huudattaa yleisöä ja lupasi heittää julisteita äänekkäimpään katsomonosaan.Johonkihan niitä oli sitten heiteltävä ja jengi viskoi julisteet takaisin.
Mikä lie vire sitten 20 vuotta myöhemmin?

Korjaa jos olen väärässä, mutta W.A.S.P. ei ole koskaan ollut Suomessa ZZ Topin lämppärinä, vaan syksyllä -86 Iron Maidenin lämppärinä "Somewhere on tour" -kiertueella. Itse olin tuolla paikalla ja muistan tämän vastaavan julisteiden viskomisen ja kaikenkaikkiaan vaisun tunnelman.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Yhden biisin tähden

takatatakatatakatatakatatakatatakatata..
You say you don't wanna run and hide
A face that no-one knows
And everyone ya meet, you're gonna show
takatatakatatakatatakata
You're nobody's slave, nobody's chains are holdin' you
You hold your fist up high,
And rule the zoo'oooooo!!!!
...


Yllälainattua hoilotettiin kakarana Runosmäen kirjaston lastenosastolla kuulokkeet päässä enemmän tai vähemmän väärin lausuttuna joskus 1985. Tuolloin W.A.S.P. vieroitti pikkupojan lopullisesti Mörköoopperasta.

Pakkohan tuo on nähdä. Turussa tai Helsingissä, ihan sama. Loistava lämppäri viikkoa myöhemmin soittavalle Metallicalle \../
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: W.A.S.P

Viestin lähetti beerhunter
Asia on kiehtonut minua jo kauan...Onko W.A.S.P. lyhennetty sanoista We Are Sexual Perverts :) vai onko tämä vain villi huhu joka on laitettu joskus liikkeelle? Vai onko tuo lyhenne edes tiedossa mitä se tarkoittaa? Nim. Vaivautunut

Se on tietennii "We Are Satan's People". Etko sinä nyt tätä jumalauta tiedä? ;)
 

Voittaja

Jäsen
Re: Yhden biisin tähden

Viestin lähetti E3
takatatakatatakatatakatatakatatakatata..
You say you don't wanna run and hide
A face that no-one knows
And everyone ya meet, you're gonna show
takatatakatatakatatakata
You're nobody's slave, nobody's chains are holdin' you
You hold your fist up high,
And rule the zoo'oooooo!!!!
...



Perkele, tässähän joutuu kaivamaan vanhoja levyjä esille, tuli sen verran nostalginen tunnelma. Ja sitten ihmiset vielä väittävät, ettei 80-luvulla osattu tehdä musiikkia.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No perkeles!
Kertokaa nyt joko ne pirulaiset liput muka meni loppumaan?
Lähinnä siis tuonne Turun keikalle.

Ja Turkkulaisille, millainen mesta tuo Caribia on
esiintymisalustana? Onko siellä istuma- ja kenttäpaikat vai
miten??

ps.Lippupalvelu ilmoittaa
W.A.S.P - Caribia 994-halli,Turku - 21.05.04 - 25 EUR

Chainsaw Charlie!
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, ja kaikki WASPin levyt muuten löytyy hyllystä.

Jos WASP on ollut Iron Maidenin lämppärinä, on homma ollut täysin väärinpäin. Iron Maidenilta ei löydy yhtään niin hyvää albumia kuin WASPin "Headless Children".

Tämä on ihan meikäläisen mielipide, ei provoksi tarkoitettu.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti Kotkafani
Entä tuo huhuttu Rauman keikka, pitääkö paikkansa???
Tottahan tuo tuntuu olevan. En itsekään kyllä ymmärrä mitä tämän tason bändi tekee Raumalla. Noh, hienoahan se vaan on että W.A.S.P. saadaan mahdollisesti Raumalle.

Lisää asiasta: Uusi Rauma
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti HN
Ei tässä ole kyse mistään comebackistä tai reunionista, vaan koko ajan aktiivisesti levyttäneen ja keikkailleen bändin kiertueen ulottumisesta tällä kertaa Suomeenkin asti.

Oho, marginaaliyleisö on kuin onkin ollut riittävän innokas pitääkseen bändin pystyssä. Itse en poppoosta ole 90-luvulla kuullut halaistua sanaa, mutta näemmä se elää sittenkin.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viestin lähetti Vesso
Korjaa jos olen väärässä, mutta W.A.S.P. ei ole koskaan ollut Suomessa ZZ Topin lämppärinä, vaan syksyllä -86 Iron Maidenin lämppärinä "Somewhere on tour" -kiertueella. Itse olin tuolla paikalla ja muistan tämän vastaavan julisteiden viskomisen ja kaikenkaikkiaan vaisun tunnelman.

Tohon aikaan kävin katsomassa kaikki Jäähallin heavy-konsertit,joten voin olla väärässäkin.Itse olen aina kertonut tätä ainakin Waspin osalta tositarinaa liittäen sen ZZ Toppiin.Ehkä olen sitten vuosien saatossa asiat päässäni sekottanut.Julisteiden heiton lisäksi muistan vieressäni istuneen häiskän jatkuvat kiväärilläampumis-hosumiset ja bändin parjauksen.

Eikös muuten Uriah Heepkin käynyt taannoin Raumalla?

Vielä anekdootti samoilta ajoilta.TV:ssä oli joku hyvätekeväisyysohjelma,huutokauppa tms.Jossain roolissa hommassa oli Blackieksi maskeerattu heppu ,roolinimeltään Musti.Ja tosiaankin-kyseessä oli Martti Suosalo!
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Viestin lähetti Walton
Tottahan tuo tuntuu olevan. En itsekään kyllä ymmärrä mitä tämän tason bändi tekee Raumalla.
Mikäs siinä on niin ihmeellistä? Raumalla nyt sattuu olemaan aktiivinen promoottori joka buukkaa yhtyeitä esiintymään sinne.
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Viestin lähetti Nännimäinen
Muistan vielä kuinka bändin ensimmäisestä Suomen vierailusta kohistiin silloin joskus. Iltapäivälehdissä kummasteltiin äijien isoa kokoa, rivoja sanoituksia ja haarojen välissä olleita sirkkelinteriä.
W.A.S.P. mainos[linkki]
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Viestin lähetti stiflat
No perkeles!
Kertokaa nyt joko ne pirulaiset liput muka meni loppumaan? Lähinnä siis tuonne Turun keikalle.
Lippupalvelusta saa 25e.

Ja Turkkulaisille, millainen mesta tuo Caribia on
esiintymisalustana? Onko siellä istuma- ja kenttäpaikat vai miten??
www.caribia.fi . 994-halli vetää n. 2000 ihmistä konserteissa. Hallin yhteydessä ihan hyvä kylpylähotelli. Jos Turun ulkopuolelta on tulossa niin kannattaa ottaa huone kylpylästä. Päivällä menee kylpemään ja illalla konserttiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös